Rychlost doručení
Kvalita
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost doručení
Kvalita
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czDodání zboží proběhlo druhý den od objednání. Vše v pořádku.
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czDodání bylo ve smluvený termín
Následná reklamace kočárku
Komunikace obchodu
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czKomunikace s obchodem
Zásilku zdržovala Zásilkovna
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czKomunikace.
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czDrobné věci typu zavinovačky apod., které mají skladem, jsou schopni dodat rychle.
Tento obchod však nedoporučuji. Původně jsem neměla v úmyslu řešit, že dodací doba kočárku byla oproti udávaným 14 dnům nakonec měsíc a s urgencemi z mé strany. Kočárek jsme objednávali v dostatečném předstihu, proto nám tehdy tento fakt nijak podstatně nevadil. Problém nastal, když se po 3 použitích začala z koleček kočárku smývat barva (při otření hadrem navlhčeným čistou vodou). Proto jsem přes formulář na internetu začala 11. 4. 2022 řešit reklamaci. Na tu nikdo nereagoval, začala jsem se tedy aktivně připomínat sama. Opakovaně mi bylo sděleno, že musí kontaktovat výrobce a jakmile výrobce odepíše, budou mě kontaktovat ohledně dalšího postupu. Následně opět bez odezvy ze strany iMrňouse, proto znovu telefonát - "výrobce se ještě neozval, zjistíme, co se děje a zavoláme zítra" - a opět již bez odezvy... A takto několikrát a stále dokola. Našla jsem si proto sama kontakt na dodavatele kočárku, který řeší i servis, zde mi velmi ochotný pán sdělil, že o problému ví, protože vinou chyby ve výrobě je skutečně série kočárků se špatně nalakovanými kolečky. Chtěl poslat pouze fotky a následně nám obratem doručili nová kolečka. Úsměvné bylo, když mi 3. 5. 2022 volal pan Špiller z iMrňouse, že jim teprve v tento den odepsali od dodavatele a že aby mohli tuto vadu posoudit, potřebují kolečka vidět a ideálně abychom je doručili na prodejnu (nová kolečka už byla několik dnů doma). Podotýkám, že odepsal údajně ten samý dodavatel, se kterým se od 11. 4. 2022 nemohli spojit, avšak se mnou problém bleskurychle vyřešil a telefon zvedl na první zavolání. Pan Špiller ještě zkoušel trapné výmluvy typu musíme vše posílat mailem a telefonický kontakt na dodavatele nemáme atd. Nevím, jak je pak možné, že jsem jakožto obyčejný smrtelník schopná na internetu dohledat kontakt na dodavatele a telefonicky se s ním spojit... Dle recenzí, které jsem našla, je toto standardní fungování obchodu iMrňous. Naslibují hory doly, ale konstruktivně vyřešit problém, to už není možné a komunikace je katastrofální. Pokud tedy nechcete řešit dlouhé dodací doby u kočárků a pak fakt, že v případě reklamace vlastně zřejmě nic nevyřešíte, nakupujte raději v jiném obchodě.
Zboží stále nemám
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czDoba dodání. I po 11 dnech stále objednávka nedorazila
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czObjednáno před cca19 dny, do dnes zboží nedorazilo. Už nikdy více s tímto obchodem.
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czZboží mi stále nedorazilo! Je to téměř 14 dnů!
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czRychlost dodání, komunikace obchodu, jste fajn
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czRychlost, ochota
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czRychlost dodání, kvalita zboží
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czKvalirue zboží chválíme
Doba dodání byť jen maličkosti je šílená.
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czOchotný personál, krátká doba dodání, a bazének je skvělý....lituji že sem ho neměla i pro syna...:-)
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czVše naprosto perfektní
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czRychlé dodání.
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czRychlost
Komunikace
Dodání
Už máme již druhý kočárek a spokojenost :)
Bohužel přišlo bez držáku na pití ale už je to v řešení s prodejcem
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czrychlost dodání
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.czRychlost,zboží super.Vše v pořádku.
Zobrazit reakci obchodu iMrňous.cz