Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
aditivum Recenze BG 10932 EPR

Recenze BG 10932 EPR

Nahlásit
Nahlásit chybu
Revoluční skladba přípravku BG 10932 způsobuje vysoce efektivní a velice silný účinek. BG 10932 EPR odstraňuje houževnaté úsady, laky z pístních kroužků, kaly a nečistoty z kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací motoru zpět požadované kompresní tlaky, zvedá výkon a snižuje emise výfukových plynů. Zabraňuje poškození olejové pumpy a soustavě těsnění.
Porovnat ceny od 836 Kč

Recenze 98%

Hodnocení: 98%
33 recenzí
5
29x
4
4x
3
0x
2
0x
1
0x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

rvohnout30. dubna 2024
Hodnocení: 100%

Opravdu čistí

Varianta 946 ml
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel13. září 2023
Hodnocení: 100%

Překvapený, funguje a motor přestal opět kouřit, velké zlepšení.

Varianta 946 ml
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel1. února 2022
Hodnocení: 100%

odskoušeno funguje .použito na motoru john deere8530 zlepšeni komprese o 10%

Varianta 946 ml
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel15. října 2021
Hodnocení: 100%

Nejlepší aditiva

Varianta 946 ml
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel14. října 2021
Hodnocení: 100%

Vyšší cena

Varianta 946 ml
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel18. srpna 2020
Hodnocení: 80%

Opravdu to rozpouští nějaký kaly v motoru Snadná aplikace, na obalu je odměrka Výsledek čištění znatelný už po prvních kilometrech

V českém popisu/návodu na štítku není uvedeno složení. Na původní americké ano. Smrdí to jako socialistická nafukovací matrace politá benzínem. Trochu obavy, aby vyplavené kaly něco cestou sekundárně neucpaly

Aplikované do motoru v dodávce vyrobené v Itálii s cca 110.000 km. Oleje bylo na spodní rysce. Po nalití této čiré americké "vodičky" se má nechat motor běžet 20-30 minut minimálně na 1.200 otáček dle českého návodu, až 45 min při 1.400 dle originálního. Návod zahodíme, použijeme vlastní hlavu => držíme otáčky tak, aby se lehce točilo i turbo (ať se taky propláchne). Pak ihned vypustit olej a vyměnit filtr. Olej byl silně naředěný a plavala v tom nějaká špína, trocha jemných kovových částeček a hlavně hromada sazí. Po prvních kilometrech vyletěla spotřeba o 1,5 l nahoru, ale auto letí jak utrženej vagón. Po cca 100 km si všechno sedlo a spotřeba spadla pod úroveň před aplikací EPR. Jen to chce citlivější nohu na plynu. Motor má lepší odezvu, není nutno na něm stát jak na schodech a trochu se i ztišil.

Varianta 946 ml
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel31. května 2019
Hodnocení: 100%

Myslim,ze to ma význam .

Varianta 946 ml
Nahlásit
Nahlásit recenzi