Hlavička stránky
Logo obchodu zdravotnidoplnky.com

zdravotnidoplnky.com

592 hodnocení

96 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
lis.pro.led.úno.bře.dub.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Kvalitní pantofle

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlé jednání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Materiál u kalhot Zoja

Strih spatně sedí v oblasti boků a hýždí

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vstřícnost, rychlost dodání, příjemná komunikace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání a cena dodaného zboží, která je nižší než v e-schopu L.eons

jsem zcela spokojená.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše je super

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

spolehlivost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Kvalita , dodání v poradku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

kvalitní obuv

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dobrá cena

Zboží v externím skladu, doručení 14 dní

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

velikost vůbec neodpovídá, boty cca o 2 čísla větší, budeme vracet... dle obrázku hezké, realita bohužel jiná...

zdravotnidoplnky.comZobrazit reakci obchodu zdravotnidoplnky.com

Dobrý den, děkujeme za informaci. Vnitřní stélku obuvi jsem přeměřil a odpovídá 26cm, což je velikost 40. Velikost by tudíž měla odpovídat. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Obuv nesedí na noze,příliš dlouhý pásek na nárt

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Vše v poŕádku,příjemné a pohodlné botky,doporučuju!!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

kvalitu

délka dodací doby by mohla být kratší

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Kvalita,design

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Zasilka byla dopravena na jine misto urceni.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Řešení pro vybočené palce

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Ceny

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

hezký vzor

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodávky, využití z-boxu

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

GLSBalíkovna na adresu

Výdejní místa

ZásilkovnaGLS ParcelShopBalíkovna

Kontaktní údaje