Originální výrobky, žádný fake.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rozšlápl jsem ženě starší Polaroidy a měli je skladem za dobrou cenu, přišly obratem, takže všichni happy...
Přehlednost e-shopu a popis zboží
Naštěstí jsem vybral správnou velikost ale přímo u produktu nebyl odkaz nebo popis na postup jak zboží vrátit v případě ze bych vybral špatně. PS.: je možné ze jsem to jen přehlédl
Velmi rychlé dodání a hlavně vždy nějaká slevička a ta mě vždy potěší a rozhodne o koupi.
Už dříve jsem u vaší firmy koupila brýle a byla jsem spokojená tak jsem to zkusila znovu.
Jednání, rychlost, kvalitu, odbornost. Všechno.
Rychlost, výdejní misto které používám.
rychlost doručení, ochota, kvalita i vzhled brýlí
kvalitu zboží
Délka přípravy
Kvalitně provedená práce, vypadají dobře
Nedá se vyměnit sklo,musí se koupit celé brýle
Skvělé ceny a turbo doprava
rychlý způsob doručení
Rychlost
-Rychlé doručeni
-dobře zabalili
-skvělý produkt
kvalita, rychlost dodání, komunikace, přehlednost
Cenu
Vuuuubec ni
Nabídku, kvalitu, rychlost.
Krasne bryle,rychle doruceni
Zakoupila jsem sluneční brýle, po vyzkoušení jsem zhodnotila, že potřebuji větší velikost. Poslala jsem
je zpět spolu s vratkou, kde bylo uvedeno číslo účtu. Po více jak 6 týdnech, kdy proběhlo několik telefonátu, konverzaci přes email, mi zaslali potvrzeni o odeslání platby. Na potvrzeni bylo uveden jiný kód banky a chybělo predcisli, proto mi platba nedorazila. Opět jsem komunikovala, abych jim toto sdělila. Bylo mi řečeno, že se do 24 hodin ozvou. Od té doby se nic neděje. Nedoporučuji na internetu nakupují velmi často ale toto se mi stalo poprvé.
Rozhodně nedoporučuji tento eshop!Zákaznický servis naprostá katastrofa!Nakoupila jsem zde sluneční brýle jako dárek k narozeninám, eshopu jsem si všimla u “influencerů” na instagramu, kde každý druhý sdílí slevové kódy avšak absolutně nechápu jak tenhle eshop může vůbec někdo doporučit, naprosto klamavá reklama!
Místo slunečních brýlí mi přišli dioptrické, hned druhý den jsem jim tedy brýle zaslala zpět s tím, že ty které jsem si objednala ( byly skladem na eshopu) již nemají a budou mi tedy vracet peníze zpět na účet.Dnes je to 14 dnů od chvíle kdy jim přišli brýle zpět a já stále nemám své peníze zpět, opravdu je tohle chování na úrovni?Pokud bych tedy neměla finance navíc dodnes bych nemohla koupit jiný dárek?Podotýkám, že chyba nastala na straně eshopu a předpokládala bych tedy okamžité vyřešení situace, ale tohle už je opravdu příliš!Navíc jsem si sama musela zjišťovat zda jim balík dorazil, na email mi odpověděli až potom co jsem musela volat na zákaznickou linku.
Tuhle zkušenost budu sdílet kde se dá, aby si každý svůj nákup na eshopu eyerim dobře rozmyslel a omluvnou 20% slevu si můžete strčit víte kam.
