Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Business plán: Krok za krokem - Radim Červený, Alena Hanzelová, Jiří Ficbauer

Business plán: Krok za krokem - Radim Červený, Alena Hanzelová, Jiří Ficbauer

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 240, rok vydání 2014, brožovanáPro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí,…

Doporučené nabídky

SEVT
Hodnocení
97% (10 350)
  • Skladem
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
Skladem
Cena
Nízká cena
490 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (7 370)
  • Do týdne
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Do týdne
Cena
482 Kč
Palmknihy.cz
Hodnocení
40% (10)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 75 Kč
  • Osobní odběr od 45 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 75 Kč
  • Osobní odběr od 45 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
485 Kč
SEVT
Hodnocení
97% (10 350)
  • Skladem
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
Skladem
Cena
490 Kč
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 335)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
490 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
482 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-2 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
11. 11. 202521. 11. 202501. 12. 202510. 12. 2025470 Kč495 Kč520 Kč545 Kč560 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Business plán: Krok za krokem - Radim Červený, Alena Hanzelová, Jiří Ficbauer

Popis

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací a vyvozování závěrů z nich však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze bezpochyby vytyčovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji, lze i lépe předvídat možná rizika.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
240
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2014
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-511-4
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
22. srpna 2015
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Společenské a humanitní vědy C. H. Beck

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI