Přípravek na zajištění, aretaci klikové hřídele (kliky), ve vznětových – naftových motorech TDI-CR EA288 koncernu Volkswagen – BGS technic 9625. Používá se pro seřízení či zablokování klikové hřídele např. při práci na pohonu vačkové hřídele (vačky), výměně těsnění hlavy válců apod. na turbodieselových motorech se systémem Common-Rail.
Informace o BGS Technic VAG 1.4, 1.6 a 2.0 TDI CR Diesel EA288 BGS 9625 aretace klikové hřídele
Popis
Přípravek na zajištění, aretaci klikové hřídele (kliky), ve vznětových – naftových motorech TDI-CR EA288 koncernu Volkswagen – BGS technic 9625. Používá se pro seřízení či zablokování klikové hřídele např. při práci na pohonu vačkové hřídele (vačky), výměně těsnění hlavy válců apod. na turbodieselových motorech se systémem Common-Rail.
Pro následující motory ve vozidlech: - 1.4 TDI: Audi A1 - 1.4 TDI: Seat Ibiza, Toledo IV - 1.4 TDI: Škoda Fabia III, Rapid (2012) - 1.4 TDI: Volkswagen Polo V - 1.6 TDI: Audi A1, A3 8V, A4 B9, Q2 - 1.6 TDI: Seat Leon III, Toledo IV, Ateca - 1.6 TDI: Škoda, Octavia III, Rapid (2012), Superb III, Karoq - 1.6 TDI: Volkswagen Beetle, Golf VII, Jetta VI, Tiguan, Touran II, T-Roc, Passat B8, CC, Scirocco III - 2.0 TDI: Audi A3 8V, A4 B9, Q2 - 2.0 TDI: Seat Leon III, Ateca, Alhambra II - 2.0 TDI: Skoda Octavia III, Superb III, Kodiaq, Karoq - 2.0 TDI: Volkswagen Beetle, Golf VII, Jetta VI, Tiguan, Tiguan II, Touran II, T-Roc, Sharan II, Passat B8, CC, Scirocco III, Arteon, T6, Caddy, Crafter, Amarok Použití jako OEM T10490
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.
Recenze 80%
Hodnocení: 80%
5 recenzí
5
2x
4
2x
3
0x
2
1x
1
0x
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Přidání nového hodnocení
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Registrovaný uživatel5. května 2023
Hodnocení: 40%
Koliky ktere slouzi k zasunuti do rozvodoveho kola nebyly souosé a vuci pripravku nebyly v pravem ůhlu (nedokonaly odlitek)koliky jsem odsrouboval a diry opravil az pak byl pripravek funkcni …. V tu chvili bych radsi pridal litr a koupil si original (auto rozjebany na heveru a ja si hral s pripravkem)