Hlavička stránky
Logo obchodu OKAY.cz

OKAY.cz

10 523 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Dedik 97před rokem
Nedoporučuji obchod

4 týdny zaplacená objednávka a nedostala jsem od nich žádnou zprávu o stavu objednávky…. po tom, co jsem se ozvala, ať mi dají informace k moji 4 týdny zaplacený objednávce, mi byla objednávka zrušená a peníze zatím vrácený nemám.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Věra Horákovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Jsem znechucená prodejnou Okay, reklamace sedačky proběhla s velkými problémy podání reklamace 23.8.2024 a dovezli ji až 30.10.2024. Obchod Okay velká nespokojenost,už nikdy Kudláček

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

POZOR !! Zboží,které nabízejí na svých int.stránkách ve "velkých" slevách např.pouze do NEDĚLE! apod.vám nedodají. Lžou na pobočce (KV) kam jsme si obj. zboží nechali zaslat, že prý přišel někdo z rodiny a podal na nepřevzaté ! zboží reklamaci, potom že cena měla být v Eurech, dále je tam systémová chyba a čeká se na vyjádření z centrály a po 2 měs.vám objednávky stornují. Důvod-jiný. NEDOPORUČUJI! Ještěže jsme za zboží nezaplatili předem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Už nikdy více, doporučuji se vyhnout tomuto obchodu velkým obloukem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
L Weiscapitanpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zboží přišlo poškozené po 14dnech emailu jsem se domluvil na kompenzaci 3000,- a peníze stejně nepřišli ani v zákonné lhůtě a odpovědi žádné.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nejde nákup bez registrace,takže jsem nic neobjednala. Kvůli jedné věci se nebudu registrovat. Koupím jinde

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Doporučuji obchod

Strašný. Zboží objednáno 16.9. (bylo psáno 1-3dny), ihned zaplaceno (16.9. email o přijetí platby). 17.9. přišel email o expedici, to bylo ještě malý záchvět radosti ale co se dělo dál nemá obdoby. 19.9. napsán email kdy zboží mohu očekávat, že od 17.9. mám info o expedici. Je pravda, že paní hned reagovala a napsala, že se mám obrátit na expediční depo, tel atd., tudíž já nelenila a hned volala...tam mi bylo řečeno, že zboží u nich vůbec nemají a nemají informaci kde se nachází. Odepisu ji tedy paní do Brna, že se věc má tak a tak. Od toho dne bylo zboží stále prověřováno kde je, nikdo nebyl schopen říct kdy přijde a kde se zboží vůbec nachází. Kdy 24.9. jsem již objednávku zrušila. Do dnes čekám na vrácení peněz v zakonné lhůtě (14 dní). Obchod nedoporučuji nikomu !! Musím tedy přiznat, co jsem už i tady četla...objednávku bych asi nezrušila kdyby dali jakoukoli informaci o zpozdění, něco prostě. Jejich "Záležitost aktivně prověřuji ve spolupráci s příslušným oddělením a jakmile budu mít k dispozici konkrétní informace k Vaší objednávce..., budou Vám obratem sděleny. Prosíme tedy o strpení, abychom záležitost mohli vyřeši", to opravdu ne.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Michaela Bartovskápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Maximálně to, že zboží dorazilo.

Objednáno 16.9. Potřebovali jsme skříň co nejrychleji , doprava DHL 1500,- psáno bylo do 5prac.dní. Tak se nestalo, 20.9. Stála stále na místě. Volala jsem na DHL , řekli mi , že je objednávka v Pardubicích pozastavena, žádný důvod. Měla jsem se obrátit na obchod. Volala jsem i do Brna na pobočku, tam mi paní nesdělila vůbec nic, jen,že jim taky nechodí zboží, tudíž jsem si myslela, že tomu je tak třeba kvůli povodním. Psala jsem požadavek, ozvali se mi na email s tím , že usilovně pracuji na moji objednávce. Blbost. Nikdo nic neřešil. Tak jsme jen čekali, kdy se ozvou. 2.10. v 7 ráno Mi volali z DHL, jestli budu doma, ten den to nešlo, ale řekla jsem, že dojet můžou 3.10. Pán byl nepřijemný, že moje objednávka má asi 400kg (měla 190kg)a že si mám někoho sehnat na pomoc s vyložením,jsem těhotná a přitel v práci na cestách, asi težko bych pomohla. Řekl ať si to nějak zařídím, což jsem mu odsouhlasila , ale nesehnala, při objednáváni bylo psano vyložení k prvním dveřím. Druhý den volal a přijel pán celkem přijemný a slušný. Snažil se vyjet k domu až k našim dveřím, ale bohužel, naskládali jsme krabice do garáže. Dnes jsme skládali, velice špatný a nepřehledný návod, ale podvedlo se. skříň má pár chybiček,ale to přežijem. Už nikdy víc, nemluvě o tom, že jsme zaplatili roční členství , abychom si vůbec mohli skřiň objednat. Příště si raději připlatíme někde jinde.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Novákpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Sedací souprava nakonec dorazila.

Objednali jsme sedací soupravu, která podle webu byla skladem. Zvolili jsme dodání na adresu s vynáškou (cena +cca 2500 Kč), abychom mohli položku zakoupit, musel jsem odsouhlasit přihlášku ke členství za cca 250 Kč. S tímto vším jsem souhlasil a tudíž si na to nestěžuji. Následně mi bylo sděleno, že se ozve přepravce Rhenus Home Delivery ohledně domluvení termínu. Když se ani po dalších třech dnech přepravce neozval, kontaktoval jsem emailem OKAY s dotazem, kdy sedací soupravu obdržím. Komunikace na obchod@ znamená komunikace s panem Lounkem ve smyslu "O termínu dodání Vás bude informovat přepravce Rhenus, viz sledování zásilky". Na stránce Rhenus je sice možnost zvolení termínu, ale tato možnost je trvale nefunkční. Obracel jsem se tedy opakovaně na OKAY = pana Lounka, ale z jeho komunikace jsem neměl ani sebemenší pocit o snahu pomoci, zjistit, vyřešit. Při žádosti o sdělení kontaktu nadřízeného, buď bez reakce, nebo po opakovaném dotazu, zamítnuto. Sedací soupravu dovezl Rhenus nakonec asi za 10 dnů, auto vrak, kluci slušní, ale bez vybavení (rudliku...) to museli oddřít (východní Evropan + mimo Evropan). Kluci mi za přepravce nechali podepsat dodací list s cca 10 dní starým datumem. Sedací soupravu jsme potřebovali rychle, což rozhodně při ceně dopravy 2500 Kč nebylo, v principu mi vadí i rozdíl datumu faktury a dodání o cca 10 dnů později (rozdíl platnosti záruky u sedačky 10 dnů nebude asi důležitý, ale například u lednice, kdy se např. těsně před koncem záruky poškodí, tak rozhodně zkrácení záruky o 10 dní bude mít vliv). NEDOPORUČUJI. Nakonec bych tuto recenzi asi nepsal, ale změnil jsem názor, jelikož mi OKAY poslalo již druhou výzvu k jejímu udělení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tereza Faltusovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Rychlá doprava

Koupili jsme si šatní skříň Oslo..bohužel jsme nespokojeni, jelikož šuplíky ve středu skříně nelze otevřít...dle obchodu naše chyba ( špatně jsme dali kolejničky (jinak dát nešly) pak, že máme křivou podlahu ( blbost je nová ) vtipný no,co dodat..asi to, že si příště snad vybereme lepší obchod.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dana Wágnerovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zaplatila jsem si montáž nábytku, okay zadává zakázku externí montážní firmě super soused .Nikdo se na montáž neozval a pan Lounek z péče o zákazníky mě v podstatě odbyl ze se mi někdo ozve ,už je to 5 dni a nic ,nemam peníze a ani smontované skříně .Nikdy už si zde nic neobjednám .

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Neplatí dopravcům !!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Josef Musilpřed rokem
Nedoporučuji obchod

OBJEDNÁNO 22/8 , dne 27/8 urgováno, operátorka slíbyla nemožné a PRD A ni nejde na webu sledovat objednávku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Míša Míšapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Strašný. V pátek objednané. (Mělo přijít do dvou dnů), chápu víkend. Počítala jsem spíš s úterkem...je sobota o týden později, zboží už od pondělí někde na cestě a nikde mi nejsou schopni říct kdy přijde a kde se moje zboží nachází. Sakra, kdyby aspoň předem upozornili, že dodací lhůta bude třeba do dvou-tří týdnů, tak neřeknu půl slova. Ale chvástat se, za jak dlouho to přijde a nakonec čekáte o tolik dní navíc (nehledě na to, že Vám nejsou schopni říct kde momentálně zásilka stojí) a bůhví kdy nakonec a vůbec jestli dorazí.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlé dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Peťa Hpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Zboží jako takové je kvalitní, pěkné a za přijatelnou cenu. Taktéž komunikace ohledně doručení proběhla na jedničku, chválím proaktivní přístup a vstřícnost při domluvě na datu doručení.

Příšerná zkušenost s nákupem kuchyně a následnou snahou o reklamaci jedné poškozené desky. Přes zmíněné klady zde důrazně nedoporučuji objednávat nábytek. Pokud zboží dorazí poškozené, nemáte šanci uspět v reklamaci. Popřou veškerou zodpovědnost za poškození, jako viníka označí vás a reklamaci zamítnou. Jednání oddělení reklamací je arogantní a odůvodnění zamítnutí postrádá selský rozum - zboží jsem si měla zkontrolovat při převzetí a poškození hlásit přímo kurýrovi, jinak smůla. Takováto kontrola daného zboží by vzhledem k objemu trvala hodinu, přičemž kurýr by takto dlouho jistě nečekal. Vybalené zboží by se potom zbytečně obtížně vynášelo do třetího patra. Na stížnosti nereagují.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

ochotu, odborné znalosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Na objednávku jsem čekala 4 měsíce, když už mi konečně přišla tak bez součástky a bez návodu, ten nebyl ani na stránkách :(

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marie Morávkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Dne 14.7. jsem na pobočce v Teplicích objednala sedačku s výnosem. Na pobočce mi bylo sděleno, že dostanu na výběr několik termínu ohledně dodání. Nestalo se tak, den předem 24.7. mi přišla pouze sms s tím, že následující den 25.7. mi budou doručovat zásilku. V sms bylo i číslo na sklad, ale na číslo se nedalo absolutně dovolat. Zařídila jsem si tedy narychlo volno z práce a celý den jsem čekala na adrese. Okolo 18h se mi konečně ozvali ze skladu, po tom co jsem se s nimi cely den snažila spojit abych nemusela byt cely den doma, s tím, že mi gauč mohou doručit po 23. hodině, což nepřipadá absolutně v úvahu, vzhledem k tomu, ze doručovaci adresa je v bytovém domě, kde nejsem jediným obyvatelem a musím tak respektovat noční klid. Paní mi navrhla druhy den doručení hned ráno, ale musela jsem se ji 5x zeptat v kolik mám byt tedy připravena než mi byla schopna odpovědět. Dále jsem ji sdělila ze se na to cislo ze kterého mi vola snažím cely den dovolat a nikdo mi to nezveda a proc to cislo tedy uvádějí. Odpovědi jsem se nedockala. Kdyz jsem paní konfrontovala s tím, ze mi to nepřijde jako dobry přístup a chci dostat nějakou slevu, tak mi vysmesne řekla ze mi přeci zásilku mohou dnes doručit po 23 hodine. Upřímně lituji ridice, kteří rozvazi od rana do noci. Rozhodne vím, ze odsud už nikdy nic, protože přístup a komunikace se zákazníkem absolutně o ničem.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank, ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDHLGebrüder WeissGeisPPL

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)DPD PickupZásilkovna

Kontaktní údaje