Skvely pristup prodavacu. Vse mi predvedli, vystipnuli simkartu. Jsem moc spokojena. Nakup hodnotim velice pozitivne.
Zobrazit reakci obchodu Mobilplus.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Skvely pristup prodavacu. Vse mi predvedli, vystipnuli simkartu. Jsem moc spokojena. Nakup hodnotim velice pozitivne.
Zobrazit reakci obchodu Mobilplus.czJestli mám chválit podvodné jednání tak chválím
Reklamace u této společnosti jsou noční můrou každého spotřebitele který sice může znát svá práva,ale Mobilplus je ignoruje.Koupil jsem u Mobilplus v liberci Samsung Galaxy Note 4.Po nějaké době ztrácel signál a nebylo možné z telefonu volat ani přijímat hovory.Když člověk podniká tak je to problém který už i stojí nemalé peníze.Telefon jsem logicky reklamoval.Po měsíci mi byl telefon vrácen s tím,že je vše v pořádku a že byl přehrán software.Dojel jsem s ním domů a po odzkoušení zjistil,že je vše jako před reklamací.Telefon ztrácel signál.Odnesl jsem jej zpět na reklamaci,byl bez přístroje další měsíc,byl mi vrácen prý odzkoušený a znovu s přehraným softwarem.Dojedu domu,odzkouším a to s různými SIM a dokonce jsem od operátora nechal vyměnit svoji SIM za novou a zese padal signál.Odnesl jsem telefon zpět k reklamaci s tím,že chci vrátit peníze protože k tomuto produktu nemám důvěru a způsobuje mi i škody při podnikání,telefon byl na reklamaci přijat a po měsíci že si ho můžu vyzvednmout.Měl jsem pocit,že si už ze mně dělají legraci,ale na prodejnu jsem dorazil a na místě před prodavačem do telefonu vložil několik SIM karet.A signál nikde a nebo slabý i když na jiných telefonech byl plný.Telefon jsem tedy samozřejmě nepřevzal tak že se vlastně nejedná o další reklamaci,nyní je v Mobilplus v Liberci a po několika telefonech i se šéfem pobočky mi bylo řečeno,že telefon zkouší a zítra že mi zavolá a s ním musím konstatovat zkouží i moji trpělivost.Tak že věc jsem předal právníkovi,bude následovat stížnost k zastoupení společnosti Samsung v ČR,obracím se na ůřad na ochranu spotřebitele a t.d. .A to jsem nabízel společnosti Mobilplus,že se můžeme dohodnout i na možnosti,že místo peněz si od Mobilplus koupím jiný telefon i s možností oboustranného doplatku.No zatím jsem doplácel já.Na svoji slušnost a trpělivost.Po několika měsících co jsem bez telefonu a bez peněz mám pocit,že jsem koumákům z této firmy koupil hračku.Nakonec jsem si koupil jiný u jiné společnosti a budu doufat,že v případě poruchy nenarazím na další MOBILPLUS.No spíš MOBILMINUS A PRACHYMINUS :-)
Tento e-shop rozhodně nedoporučuju, během prvních 5 měs. používání telefonu byl přístroj 3x v reklamaci, 2x údajně závadu neobjevili, ač hlasitý šum byl skutečně při každém hovoru, při 3. reklamaci stejné závady jsem chtěl odstoupit od smlouvy - telefon se vrátil opravený a vrátit peníze nechtěli - podle nich se první dvě reklamace nepočítají, když závadu neobjevili (nehledali). Nyní je telefon na 4. reklamaci, s jinou závadou, opět požaduji vrácení peněz, jsem zvědav, jak se tentokrát zachovají!
podvodné prodloužení lhůty na vyřízení reklamace,(nebyl sem upozorněn na to že při předání mobilu k reklamaci si automaticky prodlužují lhůtu na 60 dnů). neochota kladně vyřídit reklamaci (1 den před uběhnutím 60 denní lhůty odmítly reklamaci kvůli údajnému hrubém zacházení s mobilem
Bohužel s tímto eshopem mám špatné vzkušenosti, hlavně co se týče reklamací a toho že se jedná o šedý dovoz, tudíž telefony nejsou určeny pro Českou Republiku a případnou reklamaci musejí hradit ze svého, což se jim nechce. Co se týče komunikace jsou zde eshopy, které nabízejí podstatně lepší komunikační servis.
Zatím jsem se nesetkal z lepším přístupem e-shopu k zákazníkovi!! Opravdu můžu jen doporučit!!
Šlo to jako po másle :) Objednal, zavolali, dodali, telefon šlape, něma problema :)
nákup naprosto bez problémů