Jsou to zloději, kteří chtějí platbu předem a když se po měsících ozvěte kde máte zboží napíšou že pod vaším jménem ani mailem neeviduji žádnou objednávku.
4home.cz komunikace
Co říkají zákazníci o komunikaci
Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AIPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost obchodu, komunikace, balení objednávky - vše perfektní.
S objednaným zbožím spokojenost.
Objednala jsem na začátku srpna zboží v hodnotě 2.300 Kč, do dnešního dne nemám ani zboží, ani peníze. Na emaily nikdo nereaguje, jiné možnosti nejsou.
Nedoporučuji! 6.9.26 jsem učinila objednávku, tu ihned uhradila a do dnešního dne mi objednávka nebyla doručena, na emaily nereagují (ani jedna reakce).
Nedoporučuji obchod. Koupila jsem povlečení. 25.8.26. Do dnes nemám. Na maily nikdo nereaguje, telefon na stránkách není. Jsem velmi zklamaná a naštvaná.
Objednávala jsem povlečení 12.8.2026 do dnešního dne t.j.14.9.2026 nic nepřišlo ani žádná odpověď ani peníze
Nedoporučuji
Katastrofalni komunikace. Vice jak měsíc slibovali dodání ( za dva dny , za tři , už na tom pracujeme,...atd.) Poté zpráva že vlasně vůbec neví kdy zboží bude. Objednávka zrušena . O dté doby žádná zpráva ani vrácené peníze. Nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!
Zboží dorazilo poměrně rychle a bylo v pořádku.
Hodnotím vrácení zboží, které je naprosto katastrofální. 4 home, jsme v roce 2026, jak je možné, že nemohu vracet přes Balíkovnu? Na info lince mi řekli, že ani přes Zásilkovnu. Takže jsem musela po několika letech navštívit poštu, která mi za vrácení naúčtovala o dost vyšší cenu než výše zmíněné Balíkovna a Zásilkovna a to za věc, která mě stála 449kč, poštovné 173kč. Udělejte s tím něco, když už nemáte kod pro vrácení, tak nás prosím nenuťte chodit na poštu jako za starých časů a jestě drahou.
dobrý výrobek a rychlé doručení
jednání operátorky a to, že křeslo přišlo 2x, přestože řekla, že jednu objednávku ruší
Nedodané zboží. Komunikace naprosto strašná, jak s nějakým robotem, bez jména.
Uběhla doba na vrácení peněz ale přes opakované sliby peníze nikde. Dávám této firmě ještě jeden pracovní den, pak předávám podnět na ČOI.
Pokud by se chtěl někdo přidat, budu ráda, případně se připojím já.
Komunikace skvělá, vše proběhlo v pořádku.
Absolutně nedoporučuji tento obchod. Z důvodu nedodání zboží jsem objednávku zrušila a už přes měsíc a půl urguji vrácení zaplacené částky za nákup. Stále jen výmluvy, že předávají informace vedení a peníze nemám. Výmluvy od samého začátku. Rozhodně nic neplaťte předem !
cenu vajíčka ZAIRA ... a bez dopravy
nebylo ještě dodáno - dlouhá čekací lhůta a min. komunikace
Rychlost
Kumunikace obchodu
Rychlé doručení
Sklenice z poměrně velké objednávky přišly čtyři rozbité a přesto, že jsem upozornila ať novou objednávku pečlivěji zabalí,ze čtyř sklenic přišly dvě prasklé a zabalení bylo opět nedostačující
Reakce obchodu žádná ...
Dobrá cena za zboží.
Špatná komunikace nebo spíš žádná. Svévolně si změnili adresu doručení, aniž by o tom zákazníka informovali nebo se domluvili, kam je možné balíček poslat. Z důvodu nedoručení na objednanou adresu objednávka zrušena.
Kvalitní zboží, dobrá komunikace
Velmi rychlé doručení, výborná komunikace obchodu, pěkný design polštářků a prostírání, zboží odpovídá popisu
