Jako předloha pro tento model sloužila staniční budova "Krakow am See" na trati Güstrow - Plau - Pritzwalk. Nádražní hala nese typické pruské architektonické prvky, jako jsou cihly představující cenově dostupný materiál a jen skromnou výzdobu prostřednictvím vystupujícího zdiva.
Model nádraží je koncipován tak, aby mohl být použit pro dvě různé epochy. První varianta představuje přístavbu…
Jako předloha pro tento model sloužila staniční budova "Krakow am See" na trati Güstrow - Plau - Pritzwalk. Nádražní hala nese typické pruské architektonické prvky, jako jsou cihly představující cenově dostupný materiál a jen skromnou výzdobu prostřednictvím vystupujícího zdiva.
Model nádraží je koncipován tak, aby mohl být použit pro dvě různé epochy. První varianta představuje přístavbu jako dřevěnou konstrukci - stav stavby z přelomu století epocha I. V průběhu let probíhaly přestavby a dostavby. Dnes máme před sebou masivní přístavbu s moderními okny - od epochy III. Obě přístavby jsou přiloženy. Je pouze na vás, pro kterou se rozhodnete.
Zvláštní důraz byl kladen na autentické znázornění cihlového zdiva. Model obsahuje detaily, jako jsou hodiny a svítidla, které oživí jednotlivé epochy.