Regulátor má funkci regulace napětí dynama v palubní síti se společnou kostrou. Součástí regulátoru je napěťová PI regulační smyčka s dominantním podílem P složky, pro rychlé sledování dějů a změn při regulaci napětí.
Proudová PI regulační smyčka má nezanedbatelný podíl I složky, pro eliminaci krátkých proudových impulsů, vznikajících v palubní síti motocyklu. Jako zpětného spínače je použito…
Regulátor má funkci regulace napětí dynama v palubní síti se společnou kostrou. Součástí regulátoru je napěťová PI regulační smyčka s dominantním podílem P složky, pro rychlé sledování dějů a změn při regulaci napětí.
Proudová PI regulační smyčka má nezanedbatelný podíl I složky, pro eliminaci krátkých proudových impulsů, vznikajících v palubní síti motocyklu. Jako zpětného spínače je použito speciální oddělovací diody, především díky níž se podařilo udržet ztrátový výkon celého regulátoru na hodnotě umožňující minimalizovat jeho rozměry a tedy i zástavbu do původních zástavových míst jednotlivých typů motocyklů.
Kontakty regulátoru jsou vyřešeny šroubovacími svorkami, plně respektujícími jeho snadné a rychlé připojení do palubní sítě motocyklu a zároveň splňujícími požadavky vysokého proudového zatížení. Kontakt D+ je osazen dvěma šroubovacími svorkami, což značně zjednodušuje připojení kontrolní žárovky dobíjení akumulátoru. Elektronika regulátoru je zalita speciální zalévací hmotou, bezpečně odolávající vysokým teplotám a ropným, těkavým produktům s nimiž může na motocyklu přijít do styku. Zalévací hmota fixuje součástky regulátoru proti vibracím a odvádí od nich teplo k profilu hliníkového chladiče regulátoru.