Vodahory
92 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
zboží nebylo skladem
rychlost cenu
Kvalitní zboží a rychlé doručení
Nic
naprostá spokojenost
nic
Komunikace s obchodem skvělá, rychlé jednání, prostě super
Nic
Rychlost dodání
nabídko zboží
brzké doručení
nic
Komunikace
Nikdy nic
Nic
Tato firma ma na kontaktujte,,,spatne tel.cislo,,,732737090 NEPLATI ! Pres mnoha upozorneni s tim nic nedela.
vše
velmi rychlé dodání, vše na jedničku
nic
Zboží bylo na e-shopu zobrazeno jako dostupné a následující dny mi byla objednávka zrušena z důvodu nedostupnosti zboží,přišlo mi 12 informačních e-mailů o zrušení objednávky.nawledbe jsme se zkoušeli s e-shopem spojit na uvedené kontaktní telefonní číslo které bohužel odkazovalo na soukromý byt starší paní.
Velice osobní přístup, serióznost, znalost prodávaného zboží a schopnost poradit.
Vše OK, přehledné, nejlepší ceny
nic
dobrá komunikace
komunikaci, zájem s klientem mluvit a věc dotáhnout, peníze nám vrátili
nedomysleli jsme zboží "na doptání" je to zboží, které není skladem
zboží nebylo, ale snažili se nabídnout alternativu
obchod měl v nabídce skladem, ale reálně ho neměl
Příjemné a odborné jednání. Když jsem si nebyla jista, jaké zboží si vybrat - rádi poradili. :) Doporučuji.
Hlavním problémem je několikanásobné překročení deklarované doby na odeslání zboží. Většina objednávky měla dostupnost "Skladem, expedujeme obratem", jeden předmět "Externí sklad - expedujeme během 2-3 dnů", přesto objednávka byla odeslána až po 8 dnech. Vzhledem k tomu, že uvádění nepravdivé doby odeslání je nekalou obchodní praktikou a ČOI ji hojně pokutuje, už dlouho jsem se s takovým přístupem obchodu nesetkal. Na dobu odeslání jsem proto spoléhal, a nakonec musel za objednané zboží platit v půjčovně. Reakční doba obchodu je strašná. Na webu není uvedeno žádné kontaktní číslo, a na e-mail z 23. 6. jsem obdržel odpověď až 27. 6. s tím, že jeden zaměstnanec byl v pátek pryč. Co to má společného se čtyřdenním prodlením v odpovědi netuším. Na e-mail z 27. 6. o chybně uvedené adrese (podrobněji v dalším bodu), který vyžadoval okamžitou reakci obchodu, jsem obdržel odpověď až 29. 6. Obchod neplní ani vlastní dodatečné sliby a deklarované termíny. V e-mailu z 27. 6. zaměstnanec uvedl, že zásilka bude odeslána ten samý den, ovšem k odeslání nedošlo. Když konečně došlo k odeslání zboží, byla obchodem uvedena chybná adresa. Chyba byla drobná (namísto "Adresa 123/4" bylo uvedeno "Adresa 123/4 123/4", tedy dvakrát zopakované číslo orientační a popisné), ale dle upozornění dopravce by byla zásilka bez opravy adresy vrácena odesílateli. Informaci o chybné adrese jsem obratem přeposlal obchodu, přesto k nápravě nedošlo a musel jsem si opravu vytelefonovat s dopravcem sám. Obchod reagoval až po doručení zásilky, a to informací, že adresu už nemůže upravit a mám se podívat do potvrzení objednávky. Takový přístup je naprosto nepochopitelný. Pokud já dokážu dopravci zavolat se slabým signálem v horách, určitě by to zvládl i zaměstnanec v kanceláři. V potvrzení objednávky i na faktuře byla adresa uvedena správně, takže šlo o jednoznačnou chybu obchodu. Menším problémem je i samotný e-shop, který umožňuje filtrovat v podstatě jen podle značek a popisy zboží jsou velmi stručné nebo vyloženě špatné (například u Lyofood Farfalle s gorgonzolou a špenátem se dočtete, že jde o kartuši klasické velikosti se šroubovacím závitem, kompatibilní s drtivou většinou vařičů).