- Skladem
- Dárek zdarma
- Neznámá doprava
- Dárek zdarma




















| Výrobce | CRUSSIS Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Elektrokola Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Materiál rámu | dural Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Umístění motoru | střed Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Motor je umístěný ve středu kola. Rozdělení na základě umístění elektrického motoru. | |
| Barva | vícebarevná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Kapacita baterie | 25 Ah Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Dojezd | 200 km Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Výdrž baterie | 900 Wh Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Maximální kroutící moment | 95 Nm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Počet rychlostí | 12 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Jedná se o součin různých převodů, které umožňují jízdu v různých rychlostech. | |
| Typ brzd | kotoučové Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Mohou být mechanické, nebo hydraulické. Oba systémy využívají tlak brzdových destiček na kotouč upevněný na středu kola. Nejčastěji se využívají ráfkové a kotoučové brzdy. | |
| Typ kotoučové brzdy | hydraulická Nahlásit Nahlásit chybu parametru | K brždění využívá hydraulický systém, tedy hadičku naplněnou tekutinou a vyznačuje se vyšším brzdným výkonem než brzda mechanická. | |
| Způsob řazení | řadící páčka Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Určuje, jak se přepíná mezi různými převody elektrokola. | |
| Typ elektrokola | terénní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Do extrémně náročných podmínek na nezpevněné cesty v přírodě plné kořenů a velkých kamenů. Rozdělení na základě terénu, do kterého je elektrokolo primárně určeno. | |
| Modelový rok | 2024 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Velikost kol | 29 palců Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Odvozuje se z výšky postavy osoby, která bude kolo využívat. Závisí také na typu a preferovaném stylu jízdy. | |
| Šířka pláště | 2,35" Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost pláště kola v palcích nebo milimetrech. | |
| Velikost rámu | 18" Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Zjistí se z výšky postavy osoby, která bude kolo využívat, přičemž se určuje od horní trubky rámu (od sedlovky) po přední část hlavové trubky. | |
| Odpružení kola | odpružená vidlice Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Odpružení kola se týká mechanismu, který je v rámu nebo ve vidlici kola a slouží k tlumení nárazů a nerovností terénu. To zvyšuje komfort jezdce a zlepšuje ovladatelnost kola. | |
| Zamykatelnost odpružení | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Možnost uzamknout odpružení, aby vidlice za jízdy nepružila. | |
| Přední zdvih | 100 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 10. července 2024 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 7x | ||
| 4 | 1x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Prostě to nemá chybu
Dobrá ovladatelnost v terénu, celkově kolo jede lehce, 720 baterka - zvládnu s ni 150 - 200 km středně těžkým profilem trasy. Celková velká spokojenost. Motor velmi silný.
Jediné co lze konstatovet jako minus je dávkování přípomoci - už EKO je hodně silné, další citelné zíšení je až u POWER což je nejvyšší stupeň (mezistupně pocitově moc nereagují). U předchozího kola s motorm Bafang 500 byla přípomoc lépe odstupňovaná, ale motor byl citelně slabší. Nepoužívám tedy jiný stupeň než EKO - vyjedu i opavdu hodně strmý kopec bez problémů,
Za mě mohu doporučit pro běžného cyklistu s použitím od asfaltky přes polní a lesní cesty až po terén. Velmi dobrý poměr cena/výkon. (Letos koupeno nové za 42000 Kč.)
Kapacita baterie a výkon motoru
Pomoc Eko funguje spolehlivě, pomoc tour a sport jaksi nereaguje a poznat pomoc je až sport+ a turbo














