rychlou komunikaci,ochotu reagovat na změny v objednavce,
zboží bych ve vnitř krabice lépe zabalila,přidala bych křížový klíč
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
rychlou komunikaci,ochotu reagovat na změny v objednavce,
zboží bych ve vnitř krabice lépe zabalila,přidala bych křížový klíč
vstřícnost personálu
Rychlost dodání, komunikaci obchodu
Vstřícné jednání, rychlost, naprosto bezproblémový nákup. Doporučuji!
Rychlé dodání
servis, rychlá reakce
Velice vstřícné jednání paní Bukovjan, ochota, rychlé odeslání, děkuji
Bez upozornění dodali přebalené (použité) zboží za plnou cenu. Následně to popřeli s vysvětlením, že poškrábané židle jim chodí ve zmuchlaných a potrhaných obalech přímo od výrobce.
rychlost, komunikacem kvalita
rychlé dodání
zatím ni
dlouhá doba dodání
Nefukční píst na židli po zvednuti nahoru a sednutí opet klesá dolu
Firma jako taková, je opravdu skvělá. Pokud hledáte novou kancelářskou židli či křeslo, doporučuji si zajet na jednu z prodejen. My s přítelem navštivili v pondělí 29.1. prodejnu v Praze. Obsluhoval nás pan Vasyl a byli jsme s nim moc spokojeni. Poradil, doporučil, asi po 20 minutách zkoušení několika křesel, jsme si dvě vybrali. Křesla neměli ihned ke koupi na prodejně, a tak jsme zaplatili předem s tím, že nám je měli doručit domů buď v úterý nebo ve středu....
....V úterý mě informovala přepravní společnost Fofr, jak křesla vyzvedli od odesílatele a že je ve středu budou doručovat. Ale že mám počkat na další informace. Celou středu se nic nedělo. Pouze jsem měla zmeškaný hovor ze 7:50 rána od cizího čísla. Když už však ani celý čtvrtek nepřišla žádná informační sms či email, začla jsem se po zásilce shánět. Kontaktovala jsem tedy přepravní společnost, kde je problém. Načež se mi ozvala celkem nepříjemná paní s tím, že prý pokud se kurýr mezi 7-8 ráno při nakládce nedovolá příjemci, tak zásilku ani na rozvoz nebere. Což mě celkem dost zarazilo, jelikož takovou informaci ani neuvádí ve svých přepravních podmínkách. S touhle přepravní službou jsem měla první (a doufám že i poslední) zkušenost. Čekala bych, že fungují jako ostatních 99% přepravců, kdy lidem chodí informační sms či email, kdy a v kolik se bude zásilka doručovat. Tímto bych firmě Kancelářské židle doporučovala změnit přepravce, dle mě vám kazí hezkou pověst firmy.
komunikace, rychlost vyřízení, kvalita objednaného zboží
zboží došlo v pořádku a rychle
v showroomu jsem si mohl zboží dostatečně vyzkoušet a prodejce mi jednotlivé funkce podrobně podrobně vysvětlil
Podsedák koupené herní židle přišel drobně poškozený. Poslala jsem email s fotem a během dvou dnů mi byla zaslána náhrada.
Bylo by fajn, kdyby napsali, vyřídlili jsme kladně reklamaci, posíláme nový podsedák. takhle mi to došlo, až při přebírání od balíku zásilkové služby.
prozákaznický přístup
rychlost dodání
kvalitu vyrobku