Dobrý den, mrzí nás, že jste s našimi službami nebyla spokojena. Díval jsem se na pohyb této položky a tohoto produktu prodáme měsíčně desítky kusů. Občas se stane, že nějaký zákazník nepřevezme námi zaslanou zásilku a ta se nám vrátí zpět, případně ji sám zákazník vrátí z důvodu, že ji nechce. Bohužel asi kolegové na centrálním skladu nezkontrolovali, že vrácený kus zákazníkem byl poškozený a rampu poslali na prodejnu HappyZoo Jasná pro Vás. Použité zboží na našem eshopu neprodáváme a pokud je něco použité a využitelné, věnujeme takový produkt do psích útulků. Omlouvám se za komplikace, určitě jste mohla příjít a rozhodně bychom Vaši reklamaci nezpochybňovali a vyhověli Vám. Pokud byste chtěla ještě situaci řešit, napište mi prosím na info@happyzoo.cz. Ještě jednou se omlouvám za komplikace a jsem s pozdravem, Radek Veselý (majitel)