Prodávaný produkt
Musím se hodně držet, abych nenapsal vulgární slova. V obchodě jsem si začátkem roku zakoupil tiskárnu, vše od objednání po obdržení samotné tiskárny šlo hladce a rychle- s nákupem jsem byl spokojený to pro začátek. Problém nastal při reklamaci tiskárny- tiskárna nechtěla přijmout toner. S 1. pánem co jsem řešil reklamaci vše v pořádku- ochotný, snažil se můj problém vyřešit. Dohodli jsme se, že tiskárnu pošlu na záruku. Tiskárna byla odeslána a přijmuta 15.9.2022- bohužel jsme tiskárnu odeslali pouze s originálním tonerem. Vše se táhlo a po mých urgencích a voláních na infolinku jsem dostal 20.10.2022 odpověď, že ji vlastně nemohou vyzkoušet protože nemají toner s kterým to nejde- naše chyba, ale 5 týdnů čekat na tohle, to mi hlava nebrala. 10.11.2022 přišla informace, že tiskárnu dali do továrního nastavení a vše je ok, super, natěšený čekám, že budu konečně moct pracovat bez tisknutí po rodině a známých, přeci jen 2 měsíce je dlouhá doba. No, ale to jsem se sakra mýlil, nic nepřichází, žhavím infolinku, paní opakuje básničky jak to musí předat kolegům Atd, že vlastně je tam úplně zbytečně. 28.11. přichází dobropis za tiskárnu, že stačí jen podepsat- nechápu proč, když tiskárna je v továrním nastavení úplně ok.
Píšu: Dobrý den, souhlasim, ale děláte si ze mě snad srandu? Tahle komedie trva 7 týdnu a pak tohle? Toner teda předpokládám ze pošlete zpět?
Odpověď:
Zařízení se bohužel poškodilo během přepravy ze servisního střediska, jen pro informaci, závada se neprojevila, ale poškodil se pant dvířek, Bohužel. ........29.11.2022 Píšu pánovi o telefoní číslo, ale bez odpovědí, 20.12.2022 píšu si o možnost vyřešení, bez odpovědí, 22.12.2022 píšu číslo účtu a bez odpovědí!!!!! Dnes je 30.12.2022 myslel jsem, že to letos vyřešíme, místo toho píšu svou první recenzi, kvůli tomu, že tam pán očividně má úplně na salámu!!!!Je to k zblití a k zamyšlení
