- Neznámá dostupnost
- Neznámá doprava




















Dámské horské elektrokolo Crussis e-Guera 7.5 jezdí na kolech o průměru 27,5" a je vhodné do terénu, na roviny i do kopců, zvládne však i silnici nebo cyklostezku. Elektrokolo je poháněno středovým elektromotorem Bafang Max Drive, který nejen skvěle vyvažuje elektrokolo, ale společně s baterií poskytuje dojezd až 130 km.
Hliníkový rám v bílo-růžovém provedení horského elektrokola Crussis e-Guera 7.5 plně vyhovuje dámským potřebám a jeho vyvážená geometrie poskytuje elektrokolu skvělou stabilitu a jednoduchou řiditelnost. Řazení zajišťuje přehazovačka s 9 rychlostmi a o brzdění se starají kotoučové hydraulické brzdy.

Elektrokolo je vybaveno koly o velikosti 27,5“, která jsou obuta do plášťů Maxxis Forekaster 27,5 × 2,35. Odpruženou vidlici Suntour XCM HLO DS 27,5" doplňuje pružinové tlumení a zdvih 100 mm, čímž je zajištěné skvělé pružení při jízdě (tlumí i nárazy) a přizpůsobení se váze cyklisty. Nosnost kola činí 120 kg. Předpětí pružiny se dá snadno upravit otočením kolečka po nebo proti směru hodinových ručiček pro modifikaci váhy a stylu jízdy. Pružení lze také uzamknout a to uzavřením z korunky vidlice.

E-bike pohání středový elektromotor Bafang Max Drive (M400) o nominálním výkonu 250 W (maximální výkon dosahuje až 500 W), který v případě zachování nízké spotřeby podává točitý moment až 80 Nm. Elektromotor disponuje torzním snímačem síly šlapání a řídící jednotkou, která dle síly šlapání jezdce reguluje automaticky výkon motoru. To znamená, že čím větší výkon podáte při šlapání, tím vám motor více pomůže. Těžiště je umístěno přesně ve středu kola.

Energii elektrokolu dodává baterie s Li-Ion články Panasonic 36 V a 522 kWh (14,5 Ah), která je plně integrována v rámu elektrokola. Společně tak se středovým motorem e-bike skvěle vyvažuje a stabilizuje při jízdě. O bezpečnost před přehřátím, zkratem nebo přebitím se stará BMS deska (Battery Management System) v baterii. Na jedno nabití zvládne vzdálenost až 130 km, ale vždy záleží na náročnosti trati a způsobu využití asistence.

Asistence ovládání je pětistupňová a je zprostředkována skrze LCD displej, který se nachází na řídítkách. Přehledný barevný LCD displej podává základní informace o stavu baterie, o zvoleném stupni asistence elektromotoru, aktuální rychlosti a o ujeté vzdálenosti. Stupeň míry asistence se nastavuje na elektromotoru pomocí jednoduchých tlačítek (on/off, plus, mínus), která jsou umístěna na řídítkách vedle páky přední brzdy.

Vybitou baterii nabijete na 100 % za 7 hodin. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola nebo ji lze vyjmout a nabíjet pomocí nabíječky a standardní zásuvky. Během cesty si můžete nabít i mobilní telefon či navigaci pomocí USB konektoru zabudovaném v LCD displeji, což se určitě hodí například při delších výletech.
Elektrokolo není vybaveno blatníky, osvětlením a stojánkem. Lze je však dokoupit a snadno namontovat. Elektrokolo Crussis e-Guera 7.5 model 2020 je nástupce Crussis e-Guera 7.4 z roku 2019. A pokud byste zatoužili po větších kolech při zachování stejné výbavy, Crussis e-Fionna 7.5 jezdí na 29" kolech.
| Výrobce | CRUSSIS Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Elektrokola Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Určení | dámské Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Velikost kol | 27,5 palců Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Odvozuje se z výšky postavy osoby, která bude kolo využívat. Závisí také na typu a preferovaném stylu jízdy. | |
| Šířka pláště | 2,35" Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost pláště kola v palcích nebo milimetrech. | |
| Odpružení kola | odpružená vidlice Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Odpružení kola se týká mechanismu, který je v rámu nebo ve vidlici kola a slouží k tlumení nárazů a nerovností terénu. To zvyšuje komfort jezdce a zlepšuje ovladatelnost kola. | |
| Zamykatelnost odpružení | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Možnost uzamknout odpružení, aby vidlice za jízdy nepružila. | |
| Stojánek | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Hmotnost (včetně baterie) | 21,5 kg Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 25. října 2019 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Typ elektrokola | terénní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Do extrémně náročných podmínek na nezpevněné cesty v přírodě plné kořenů a velkých kamenů. Rozdělení na základě terénu, do kterého je elektrokolo primárně určeno. | |
| Materiál rámu | dural Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| S nízkým nástupem | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Umístění motoru | střed Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Motor je umístěný ve středu kola. Rozdělení na základě umístění elektrického motoru. | |
| Skládací | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Kapacita baterie | 14,5 Ah Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Dojezd | 130 km Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Výdrž baterie | 522 Wh Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Napětí | 36 V Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Napětí baterie. Pro dojezd je určující vztah napětí, kapacity a výkonu motoru. | |
| Počet rychlostí | 9 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Jedná se o součin různých převodů, které umožňují jízdu v různých rychlostech. | |
| Typ brzd | kotoučové Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Mohou být mechanické, nebo hydraulické. Oba systémy využívají tlak brzdových destiček na kotouč upevněný na středu kola. Nejčastěji se využívají ráfkové a kotoučové brzdy. | |
| 5 | 9x | ||
| 4 | 1x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vynikající bez chyb, vzhledově propracovaný, krásný
Lépe by měl být vyřešen mikrospínač pro akumulátor,
Kdo koupí, neprohloupí super
Prostě super.
Konečně mě baví jezdit na kole. Mohu se přizpůsobit spolujezdcům. Dříve mi všichni ujížděli a nyní do kopce ujedu já jim. Navíc je líbivé, kamkoliv s ním přijedu, tak si ho lidé prohlížejí.
Po 20 km se uvolnil šroubek, kterým je přichyceno ovládání výpomoci k řidítku a následně se ztratil, to je ale vina těch, co to montovali a ne kola.
Pro ty co moc nezvladaji je elektrokolo super vec. Konecne take nekam dojedeme.
Kolo je nadherne














