MIKO Office
96 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
rychlost dodání, dobrá cena, malý dárek jako bonus
rychlost dodání, dobře zabaleno
nic, vše v pořádku
vstřícný přístup
doba osobního odběru 30 minut
Rychlé dodání, kvalitní zboží.
rychlost dodání, ceny, výběr
zboží které nikde nenabízejí, rychlost dodání, drobný dárek
Přehledný e-shop, rychlá a bezproblémová komunikace včetně doručení. Jsem maximálně spokojena. Doporučuji.
Nic
1. obchod poslal avízo, že 3.11. byla objednávka expedována. Po kouknutí do sledování zásilky jsem zjistila, že obchod přepravu teprve objednal, ovšem fyzicky byl balík přepravci předán až následující den. Upřímně, nevím, co je to za nešvar, ale nelíbí se mi to. Mě nezajímá, kdy obchodník objedná přepravu, ale zajímá mě, kdy ji uskuteční. Objednávku jsem udělala třetího, tak proč to neposlat až čtvrtého, o nic nejde, ne? Ale to by asi nevypadalo tak dobře, jako když napíší, že obj. týž den expedují. Jen to holt není pravda... 2. Zásilka se ztratila. Samozřejmě to NENÍ vina obchodu. Ovšem v případě, že se tohle stane, bych čekala od obchodníka promptní řešení situace. Takže - zboží mi odeslali 4.11. (čtvrtek), v pondělí 8.11., potom co bylo ve sledování vidět, že se zásilka ani nehnula, jsem JÁ kontaktovala obchod, abych řešila, co se děje. Pán mi sdělil, že ví, že se zásilky ztratily, a situaci se Zásilkovnou řeší. Ale sám mě nekontaktoval... Dobře, věřím, že toho měl hodně... 3. Ve středu 10.11. v 9 hodin ráno jsem opět JÁ kontaktovala obchod, jestli se zásilka našla, jestli s nimi Zásilkovna komunikuje? Už v pondělí jsem psala, že mám objednány fixy pro syna, který je potřebuje (původně jsem čekala, že když je 3.11. objednám, přijdou stoprocentně do konce týdne - když ne ve čtvrtek, tak tedy v pátek pátého). Odpověď mi přišla po 16. hodině s tím, že zítra mi pošlou nový balíček a se Zásilkovnou si to vyřídí sami. Rozhodně nechápu, proč bylo nutné mi psát, že balík pošlou zítra, místo toho, aby to udělali hned! Ale co, na jednom nákupu pro desetiletého kluka přece nezáleží... Nicméně pořád jsem doufala, že to obchod už nějak nakopne a začne jednat. 4. Dnes v 10 hodin jsem telefonovala do obchodu - byla jsem nervózní z toho, jestli mi nový balík stihnou poslat tak, abych ho zítra měla. Nedovolala jsem se, přišla mi zpět sms, že mi zavolají zpátky. Před dvanáctou už jsem to nevydržela a stornovala objednávku. Poslala jsem storno na dva maily - dvěma pracovníkům, se kterými jsem komunikovala. Paní z obchodu mi mailem odpověděla, že balík se už našel, ale obchod ho stáhl (kvůli mému stornu). A v jednu hodinu jsem se dočkala i toho ráno slíbeného telefonátu, kdy mi pro změnu pán sdělil, že už mi nový balík zabalili a zrovinka ho chtěli poslat, ale když jsem to tedy stornovala... 5. Dnes je čtvrtek 11. 11., objednávka je zrušena, uvidím jak rychle mi bude vráceno 1037,- Kč (platba předem kartou). Mrzí mě, že uděluji "ošklivé" hodnocení, ale obchod nedoporučuji. Mají objednávku, mají peníze, ale že by se přetrhli, abychom MY měli své zboží, to se říci nedá.
Perfektně zabaleno, bleskově vyřízeno, jsem spokojená
rychlé dodání :)
-------
Velký výběr a rychlé dodání
nic
Velký výběr, ceny nižší než v jiných internetových obchodech (kupovala jsem skartovačku), velmi rychlé zaslání. Popis výrobku byl podrobný a naprosto dostačující. S výrobkem jsem velmi spokojena. Výborná komunikace ze strany obchodu.
Rychlost Příjemné jednání
Nemám nic
Jsem spokojen s cenou, rychlosti dodání. VŠE BYLO O.K.!
vše v poýádku
nic
rychlost, sortiment
Výborná komunikace, velký výběr zboží.
perfektni
nic
všechno
nic
Rychlost