Hlavička stránky
Logo obchodu DEKORHOME.CZ

DEKORHOME.CZ

80 % spokojených zákazníků

1 801 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 8 594 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
dub.kvě.čvn.čvc.srp.zář.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Co zmiňují zákazníci v recenzích

Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AI

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Provedení altánu

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Mrzí nás, že nejste spokojeni s kvalitou zakoupeného altánu. Nabízíme možnost vrácení zboží do 30 dnů od nákupu. Prosíme, kontaktujte nás a rádi vám s procesem vrácení pomůžeme. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlost

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za Vaše hodnocení. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychle dodani

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen. Děkujeme. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přišel stolek s úplně jinými rozměry! Objednávka byla Rozměry: šířka: 57 cm hloubka: 57 cm výška: 43 cm Přišlo: Š 39 H39 V 42,5 Zboží reklamuji!

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za upozornění na neodpovídající rozměry stolku. Bohužel výrobce provedl změnu rozměrů bez upozornění. Reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti a rádi vám pomůžeme s vrácením zboží a náhradou. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přeposlání z firmy Vidaxl. S touto firmou nemám dobré zkušenosti. Nesedí rozměry.

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Odebíráme zboží od různých prověřených dodavatelů. Pokud nesedí rozměry, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše dorazilo dle objednávky

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Jsme rádi, že jste s naším obchodem spokojeni. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Přivezli mi prasklý zrcadlo a požadují nové zrcadlo

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi. Vaše reklamace je aktuálně řešena s cílem zajistit vaši spokojenost. V rámci našich standardních postupů nabízíme možnost výměny vadného zboží za nový kus nebo poskytujeme náhradní díl. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost a rozmanitou nabídku zboží

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za pěkné hodnocení. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Jeden kus z nábytku nepasuje a doteď čekám na poslání nového kusu

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za vaše hodnocení. Bohužel jsme nenalezli žádnou zaznamenanou žádost od vás ohledně výměny vadného kusu nábytku. Mohlo by se jednat o omyl, zřejmě reagujete na jinou objednávku u jiného prodejce. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Při objednávce bylo označeno zboží skladem a tak by mělo být doručeno do 2-5 pracovních dnů. Dnes již čekám druhý týden a stále nic.

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Litujeme, ale bez bližších informací o vaší objednávce není možné přesně zjistit, co mohlo způsobit zpoždění dodání. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nejsem spokojena

zboží je nepříliš kvalitní, jedna noha od stolku je znatelně kratší, takže nestojí rovně, nebyla dodržena dodací lhůta, v nabídce byly uvedeny dodací dny kalendářní, při vyřizování objednávky byly uvedeny pracovní dny a nakonec místo 7dní přišla zásilka za 14dní.

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění dodání a komunikační nedostatky. Pracujeme na zkvalitnění komunikace pro lepší zákaznický servis. Produkt lze vrátit do 30 dnů od doručení. Neváhejte se na nás obrátit. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Zboží teprve očekávám .

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Rádi Vás informujeme, že Vaše objednávka bude zaslána v uvedené lhůtě, tedy do 10 pracovních dnů. Věříme, že Vám toto zboží přinese dlouhodobou radost a spokojenost. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Produkt vypadá jako na obrázku - jen zadní čelo postele není od země, ale jen pruh od shora...pokud tedy dáte menší matraci jak 18cm, bude díra za postel.

- rám postele - vzadu není až na zem (je vidět z boku) - dodání bylo zpožděno o 2dny, což by nevadilo, kdybych se nemusel 7.den dotazovat, co je s objednávkou

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění dodání a nedostatečnou komunikaci ohledně vaší objednávky. Pracujeme na automatizaci a zkvalitnění komunikace, abychom v budoucnu poskytovali ještě lepší zákaznický servis. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé vyřízení objednávky, lehce se box skládal

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Jsme rádi, že jste s naším obchodem i s produktem spokojen. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Kvalita provedení Barva hořčice přesně odpovídá fotografii

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Velmi si vážíme pozitivní zpětné vazby. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Jako žena jsem si to sestavila sama .. snadná skládačka

Mělo to být umělohmotný ale zadek je z papíru, který se mi za chvilku rozmočí :( to mě teda pěkně naštvalo :(

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Poptali jsme u výrobce, záda skříňky jsou vyrobena z dutinkového plastu (podobnému dutinkovému polykarbonátu) a tedy není možné promočení, avšak i tak je třeba umístění skříňky ke stěně. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Komunikace

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Těší nás, že jste s naším obchodem spokojený, děkujeme. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Je vyprodano

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Je nám líto, že produkt je vyprodaný. Budeme se snažit ho co nejdříve opět doplnit. Děkujeme za pochopení. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

vzorné vyřízení a dodání objednaného zboží

DEKORHOME.CZZobrazit reakci obchodu DEKORHOME.CZ

Jsme rádi, že jste byla s vyřízením objednávky spokojená, děkujeme. DEKORHOME.CZ

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

PPLToptrans

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShop

Kontaktní údaje