Rychlost dodání..
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost
Z první objednávky jsem měla radost, vše proběhlo v pořádku - to bohužel nemůžu říct u objednávky druhé.
V druhé objednávce mi bylo doručeno zboží, které jsem si neobjednala - žádala jsem o výměnu a ta mi byla zamítnuta s odůvodněním, že jsem měla počítat s tím, že výrobek může vypadat jinak. Zboží však mělo i zcela jiný kód, jako “řešení” my byla nabídnuta výměna zboží za poplatek. Když jsem odmítla a zažádala o bezplatné vrácení, které feedo.cz na svých stránkách nabízí, tak mi také nebylo vyhověno, i když jsem postupovala přesně dle instrukcí na webu. Situaci jsem byla donucena řešit odstoupením od smlouvy a vrácením zboží na svoje náklady. A to jsem se zákaznickou linkou neřešila ani stížnost na to, ze mi hračku pro miminko poslali ve viditelně rozbaleném obalu a ušmudlanou, ale jedná se o plyš - mávla jsem tedy nad tím rukou s tím, že se bude muset řádněji vyprat.
Po druhé zkušenosti a hlavně přístupu paní ze zákaznické podpory už z obchodu neplánuji objednávat a určitě ho dále nebudu doporučovat. Jsem velmi zklamaná.
Vynikající přístup a komunikace v rámci výměny autosedačky a zalistování nového produktu. Děkujeme moc paní Lucii Tomaštíkové z Feedo podpory.
Zobrazit reakci obchodu Feedo.czPřišlo úplně něco jiného než bylo objednáno
Zobrazit reakci obchodu Feedo.czPříjemná obsluha
Zobrazit reakci obchodu Feedo.czBohužel nyní převládla negativa a proto nemohu pochválit nic !!!
Kočár jsem bohužel po 4 měsících musela reklamovat. Až do informace, o vyřízení reklamace bylo vše v pořádku. Nyní ale ani 10 dní po vyřízení reklamace nemám zboží zpět, nevím kde je, na email nikdo nereaguje, po telefonu mi přislíbili prověření, ale již se nikdo neozval. Reklamační lhůta uplynula a já nemám zboží zpět. Požaduji vrácení peněz !!
Zobrazit reakci obchodu Feedo.czVšechno, po obdržení kočárku (pátek) jsem hned reklamovala, v pondělí mi bylo zboží odeslané znovu, dnes je další pátek a zboží nikde!! Proč? Protože poslali balík do depa bez dat! Depo v úterý zadal o doplnění dat, já jsem žádala ve středu, ve čtvrtek a dnes je pátek a data stále nejsou doplněny! Žádala jsem o navrácení peněz, tak jsem velice zvědavá kdy se peníze přičtou na účet!! Z jejich "omlouváme se" si člověk vezme fakt hodně!! Totálně znechucena jejich přístupem a jednáním! Poprvé a naposled!
Velice rychlé jednání, veliká ochota personálu, hlavně poděkování paní(slečně) Lucii Tomaštíkové. velkou ochotu vyřízení objednávky. Moc děkuji
Zboží nedodáno, objednávka zrušena z důvodu špatného nacenění, nikdo Vám nenabídl žádnou kompenzaci. Určitě nedoporučuji! Chyba na straně prodejce.
Nabízí produkty, které nejsou k dispozici (udajně). Zásilka obsahovala jiné zboží než bylo v objednávce. Při reklamaci nejdříve ochota, že zboží vymění, následně mi bylo řečeno, že zboží bylo zasláno správně a ihned změněn produkt i popis na webových stránkách. Objednán nápoj pro děti od ukončeného 1.týdne věku, poslali nápoj od ukončeného 4.měsíce.
Dále v objednávce chybělo 1 balení vlhčených ubrousků.
Nabízen svoz nápoje a vrácení finanční částky na účet, vzhledem k ( bohužel pozdě načteným ) recenzím jsem svoz odmítla, nerada bych přišla jak o nápoj, tak i o peníze.
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!! KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ!!!
!!! NEDOPORUČUJI !!!
2x reklamovany kočárek 2x kolecko po 2 reklamaci jsme chtěli vratit penize, penize nám nevrátily poslaly nám kočárek z5 ze reklamace nebyla uznána pritom první reklamaci uznaly bez kecu.. takže jsme byli 2 měsíce bez kočárku nedoporučuji nejde se jim ani dovolat nic .... těžký snima něco resit už nikdy víc
!!!!!!NEDOPORUČUJI !!!!!
Hodnocení kamenného obchodu Feedo Hostivice
Ráda bych vyjádřila nespokojenost s obsluhou na pobočce v Hostivicích, která mě odradila do Feeda ještě někdy zavítat.
Do hostivické pobočky přišli s poměrně nenáročným požadavkem na standardní autosedačku, přičemž nám byla z 200 typů obchodem prezentovaných nabídnuta pouze jedna jako vhodná. A nemáme nijak atypické dítě, naše kritéria nebyla příliš omezující, pouze preferovaná značka a cenový limit, dále jsme měli v plánu dát na doporučení a radu obsluhy.
Obsluha působila dojmem, že si dala za cíl dne, konkrétní - nejdražší autosedačku prodat komukoliv, ať jsou jeho požadavky a parametry výběru naprosto odlišné. I přes prosbu o levnější typ sedačky nám bylo řečeno, že jiná není vhodná.
Jednání obsluhy považuji za neprofesionální, k čemuž přispělo i negativní její hodnocení a pomlouvání předchozího zákazníka, který si nejspíš vybral sedačku podle svých představ a ne představ (cenových) paní prodávající.
Po této zkušenosti jsme další drobnosti, které jsme měli v úmyslu zakoupit, vrátili do regálů a z obchodu odešli s nepořízenou. Ono už hovor začínat slovy "Doufám, že alespoň Vy budete normální.." o něčem svědčí.
Takto jsme si chování vyškoleného personálu opravdu nepředstavovali.
Dříve jsme navštěvovali pobočku na Černém mostě, kde jsme byli s obsluhou vždy spokojeni.
Ze začátku komunikovali a snažili se problém vyřešit.
Už měsíc nám zadržují 3,5 tisíce za lehátko, které tvrdí, že bude a stále není. Když po třech týdnech přiznali, že už nebude a vybrali jsme jinou variantu, jediné, co je zajímalo, abychom doplatili rozdíl 180 korun. Komunikace už ale vázne, a tak stále čekáme na vyřešení. Třeba kam máme vůbec doplatek poslat a jakým způsobem.
Bohužel nic velké zklamání
Falešné slevy zavádějící popis k oklamani zákazníka kdy podle popisu měl být kočár 4v1 nakonec po otevření zásilky zjištění že je bez pod vozku a ten si musíte dokoupit zvlášť a cenově vyjde vše drážš než kde jinde už nikdy
Skvělá komunikace přes e-mail(okamžitě jsem měla odpověď na svůj dotaz), rychlost doručení do tří dnů byla taky v pohodě, a ze zboží jsem nadšená(příjemný materiál, hezké barvy).
Vůbec nic. Jsem moc spokojená
Komunikaci s obchodem
Dlouhá doručovací doba (až týden, někdy i déle).Přičemž ještě zjistí, že zboží co jste si objednala a při objednaní bylo skladem najednou skladem nemají, takže zase čekáte. Nemají vůbec přehled co mají skladem a co ne. Na e-shopu věčně vyprodané produkty, takže nemáte šanci vybraný produkt objednat. Baliček mi tedy nikdy nepřišel v původní objednávce.
Falešné slevy. Při uzavírání pobočky v Radotíně měla být 50% sleva na veškerý sortiment na prodejně. U kočárku, který jsme tam koupili, byla ale původní cena před touto slevou na této pobočce o 25% vyšší, než ve všech jejich ostatních pobočkách. Sleva 50% na vše byl tedy jen obchodní trik..
Jedna velká katastrofa!!! Věcné čekání na zboží co je "skladem"...tentokrát jsem se dočkala po 3týdnech :D
Zboží zaplaceno kartou, odečteno u účtu a přišla výzva, že jsem objednávku ještě neuhradila. Emaily na zák. linku se mi vrací jako nedoručené, na telefonu visím dlouhé minuty a stále se mi nedaří spojit. Dřív jsem zde ráda nakupovala. Teď už rozhodně ne.