8.11. 2023 reklamované křeslo - praskl šroub. Od 8.11. šroub jede z USA. Poslední info v lednu -už jede přes kontinent FedExem. Reklamace 110 dnů ....to si opravdu dělají srandu. Máme být trpěliví. To bychom možná byli, pokud by někdo na reklamacích bral telefon. Volám ráno, v poledne, odpoledne PO -Pá - telefon zvoní, ale to je všechno.
ProSpánek
46 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Ochota a vstřícnost na prodejně v Mostě ( Velebudická) na jedničku, vyzkoušeno cca 4-5 matrací než jsme si odvezli Duo plus visco PSP. Vřele doporučuji
Žádné
Velikost nabídky
Především přístup personálu. Paní stojí a mlčí. Na otázky odpovídá jednoslovně, absolutně jí nezajímá, pro co jste přišli. V dnešní době je to až tragikomické. Působí překvapeně, že vůbec někdo přišel a že jediné, co opravdu chce, je nic neprodat. A to se jí daří velmi dobře :-). Dodávám, že jsme byli na prodejně sami. Zlatý pán vedle v Jysku! Má zájem, informace a my máme matraci!
Žádné
Naprosto nespolehlivy obchod. Měla nám být doručena matrace v určitou hodinu. Absolutní neochota posunout to aspoň o hodinu. Oznámí vám že vám klidně můžou dát další termín až za 14 dní. Když už teda zatnete zuby a uděláte po jejich (musel sem si vzít dovolenou v práci). Tak ve finále vám oznámí že to zapomněli naložit do auta. Následná komunikace na bodu mrazu. Žádná omluva ani řešení co nejrychlejšího opětovného doručení. Nikdo tam ve finále za nic nemůže a vlastně je to ještě váš problém. Nedoporučuji kupovat cokoliv přes e-shop.
Děkuji vstřícnému personálu za trpělivost při výběru a cenné rady.
Klady žádné
Tuto firmu nedoporučuji, naprosto šílené jednání se zákazníkem, na zboží čekáme 3 měsíce a komunikace nulová!! Když se do firmy člověk dovolá a žádá o termín doručení tak nic neví, prý čekají na kamion.. Tuto firmu už nikdy víc!
žádné
když vybíráte, nic není problém, všechno mají, dodají na termín, zaplatíte objednávku a už to začíná, zboží není - musí se vyrobit, ještě není, ještě ne, stále jen voláte a slyšíte odpověď nevíme kdy a už jsou to 2 měsíce a 10 dnů a stále čekám, už bych si u nich za nefér jednání nic nekoupila
Skvělý přístup obsluhy! :)
Vynikající přístup paní prodavačky na pobočce v Havlíčkově Brodě. Ochotná, vše vysvětlila. Doručení postelí proběhla přesně podle daného termínu, Kurýři se ozvali včas a dojeli podle dohodnutého času. Montáž proběhla bez problémů.
Cena by mohla být o něco nižší. Ale jinak nemám výhrad
Nic
Již při výběru zboží na prodejně mě zklamala informovanost zaměstnanců o produktech. Mnoho věcí nevěděli a většinu času strávili na telefonu, kde jim někdo jiný radil a já jako zákazník jsem tam jen seděl a čekal jsem, až se prodejce naučí se systémem, jak vytvořit objednávku. Následně další komunikace se společností ProSpánek při domluvě dopravy byla katastrofální. Navržen mi byl pouze jeden termín a buď doma budu nebo nikoliv. Možnosti pro domluvu nulové. Když jsem si vzal dovolenou na zmíněný den a v potvrzující SMS zprávě bylo uvedeno, že v den doručení mě bude kontaktovat kurýr, tak jsem čekal a nic. Kurýr mě nekontaktoval a když nebyl ani dodržen časový termín, kdy měl kurýr dorazit, tak jsem se snažil kontaktovat prodejce a tam se mi dostalo nečekaného zjištění, že kurýr prostě dnes přijede, čas není daný. Takže i když si s touto společností domluvíte čas, tak doporučuji si připravit celý den a čekat a čekat. Nikdy totiž nevíte, kdy dorazí. Přesto, že ve vozidle sedí dva kurýři a jeden může při nějaké nečekané situaci zákazníka informovat, tak ani toto se nestalo. Odpověď zaměstnance společnosti, jsme přeci lidi. Takže i když si domluvíte časové okno, které má rozpětí jedné hodiny, tak to nedodrží. Pro mě velmi nepříjemný zážitek a nikomu bych toto nedoporučil. Jak už jednání kurýru při osobním předání tak celkový dojem z nákupu. Myslel jsem si, že nákup matrace skoro za 40 tisíc korun bude mít nějakou úroveň. Není tomu tak. Společnost ProSpánek mi ukázala, že lepší jednání je při koupi rohlíků v Lidlu.
Skvělý přístup obou slečen na prodejně Most. Vše nám vysvětlili a se vším pomohli. Nemůžeme si vůbec na nic stěžovat A Matrace které jsme si koupili,tak ty jsou naprosto boží. Všem doporučuji,sice to není úplně levné,ale výsledek za to stojí. Co je lepší než se skvěle vyspat
Tak ty fakt nemám vůbec žádné
Profesionální přístup, výborná znalost matrací, ochota, nic nebyl problém, určitě bych nakupovala znovu u nich
Nic
Skvělý přístup a mají produkty všech cenových kategorií.
Nic
Pani na prodejne (vlidna, informovana, komunikativni, vi co prodava) Siroky sortiment (vybere si kazdy) Alternativy v ruznych cenovych vyskach
Nic
Přístup paní v obchodě byl velmi dobrý. Milá a poradila.
Nejhorší je doprava našeho produktu. Byli jsme jasně dohodnutí na datu dodání a matrace nám přišla až po 3 týdnech... Jako revanš jsme dostali 10% na příští nákup. To mi přijde spíš jako drzé, než jako nějaký revanš, lepší kdyby raději nedávali nic. Navíc žena má nemocná záda a museli jsme spát na gauči. Z dopravy velké zklamání a už bychom neobjednávali z Prospánku.
Příjemné prodavačky které nemohou za kvalitu zboží.
Zboží se tváří jako klenot- za ty peníze co nabízejí postele a matrace apod.... Však už se spálilo více lidí a já také.... Polštář který měli vystavený byl snad úplně jiný... No abych se dostal k věci polštář byl první den pevný, paměťová pěna v pohodě... Po dvou týdnech se nemá hlava o co opřít a vyměnil jsem původní polštář co jsem měl a stal se zázrak... Spí se mi daleko líp... Takže příště raději jiný obchod který nestojí bambilión na třetí a je to kvalitní.
Příjemná obsluha a prostředí.
Přátelskost prodavače
Prodejna vyvoněná, ale to je jen zdání. Zboží tak předražené, že se chce člověku zvracet a ještě k tomu nekvalitní. Polovina věcí nelze ani reklamovat a když se náhodou stane, že se Vaším případem budou zaobírat, tak stejně zamítnou a vymlouvají se na formuláře a blbiny. Dříve kvalitní produkty, dnes čínské a turecké (s prominutím) šmejdy. Kvalita katastrofická, dodání ještě horší - radši konkurence. Tohle je tragédie.
Byli jsme velmi spokojeni s paní prodejkyní na prodejně v Kroměříži, velmi dobře nám poradila a konečně nás nebolí záda :-). Také kladně hodnotím pány, kteří postel přivezli a museli vše rozmontovat a pak zase smontovat.
nic!
Reklamoval jsem v záruční době destrukci náplně v polštáři Tempur. I přes mé podrobné popsání používání polštáře a v souladu s přiloženým návodem, mi byla reklamace odmítnuta ! Jako důvod obchodník uvedl, že jsem polštář poškodil já, špatným zacházením . Reklamaci zamítli , dokonce 2x. Už je to 6 týdnů a já tímto nemám ani peníze , ani zmíněný polštář! On totiž prodejce vůbec nemá zájem mi vrátit můj majetek! Buďto peníze, nebo tento polštář. Takže varuji všechny, kdo uvažují o nákupu u tohoto prodejce. Lidi, přestaňte být slepě důvěřiví, BUĎTE OBEZŘETNÍ.
Teď už žádné