Nejhorší prodejce elektroniky před krachem oky elektro.

OKAY.cz
85 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
6.4.2025 jsem objednala sedačku s dovozem za 22074,- do dnešního dne zboží nemám . Telefony nefunguji na emaily neodpovídají .Zjistila jsem , že jsou v insolvenci 40 INS 4691/2025
Neodpovídá ani finanční ředitel na email. Super 2 moje důchody jsou pryč. Zvažuji ČOI nebo přes právníka žalobu a vrácení peněz
Dne 21. 2. 2025 jsme přes eshop objednali a zaplatili zboží, včetně ročního členství, s dodací lhůtou do 9 dní. Do dnešního dne jsme zboží neobdrželi. Na emailové zprávy nikdo neodpovídá, telefon buď nikdo nezvedá, nebo je nedostupný.
Budu se obracet na správní orgány. Zboží nikde peníze také nevrací. Telefony nefungují na e-mail neodpovídají. Pokud vás je více tak se semkněte a nenechte své peníze jen ta nějakým příživníkům.
100 krát a po 100 prvé. Jsou to zloději.
Objednala jsem si 4 komody a jídelní stůl (částka přes 7000) do dnes nic nepřišlo ani nereagují na e-maily, telefony nezvedaj a dnes jsem zjistila, ze dokonce e-shop rušili.
Tak jsem asi taky naletěla. Objednávka uhrazena přes e shop.To nás je vážně tolik?
09.02.2025 jsem si objednala zboží a zaplatila přes e-shop. Členství také zaplacené - objednávka přišla částečně -druhá polovina zboží nedorazila a nikdo neodpovídá na emaily ,který pišu každý den . Telefon žádný . Ve výsledku ani postele ani peníze.
POZOR JSOU TO ZLODĚJI !!!!! Dne 22.2.25 objednané a zaplacené zboží přes eshop s dodáním do 9.dnů, stále nedorazilo! Obchod nereaguje ani telefonicky ani emailem. Nemožné odstoupení od smlouvy. Podle recenzí nejsem sama, kdo jim naletěl!! Pokud by byla nahlášená hromadná žaloba, ráda se připojím.
OKAY končí, prodejny zavřeny. Jediný funkční je sklad u letiště v Brně, kde nabízejí velké slevy. Dnes jsem sklad navštívil s dotazem na jedno konkrétní zboží elektroniky. Nevrlý skladník mi řekl, že neví, zda zboží je, že si to musím ve skladu najít sám. Ale dovnitř mě nepustí bez roční registrace za 199 Kč.
Mají to dobře vymyšlené, jak vydělat. Zaplatit si za to, že zjistíte, že to zboží vlastně není.
Nedodané zboží ..rozhodně nenakupujte u Okay ..vyhnete se tak problémům. Nevrací peníze a nereagují.
Zboží zaplaceno, nedorazilo, nikdo nekomunikuje, telefon nedostupný
Nedodávají zboží a navrací úhrady. Po našem nákupu s avizovaným dodáním do 9dnů zboží skladem... a nyní po několika urgencích o odstoupení od smlouvy o vrácení uhrazené částky 39988,40 kč (z 22.1.2025). Podáváme trestní oznámení z ......u a předložíme důkazy i o jiných případech poškozených zákazníků, které se na prodejně (sklad-Brno) bez šance na vyřízení povalovali kolem pokladny, máme je u sebe k rukám policie.
Reklamovala jsem u nich chytré hodinky na začátku ledna 2025. Reklamaci uznali s tím, že mi vrátí peníze. Už je to přes 2 měsíce a peníze nepřišly i když jsem to několikrát urgovala. Komunikace žádná. Telefony nikde nejsou uvedené. Asi ví proč. Tam NIC nekupujte!!!!
Zadné kladny.
Koupili jsme kozenu sedačku ještě v kamenné prodejně. Dovozli jsme ze skladu v originál obalu. Bohuže po roce se začala drmolit. Prodejny byly mezitím zrušeny, tak jsem řešil reklamaci emailem. Odpověď přišla, že zle ošetrení a peče co není pravda.se a tudíž reklamace nemůže být uznána. Tak že budeme to resit pravni cestou nebo sedacka byla draha nik z ni nemanipuloval. Dovolat se nikam nedá a na druhý email už nikdo nereagoval. OKAY jsou podvodníci, dejte si pozor. Nič nekupovat.
Ak mate nejaký telefón. kontakt prosím napíšte ho to tady. Dekuji.
Bohužel žádný ani telefonní ani emailový kontakt. Podařilo se mi sehnat číslo do centrály kde to nikdy neberou tak nevím co si myslet. Prodejny ostatních elektrospotřebičů jsou super
Koupili jsme vestavnou elektrickou troubu ještě v kamenné prodejně. Převzali jsme ze skladu v originál obalu. Bohužel jsme hned nezkontrolovali, až cca po měsíci až jsme chtěli zabudovat do nové kuchyně. Po rozbalení jsme zjistili, že je ulomený úchyt co drží sklo. Prodejny byly mezitím zrušeny, tak jsem řešila reklamaci emailem. Odpověď přišla, že se jedná o mechanické pošlození a tudíž reklamace nemůže být uznána. Troubu máme tedy novou, ještě v originálním obalu a pokoušíme se sehnat náhradní díl. Dovolat se nikam nedá a na druhý email už nikdo nereagoval.
Potrebuju reklamovat a není kde tel zrusene víte někdo kde se obrátit?
Od 9.1. čekáme na objednávku, která je již uhrazena. Obchod nekomunikuje. Nábytek a peníze v nedohlednu. Totální ignorace ze strany obchodu.
Sedačka uhrazena platbou předem,jinak to nešlo.
Manžel jel 80km do Vyškova na výdejní sklad a tam mu řekli,že sedačka je stornovaná a,že tam prostě není.
Přitom nás nikdo neinformoval.
Nikdo nereaguje na maily a není se kam dovolat.