Vážený zákazníku,
chápeme Vaše rozčilení, ale dopravce nás neustále ujišťoval, že zásilku řeší a podá nám informace. Ty jsme Vám také předávali. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naší dopravou, ale není pravda, že jsme něco zdržovali z naší strany. Ihned kdy se nám zboží vrátilo zpět jsme Vám vystavili dobropis, platba zpět byla urychlena odešla do 2 dnů z našeho účtu. Musíte mít již platbu na účtu. Navíc jako kompenzaci jsme Vám poslali poukázku v hodnotě 400 Kč na jakýkoliv nákup. Chápeme Vaše rozčarování, ale pochopte také nás, že pokud největší dopravci v ČR jsou spolehlivý jak jsou, tak s tím nic nenaděláme nežli se můžeme omluvit a nabídnout Vám kompenzaci.
Z naší strany jsme udělali maximum a jde o velmi vzácný případ takového zpoždění, protože všechny ostatní zásilky zákazníci obdrží do 1-2 dnů.