Komunikace obchodu, rychlost dodání a přímý výkup se zapoctenim bonusu
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Skvělý přístup, rychlost.
zboží skladem, rychlost dodání, nejlepší výkupní ceny použitých zařízení, prodloužená záruka koupených mobilů při registraci na mp.cz, zodpovězení dotazů na infolince živým operátorem...
Lituji, že ostravská prodejna není umístěna v nějakém dostupném nákupním centru s delší otevírací dobou (i o víkendu), nakonec jsem k prodeji použitého i k nákupu nového zboží volil mému bydlišti vzdálenější olomouckou prodejnu...
Ochota prodavačů pomohli vše vyřešily
Změna RPSN u objednávky, u objednávky byla do deseti procent, na prodejně cca 2x vyšší
rychlost
Bohužel nic.
Zboží bylo uvedeno jako skladem na prodejně a dostupné již do 30 minut, přičemž sms o tom, že si jej můžu vyzvednout daný den už nepřišla (přitom byla pobočka otevřena ještě několik hodin a objednávka nebyla vytvořena 10 minut před zavíračkou). Druhý den dopoledne tedy konečně přišla sms, že zboží bylo vychystáno a já se vydala na pobočku Olomouc.
Samotný vyvolávací systém s čísly jako na poště je úplně k ničemu, protože i když si jdete pouze vyzvednout zboží z e-shopu (což je otázka max 4 minut včetně placení) stejně čekáte nejméně 30 minut. Místo toho, aby totiž zaměstnanci brali čísla nějak logicky právě podle toho, co jdete vyřizovat (prvně nejkratší úkony jako vyzvednutí z e-shopu, a až poté řešení reklamací a servis), není tomu tak a vy čekáte xyz minut v miniaturní prodejně s dalšími min12 lidmi (a s každým z nich se 2 přítomní zaměstnanci vybavují min 15 minut). Nutno podotknout, že fronta je pořád stejná, ať už přijdete v 15hod nebo v 18hod.
Když už konečně tedy přijdete na řadu a máte si vyzvednout zboží, které už mělo být připraveno předcházející den do 30 minut od objednávky, zjistíte, že jde o rozbalené/vystavené zboží?! Proč tato informace o sice "na prodejně dostupném" ale již rozbaleném/vystaveném není uvedena již na e-shopu, jako je tomu u konkurence (např. Datart)? Zboží jsem odmítla a zaměstnanec mi ihned objednal nový zabalený kus znovu na prodejnu. Příště se tomuto e-shopu, a hlavně pobočce Olomouc, vyhnu.
Komunikace s operátorem a cena.
Dobrá komunikace
Milý a ochotný personál
Rychlost dostupnost a příznivé cenny
kvalita zboží, rychlost dodání
Super jednani, rychlost, kvalita
rychlost dodání
1/ zejména vrácení peněz při vracení zboží z internetového eshopu,
2/ příjemné prostředí s dostatečným počtem personálu
ochotu
Profesionalita, velký výběr, komplexnost služeb
rychlost doručení
komunikace ze strany obchodu
Rychlost
Rychlost, jednoduchost
