Hlavička stránky
Logo obchodu Fexi.cz

Fexi.cz

2 375 hodnocení

98 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Martin Kirschnerpřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dobře zabaleny

Nedrží padají vlají nedá se otevřít okno ani balkónový dveře úplně .

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Ruzickova 84před 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Rychlé dodání

Kvalita žaluzií Řešení reklamace až 3 měsíce a musíte upominkovat, aby vám opravené žaluzie poslali zpátky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
McKutil egopřed 5 měsíci
Doporučuji obchod

Zpracovani aušus....9tis za rolety..v pripade pripevneny na srouby neustale vypadavaji a spadnou vam na hlavu...jedina moznost je prilepit mamutem..spadnou a jsou nepouzitelne..mensi niance okna a rolety se navujeji na stranu..vodici lanka nestale dotahovat..zlaty stary klasicky zaluzie ...sice odesli po 10letech ale jsou neprekonatelny

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Kirschnerpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Neochota řešit reklamaci , NEDOPORUČUJI !!!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Václav Alblpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dne 13.4. objednány rolety, dne 22.4. roelty doručeny. Doposud vše ok. Po rozbalení jsem zjistil, že v balení chybí jeden držák rolet - ok, to se může stát. Obratem jsem reklamoval. E-shop reagoval obratem, že zasílá chybějící náhradní díl. Ani po měsící chybějící díl nedorazil, přes 3 urgence, že stále nic nepřišlo! Takže po měsíci nejsou rolety nainstalované! Stále opakují, že chybějící díl zaslali, ale nikdy nedorazil! NEDOPORUČUJI!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petrdc 23před 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Už ani náhodou rolety při prvním použití vypadly a při druhém se ulomil držák a málem manželce padající roleta zlomila ruku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

10 % V minulosti jsem 2x nakoupila u firmy Fexi nikdy nebyl problém.Posledni můj nákup jak bych napsala (hodně velká nespokojenost.)Predvedcila jsem svoji maminku aby si koupila rolety den a noc .,me zkušenosti s Fexi byly ,ze bych je doporučila každému kdo den a noc chce.Ted k věci rolety nedrží na oknech ,stále se vycvakavaji z pojezdu jsou mezi lištou a pojedem mezery .Pojezdy na které se nasazuji rolety nepřilnou na listu rolet takže vám jezdi sem a tam a u zatahování a vytahování rolet se vycvakne a proste nic nedrzi.Nekolikrat jsme již opravovali protože to zas upadlo.O víkendu opět upadla roleta a zlomil se jeden z pojezdu a nám nic jiného nezbývá než přivrtat na tvrdo.Myslim si ,ze 10000 tisíc neni malá částka a za me je to špatně vykonaná práce.

Fexi.czZobrazit reakci obchodu Fexi.cz

"Dobrý den, velice nás mrzí, že jste se setkala s problémy u Vaší poslední objednávky rolet den a noc. Chápeme Vaše zklamání, zejména vzhledem k Vašim předchozím pozitivním zkušenostem s našimi produkty. Problémy s háčky, pojezdy a celkovým upevněním rolet bereme velmi vážně. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi bychom situaci napravili. Kontaktujeme Vás v nejbližší době ohledně detailů reklamace. Nabídneme Vám řešení, které zajistí správnou funkčnost rolet a pokusíme se vše vyřešit k Vaší plné spokojenosti. Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat kvalitu našich produktů a služeb. S pozdravem, Tým FEXI rolety"

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Hezký dizain, rychlé vyřízení.

Rolety neustále padají. Koupila jsem rolety, co se vrtají do oken, že budou pevnější. Přivrtány jsou jen háčky a kazeta je na nich nasazena, takže při každé manipulaci padá dolů. Ani ne po týdnu jedna spadla tak, že se už asi nebude dát používat.

Fexi.czZobrazit reakci obchodu Fexi.cz

Dobrý den, Děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste narazila na problém s naším výrobkem. V tomto období jsme bohužel zaznamenali výrobní chybu. Omlouváme se za tuto nepříjemnost. V našem systému nevidíme žádnou zadanou reklamaci na Vaše jméno, ale budeme Vás kontaktovat a situaci, co nejrychleji vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme za trpělivost a pochopení. S pozdravem, Tým FEXI!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Simarta Simarovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Mám rolety 2 roky, bohužel jsem otrávená. Při každém vytažení a stažení rolety vypadávají koncovky nebo kolíčky. Stále lovim po zemi, užjse zkoušela zmáčknout kleštěmi, kolíčky vypadávají stále

Fexi.czZobrazit reakci obchodu Fexi.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti. Všechny náhradní díly lze u nás doobjednat a rádi Vám pomůžeme problém vyřešit co nejrychleji, aby byly rolety opět plně funkční. Budeme Vás kontaktovat s podrobnostmi a společně najdeme řešení. Ještě jednou děkujeme za Vaši trpělivost a omlouváme se za vzniklé komplikace. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou. S pozdravem, Tým FEXI!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nikdo mi neodpovídá na emaily, telefon pořád nedostupný. Rolety objednány už měsíc.

Fexi.czZobrazit reakci obchodu Fexi.cz

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste se v minulosti setkali s problémy při komunikaci s námi. V uvedeném období jsme zaznamenali zvýšený zájem o naše služby, což způsobilo vyšší zátěž na naši zákaznickou podporu. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti, nicméně můžeme Vás ujistit, že na všechny zmeškané hovory se snažíme co nejdříve reagovat. Bohužel Vás nemůžeme identifikovat na základě této recenze, proto Vás prosíme, abyste se na nás znovu obrátili. Pokud nám v emailu zanecháte své kontaktní údaje, rádi se s Vámi spojíme a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a těšíme se na brzké vyřešení. S pozdravem, Tým FEXI!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Klára Šindílkovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

Firma se zda byt v poradku nez nastane prvni problem. Po par dnech se dve rolety odlepily od zakladny, u jedne se dokonce ponicila latka. Takze reklamace. Vyplneny jejich reklamacni formular, po dolozeni fotek mailem reklamace uznana. Dokonce mi bylo sdeleno, ze mam poslat vsechny rolety z objednavky, ze pro jistotu prelepi vsechny. Domluveny svoz. V den svozu se nikdo neozval. Na mail odpovedeli, ze byla chyba na strane prepravce, ze zjisti co se stalo a ozvou se. Tyden ticho. Po urgenci zadne vysvetleni a domluven novy termin. V ten den se opet nikdo neozval, na mail uz nikdo neodepsal. Takze zacal boj se zakaznickou linkou. Na te mi bylo sdeleno, ze svoz domluveny neni, ze kolegyne nedodala prepravci jakesi cislo. Domluven treti svoz na nejblizsi mozny termin s tim, ze mi do mailu zasle potvrzeni a kontakt na prepravce. Opet nic!!!!! Dnes tedy opet zakaznicka linka, kam se nebylo absolutne mozne dovolat (nahoda?), 8 min pred 12 mi to pani zvedla (svozy na nasledujici den se domlouvaji do 12), ze mi nikdo zadne cislo dat nemuze a ze tedy zjisti, jestli byl svoz zadan a bude me zpetne kontaktovat. Myslite, ze nekdo vola? Jsem vytocena do nepricetnosti, rolety jsou k 70-ti lete pani, ktera se momentalne pece v 7. patre bez zaluzii i rolet!!!! I kdyby by tento pokus nakonec jako zazrakem vysel, toto je nesolidni a nespolehlive jednani a pred touto firmou budu vsechny varovat!!!!!!

Fexi.czZobrazit reakci obchodu Fexi.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí nepříjemnosti, které jste zažili s naším produktem a komunikací ohledně reklamace. Bohužel jsme v daném období zaznamenali technický problém s odlepením látky na některých roletách. Za tuto situaci se upřímně omlouváme. Pro všechny zákazníky, kteří nám zaslali fotodokumentaci, jsme vyrobili nové rolety, abychom problém vyřešili. Omlouváme se také za komplikace při domlouvání svozu a celkového řešení reklamace. Bohužel Vás nemůžeme identifikovat na základě této recenze, proto Vás prosíme, abyste se na nás znovu obrátili. Pokud nám v emailu zanecháte své kontaktní údaje, rádi se s Vámi spojíme a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. S pozdravem, Tým FEXI!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milena Holubovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nejsem si jista jak hodnotit, ale po 5ti vytazeni a stazeni se latka vytrhla z lepidla, takze budu resit reklamaci. Ovsem VS platby urcite neodpovida cislu objednavky, on-line reklamaci nevyresim. . . leda telefonicky.

Fexi.czZobrazit reakci obchodu Fexi.cz

Dobrý den, Děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste narazila na problém s naším výrobkem. V tomto období jsme bohužel zaznamenali výrobní chybu. Omlouváme se za tuto nepříjemnost. V našem systému nevidíme žádnou zadanou reklamaci na Vaše jméno, ale budeme Vás kontaktovat a situaci, co nejrychleji vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme za trpělivost a pochopení. S pozdravem, Tým FEXI!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Wesly Weslypřed 2 lety
Doporučuji obchod

Kvalitní látka Velký výběr Přehledný design webových stránek Atypické rozměry možné Komunikace se zákazníkem

Nekvalitní provedení spodního plastového uchycení pro otevřené kazety.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milan Hampekpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Jsou úžasní, všechno OK.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod

Pozitivní zkušenost hned napoprvé: Výběr z mnoha (i těch méně typických) velikostí i barev na míru Snadná instalace podle dostupných návodů Kvalitní zpracování Nízké ceny Rychlé odeslání Osobní přístup Velmi použitelný technicky dobře zpracovaný e-shop Provedl jsem první nákup, za mě dávám 100% hodnocení.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marta Valtrovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dost nekvalitní provedení. Od renomovaného prodejce jsem čekala kvalitu,ne rolety, které se třepí a také barva neodpovídá.

Fexi.czZobrazit reakci obchodu Fexi.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, pokud s Vaší objednávkou nebylo vše v pořádku. Do výběru materiálů a samotné výroby vkládáme maximum energie a pouze nejkvalitnější zdroje. Obratem Vás budeme kontaktovat a dořešíme případnou reklamaci. Na spokojenosti našich zákazníků nám velmi záleží. Krásný den, Vaše FEXI

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zuzana Soukupovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Vše v pořádku, do prvního problému. Zakoupili jsme si rolety v běžném rozměru (80 a 90 cm), kdy jsme vybírali z nabídky eshopu a nechtěli žádné speciality na míru. Eshop uváděl produkty SKLADEM. Doma jsme zjistili, že kvůli roletám nepůjdou otevřít okna ani balkonové dveře na více než 60%. Máme zcela běžnou novostavbu, bez atypických oken. Na to, že okna nejdou otevírat upozornění, například v montážním online návodu, nenajdete. Rozhodli jsme se tedy rolety vrátit. Za pár dní, bez jakékoliv komunikace, nám eshop vrátil rolety zpět s tím, že byly vyrobené na míru a nemáme nárok je vrátit. Na moje protesty se ohání tím, že do telefonu jsem jim odsouhlasila výrobu na míru. Telefonát proběhl, ale pamatuji si jej jen jako vzájemné potvrzení objednávky. Jednání eshopu považuji za podvodné a manipulativní. Důrazně nedoporučuji nákup na těchto stránkách.

Fexi.czZobrazit reakci obchodu Fexi.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Naše společnost se mimo jiné specializuje na výrobu a prodej stínící techniky (rolet DEN a NOC, plisé rolet, žaluzií, apod.), které vyrábíme na míru dle konkrétních požadavků našich zákazníků. Již v procesu objednávání je patrné, že rozměry, které si zákazník zvolí, mají klíčový význam pro stanovení ceny a konečných parametrů výrobku. Naše nabídka různých velikostí výrobku slouží k určení cenového rozpětí a limitních rozměrů, které jsme schopni vyrobit, tzn. abychom předešli objednávkám, které jsou mimo technické možnosti výrobních strojů a použitých materiálů. Z tohoto důvodu prochází každá objednávka důkladnou kontrolou a ověřením zadaných rozměrů a příslušenství prostřednictvím monitorovaných hovorů pracovníkem naší zákaznické péče se zákazníkem. To vše proto, abychom mohli zajistit, že výrobek bude skutečně vyhovovat Vašim individuálním potřebám. Až poté jde výrobek do výroby. Z této skutečnosti plyne náš postoj týkající se odstoupení od smlouvy. Vzhledem k tomu, že Vaše objednané rolety byly vyráběny přesně dle Vašich konkrétních požadavků, odstoupení od smlouvy nelze aplikovat, tuto skutečnost uvádíme i na našich stránkách. Vaše práva a povinnosti související s nákupem na našem e-shopu smlouvy jsou detailně popsány v našich Obchodních podmínkách, se kterými jste před dokončením nákupu souhlasil. Rovněž jsme Vás informovali o povaze výrobku na míru v textu přímo pod výrobkem v e-shopu a také během telefonického ověření Vaší objednávky. Věříme, že toto vysvětlení Vám pomůže lépe pochopit důvody, které nás vedly k odmítnutí Vaší žádosti. Krásný den, Vaše FEXI

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Renatapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše v pořádku, naprostá spokojenost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé doručení, kvalitní servis o zákazníka

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Paní zpět telefonovala skrz kontrolu objednávky a zda souhlasí zadané míry oken.Chvalim.Objednavka dorazila v pořádku a rolety byly perfektně zabalený.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaGLSToptrans

Kontaktní údaje