Okamžitá výměna rozbitého produktu (bez nutnosti zasílat rozbitý zpět)
Rozbitý produkt (dle mého) způsobil dopravce.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Okamžitá výměna rozbitého produktu (bez nutnosti zasílat rozbitý zpět)
Rozbitý produkt (dle mého) způsobil dopravce.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czDodání domů
Nekvalitní zboží
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czKaufland je pouze zprostředkovatel a za nic neručí. Dal nám špatné informace, se kterými pak samotný prodejce nesouhlasil. Vyhněte se obloukem, neochotný a neprofesionální zákaznický servis. Na zákaznické lince jsem chtěla mluvit s manažerem a mají zakázáno na něj přepojovat.. tolik k zákaznické podpoře českého Kauflandu, s prodejci se nedá domluvit, většinou odepisují nějací roboti a věty nedávají smysl..
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.cz- Dobré je, že je to vše pohromadě a lze to tedy objednat naráz, velký výběr
- V případě problémů ochotně komunikují se zdrojovým dodavatelem
Nemá vlastní sklad ani centrálu => je to jen přeprodej => tj. se může stát, že jeden košík jsou ve výsledku 3 různé zásilky doručované v jiné dny.
Jako vánoční dárek dorazilo chytré hodinky hned druhý nebo třetí den po objednávce. Uvidíme, jaká bude kvalita.
Zatím OK. Po vánocích uvidíme.
Objednané a zaplacené zboží, posláno asi 20 emailů, nikde nic.
Bez odpovědi, bez balíčku, peníze zřejmě vyhozeny z okna.
Zoufalé
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czDopravci předáno jméno ulice i obec ve zkomoleném tvaru. Výrobek doručen bez návodu v češtině. Dlouhá doručovací lhůta (objednána položka "skladem"). Nutný souhlas s poskytnutím osobních údajů "bez omezení" do třetích zemí.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czčekám 3 týdny a obchod se neráčí ani dát nějaké info,dodací lhůta 5 týdnů?neslýchané,to bych pochopila u nábytku,ale ne u spotřebního zboží.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czObjednáno v listopadu, poté email,že zboží dorazí do 29.12. Nyní další email z divné adresy mii laden, že zasilkovna má špatnou adresu dodání. Bojím se,co přijde a jestli vůbec. Už nikdy
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czZboží je v pořádku, přesně to, co jsem si objednal
Komunikace je jedna velká tragédie. Po dvou týdnech mě poslali na depo 40km od bydliště abych zjistil, že je uložené na poště za rohem
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czZboží v pořádku
Komunikace, kdy si Vás předávají jako horký brambor. Jejich smluvní dopravce UPC se na osobní dodej vykašlal a rovnou zboží zavezl na parcel point. Zboží vážilo 30 kg. Nikdo se neomluvil, jen si mě předávali od čerta k ďáblu, náprava nepřišla a já s miminkem řešila 30kg balík. Takže pokud jste senioři, jedinci bez možnosti dopravy, matky samoživitelky bez možnosti hlídání. Pak doporučuji jiný obchod, s jistotou doručení na adresu. Neboť Kaufland dá ruce pryč, prodejce též a dopravce...? Myslím, že pokud nabízím produkt, který též prodávám, pak bych měla převzít odpovědnost za veškerý servis.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czrychlost dodání
Zboží jelo z Litvy. Věděl jsem to, ale příště si to 2x rozmyslím. Kdoví, kam bych to posílal, kdybych to chtěl vrátit nebo reklamovat.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czspíš ne...
...nemožnost vybrat dopravce, jelikož bych si určitě nevybral českou poštu - nejhoršího dopravce v téhle zvláštní zemi
Rychlost dodání zboží
Nemožnost vybrání dopravce.
Kvalitu zboží, rychlé dodání.
Rychlé vyřízení a doručení objednávky
Nejhorší e-shop s jakým jsem se setkala. Dvakrát mě nechali koupit věc, kterou vlastně vůbec neměl dodavatel v prodeji. Platba pouze předem a zákaznická podpora nulová, takže mi u nich viselo 6 tisíc a vykládala jsem si 14 dní s robotem.
ceny