Posledních 20 let pravidelných nákupů od vynikajícího noveho obchodu ve Zline, kdyz clovek chtel poradit a připlatit za vec, která bude dlouho sloužit. Přes mírně vlažnější, qle stále osobní velmi nadstandardní zkušenosti z obchůdku v Ostravě, až po....
...naprosté zklamání a špatnou zkušenost při posledním nákupu. Dlouhé týdny jsem měl vyhlídnutý lezecký batoh, který používám opravdu denně. Značka, která mě roky nezklamala, typ přesně podle potřeb - samozřejmě vyšší cena a to i s odečteným poukazem za předchozí nákup od Hudy... tak jsem chodil kontrolovat prakticky obden. Minulý pátek jsem nemohl uvěřit, že vidím skladem na eshopu poslední kus toho mojeho, a zrovna v preferované černé barvě - skoro za 1/3 ceny!!! Okamžitě jsem objednával,i s kuponem, bal jsem se, aby nekdo neklikl treba driv.... tak a celý víkend se tesil v pondělí na dalšího parťáka Deuter na dalších 6-10 let. Bohužel, místo zboží mi přišel email, že na základě "naší předchozí komunikace byla moje obj zrušena". Nejdřív jsem myslel, že je to omyl, že jsem přece s nikým z Hudy nemluvil, ale dnes, o týden pozdeji, mi bylo slečnou vysvětleno, ze jejich server se pokoušel odeslat mi nějaký email, že to ruší, a zboží v barvě už není skladem. Nutno říct, že 1000,- voucher Everest mi byl vrácen... takže, pokud někdo chce, ja uz ho nevyužiji. I kdybych obratem objednal místo černé např. oranžovou, tak skok ze 2000 na 5000, to me ten můj voucher nepomůže. Snad budete nakupovat vpohode jako dřív, ja se jdu poohlédnout jinam, kde "zboží skladem" za uvedenou cenu neznamená "zboží nemusí být", nebo může stát skoro trojnásobek.
Po potvrzené objednávce bych čekal alespoň omluvu, ne vymýšlení "komunikace" nebo výmluvy po tydnu ze, server "se mi pokoušel odeslat zpravu".
Můj voucher na 1.000 UVXUSX. Snad budete úspěšnější.
