Hlavička stránky
Logo obchodu Lihne-inkubatory.cz

Lihne-inkubatory.cz

2 524 hodnocení

83 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
lis.pro.led.úno.bře.dub.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Velmi rychle dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost,cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Zboží dorazilo v pořádku a velice brzy.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlá dodávka, zboží došlo vpořádku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Potřebovala jsem kukaň se sběrným košem,slepice mi žerou vejce

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží nedodáno kompletní.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

vse uz jsme kupovali drive tady

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

rychlost doručení

že sem si špatně vyložil nabídku kroužků na slepice,v nabídce bylo 5 barev-100kusů,ale už tam nebylo že uvedená cena je za jednu barvu.Takže mam 100 modrých kroužků!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace s obchodem, špatně informace, nezájem o zákazníka

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Je to papundekl

Kompletní výrobek je to prostě pro obyčejný papundekl a za ty peníze si myslím že je to strašná šílená cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

rychlost dodání.

Zboží nemá český návod,nemá vlastně žádný návod,na faktuře je pouze odkaz,kde je prý možno návod stáhnout....smůla,není tam. Lis se tváří,že má motor 4kw,realita je 3 kw. Dotaz s žádostí o vysvětlení bez reakce,inu,zboží dodáno,zaplaceno,finíto mrtvý brouk.....nikdy více.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

ze objednane zbozi jeste nebylo dodano.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlost, cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Funguje to bez problémů, ale při sešlápnutí nášlapné plochy se ozve cvaknutí, a drůbež se lekne.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše proběhlo rychle a v pořádku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic nemůžu pochválit je to hrozný obchod nedodali zboží

nedodali zboží i když jsem si ho objednala je to hrozný obchod nedoporučuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

GLSOne CourierBalíkovna na adresu

Výdejní místa

Vlastní místaOne PointGLS ParcelShopBalíkovna

Kontaktní údaje