Vše perfektní, rychlé dodání, kvalitní výrobek
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Ochotu pomoci a vyhovět.
Rychla komunikace, vcasne dodani.
Zatím postel nemám a porad čekám
Dlouho čekání na ni este ji Toma nemám a nevím kdy přijde
Rychlost dodání.
Na roštu, na dvou laťkách byla lepkavá hmota...smola, nebo lepidlo...něco takového a jedna laťka rozštípnutá :-(
Kvalitu
Osobní přístup, lze nakonfigurovat i jiný set
Pomalé dodání, po 5 dnech ještě stále čekám.
Rychlost, ochota, rychlé a milé jednání..
Můžu pochválit úplně všechno. Postel jsem zaplatila minulý týden v pátek a dneska už je na svém místě.
Před dodáním mi zavolal pan a sdělil mi, že zboží dnes přijde mezi 8- 10 hodinou, zda se mi hodí tento čas a že mi řidič bude volat.
Vše bylo, tak jak řekl Váš kolega.
Velice děkuji. Ať se Vám daří a máte spoustu spokojených zákazníků. Velice ráda využiju Vašich služeb a budu Vás doporučovat.
Rychlé dodání, dobrá a cenově dostupná nabídka
Spolehlivost, rychlá komunikace. Postel je moc pěkná
Postel byla na vnitřním rámu lehce prasklá, ale není to vidět tak jsme to neřešili a zatím je při každém otočení slyšet vrzání
provedení,doprava,termín dodání
Zatím nic, zboží nám stále nedorazilo.
Slibovali dodání dříve, ale stále čekáme. Už je to o měsíc déle, než bylo domluveno.
Doba dodání byla 2-3 týdny a když už matrace nepřišly ani po třech týdnech, tak se objednávka zrušila a matrace objednaly v jiném obchodě a přišli do třech dnů a cenový rozdíl byl minimální.
Pružnost
Rychlost a kompletnost dodávky
Rychlost, splehlivost
Dlouhá dodací lhůta i když mají zboží na skladě.
Bohužel nic
Objednala jsem si dva noční stolky. Problém byl již od začátku v komunikaci. Dne 21.10. jsem stolky objednala, byly na e-shopu skladem, ale nevěděla jsem, kdy tedy zboží dorazí. Očekávala jsem nějakou zprávu od prodejce, jakmile zpracují objednávku. Avšak žádná zpráva nepřišla. Dne 5.11. (tedy po 14 dnech) jsem psala prodejci mail s dotazem, kdy stolky dorazí. Přišla strohá odpověď, že příští týden. Dobře tedy, čekala jsem. Dne 13.11. přijel řidič se stolky, převzala jsem je a když jsem doma jeden rozbalila, dostavilo se zklamání. Stolek byl odřený, sem tam odštípnuté dřevo (fota v příloze- mám jich případně i více jak 5 ks) a co bylo nejhorší zjištění - STOLEK ANI NEŠEL SLOŽIT. Zadní deska stolku nepasovala do drážek. Vše jsem ihned popsala v mailu prodejci i s fotografiemi a sdělila jsem, že tedy takové stolky nechci, protože nejdou složit. Respektive druhý stolek jsem ani neskládala, neměla jsem v plánu ho ani rozbalovat. Přišla mi odpověď: "Zboží by mělo být v původním obalu, nepoužívané, nesmontované, neopotřebované, nepoškozené. Obal, který je na výrobku je obal výrobku, nikoliv přepravní. Pokud budete odesílat zboží přes přepravce či poštu, je třeba opatřit zboží ještě obalem, aby se nepoškodilo při přepravě. Až dorazí zásilka k nám na sklad, bude zkontrolována a pokud bude zboží včetně obalu v pořádku, bude vrácena zpět celá platba. V případě, kdy zboží nedorazí v pořádku má právo prodávající započíst míru poškození do vracené platby." Snažila jsem se o nějaké řešení a to, že bych si vybrala jiné stolky a řidič, který mi je poveze, vezme původní stolky zpět. NE! Nefungovalo to.. Moc jsem ale nerozuměla tomu, že musím zboží balit jinak než mi přišlo, ale dobře, koupila jsem stretch folii a bublinkovou folii (celkem mě to stálo 341 Kč) a dále jsem to posílala poštou (cena za dva balíky 371 Kč). Dne 21.11. jsem stolky odeslala dle instrukcí prodejce poštou (perfektně zabalené, jak uvnitř krabice, aby se zboží nepoškodilo ještě více než bylo a tak i zvenku krabice) a napsala mail o tom, že jsem zboží odeslala (to prodejce chtěl). Druhý den mě kontaktoval řidič České pošty, že na skladě (kam chtěli stolky poslat) nikdo není. Nechal to tedy na místní poště. Ihned jsem přeposlala maily prodejci od ČP, že mají balíky na poště. Nepřišla mi žádná odpověď a tak jsem se ve středu 27.11. sama ptala mailem, jak to vypadá, že mi nepřišla dosud žádná odpověď. Napsali mi, že si stolky dnes, tj. v tu středu 27.11. vyzvednou na poště a poté dají vědět. Ano, dali vědět a to tak, že mi strhávají 100 Kč za to, že jsem se snažila stolek složit! Upřímně, nejde mi o 100 Kč jako o finanční obnos, ale o princip a hlavně drzost! Od začátku věděli proč stolky vracím - že dodali šunt, který ani nešel složit. Ještě bych chtěla dodat, že jsem si posléze četla recenze na e-shop a když se podíváte na negativní recenze, lidé tam popisují v podstatě stejný problém jako mám já. Bohužel jsem si recenze nečetla před nákupem, moje chyba ponaučení pro příště.
DLOUHÁ DODACÍ LHŮTA, 3X SLÍBENÝ DOVOZ ZBOŽÍ, ANI JEDNOU NEPŘIJELI
