"Kožené" boty po druhé na noze praskly (praskly na noze při chůzi). Reklamace zamítnuta s tím, že nebyly rozvazovány při nazouvání prej. Tak byly doneseny k obuváři, který nazval boty "strašné křusky" odlepující se podrážka a o kůži pochyboval. Při čtení posudku se zasmál, že jsou to zmetci. Ještě po reklamaci přišly boty úplně špinavé. Děkuji toť vše a zde jsme po mnoha letech co jsme zde aktivně nakupovaly, nakoupily naposledy.
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Po dnešní zkušenosti s Baťou na Zličíně, už do obchodu nikdy ani nevkročím. Naprosto otřesné chování arogantní prodavačky, mě opravdu znechutilo cokoliv si tam jít ještě někdy koupit. Zřejmě mají tolik zákazníků, ze nemají potřebu chovat se ke všem slušně, takže příště raději ke konkurenci. Absolutně nedoporučuji.
Nikdy do tohoto obchodu nevkročím. Po reklamaci pantoflí, mi paní vedoucí oznámila, ať nosím do pantoflí ponožky. Bylo to psané i v reklamačním listě.Paní vedoucí se chovala velmi neprofesionálně a arogantně.(Chomutov) Chtěla jsem si zaplatit za kvalitu, bohužel ze tří závad neuznali ani jednu. Podle recenzí, se asi Tomáš Baťa obrací v hrobě.
Arogantní chování prodavaček - žádné vysvětlení k mé reklamaci - koupila jsem si dvoje boty nezávazně cca 2 měsíce za sebou. První po nošení cca 3 měsíců se potrhala podšívka to samé í u druhé obuvi a vyjádření k reklamaci znělo že mám malou obuv :O určitě budu chodit v malých botách.....Zjistila jsem že reklamace posuzují na pobočkách a nezasílají na objektivní posouzení.
Nakupovala jsem hodně u Bati ještě když byly holky malé po dobu cca 20let teď po této zkušenosti tam už nic nekoupím. Není to ta kvalita co byla - a jak tak čtu je tu více negativní recenze než pozitivní.
Po 2 měsících nošení bot na zimu, zakoupených u Bati, jim odešla podrážka. Pracovník na prodejně byl neuvěřitelně arogantní. Reklamace nebyla uznána z důvodu, že se jedná o vycházkovou obuv.
Po měsíci a půl občasného nošení se odloupla podrážka. Reklamace nebyla uznána z důvodu, že jsem v botách chodil! Prý je to "módní obuv" nebo něco podobného a ta se nesmí nijak namáhat a chození v ní je namáhání. WTF?? V Baťovi jsem nakupoval celkem často, protože jsem měl zažito, že je to kvalitní obuv. Asi jsem naivní...
Reklamovala jsem boty a reklamace mi nebyla uznána - do protokolu napsali, že nenašli vadu, ale slovně mi paní řekla, že neuznává recenzi, protože si myslí, že jen prahnu po penězích na zpět.
Zimní kožené společenské boty nevydržely ani 2 roky. Již po 1.sezone se boty v místě styku svrchní boty a podrážky zdeformovaly a po druhé zimě odtrhly. Boty jsem reklamoval. Reklamace byla zamítnuta pro nadměrné používání. Mohu si maximálně zaplatit soudního znalce. Jiná obrana není.
Koupila jsem sice jen "blbou" lžíci na boty. Krásně nastříkane logo firmy..ale hned po prvnim použití se lžíce ohnula podél paty . Kus plechu a ani ten nic nevydrží, vyhozenych cca 160kc.
Objednala jsem si kabelku na e-shop a přišla mi úplně jiná se slovy tuto kabelku již nemáme ! Proč ji tedy nabízejí?? A výsledek byl buď odnést na prodejnu nebo na poštu . Nabídka jako kompenzace - sleva 100 Kč na nákup . To mě opravdu velmi urazilo…..
Po měsíci nošení bot,se potrhala podšívka. Reklamace nebyla uznána z důvodu nevhodně vybrané velikosti obuvi. Takže boty za 1600 kč se po měsíci můžou vyhodit...
U Bati už nikdy...
Nedoporučuji obchod, po měsíci první reklamace uznána opravou. Po měsíci občasného nošení opět jsem byla nucena boty reklamovat a reklamace byla zamítnuta. Je problém když do zimních bot teče kvůli špatnému šití. Boty za 2. 500,- jdou do popelnice.
Nulová komunikace a nedodání zboží.Dne 8.11.2023 jsme si zakoupili obuv v kamenné prodejně ve Zlíně Malenovicích, boty fyzicky nebyly v potřebné velikosti tak byly zaplacený a měly být dodány. Nic takového se doteď ale nestalo a i když jsem volal na kontaktní linku společnosti Baťa tak reakce vždy neurčitá, naslibováno zaslání zboží jednou přes poštu pak přes PPL a boty stále nikde. Pracovnice na lince odmítá přepojit na nadřízené s tím, že oni jsou koncoví a manažéři prý neumí česky. Dokážu komunikovat v angličtině, polštině a ruštině takže pokud nejsou manažéři z Číny tak nevidím problém v komunikaci. Takže vážená společnosti Baťa co hodláte dělat aby jste neztratili zákazníky když už Jste díky lemplům ztratili čest a pověst důvěryhodnosti? Číslo zakázky 0040600484180 cena obuvi 2.399,-kč
Nyní už nic.
Viditelný úpadek v posledních letech. Naprostá neochota a arogance na prodejnách i při objednání na eshopu. Po objednání boty nedorazily na pobočku a byli jsme odbyti s tím, že si to posílají poštou (mezi dvěma pražskými pobočkami...) a že to teda trvá. Chudák dítě čeká na boty a nikoho se nedovoláme. Navíc nutí lidi platit pouze předem a pouze kartou (wtf), čímž si je berou v těchto případech jako rukojmí. Peníze vrací s velkým prodlením a až po několika urgencích. S Baťou po opakovaných velmi špatných zkušenostech končíme.
Nekvalitní boty, praskají podrážky. Při reklamaci se dozvíte, že se to stalo, jelikož jste boty nosili. U označení "vycházková obuv" se nepředpokládá, že budete boty nosit.
snad jen moderní obchody
opakovaně nekvalitní zboží, nepříjemné prodavačky, neřeší reklamace
