Hlavička stránky
Logo obchodu INVITAL Rostlinna-akvaria.cz

INVITAL Rostlinna-akvaria.cz

48 087 hodnocení

98 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

zapletal77před měsícem
Doporučuji obchod, ale...

rychlost, komunikace, informace

Dobrý večer, dnes, v pátek 21.11.2025 cca v 18:30 hod. jsem převzal níže uvedenou zásilku, bohužel je na krytu světla v přední části vpravo cca 10 cm od kraje dírka cca 35 mm x 2 mm, na stejném místě je kryt prohnutý(vypouklý) směrem ven, prosím o výměnu, máte nějakou prodejnu kde bych to světlo mohl zavést?, potřebujeme rybičkám svítit a staré světlo se nám před týdnem pokazilo..., Děkuji za odpověď, hezký víkend Zapletal Jan, tel. 777 197 084

Nahlásit
Nahlásit recenzi
martinachlipkovapřed měsícem
Doporučuji obchod

rychlost dodání, velký výběr rostlin ve výborné kondici a balení při dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lenka.strayalovapřed měsícem
Doporučuji obchod

Zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
t.karickapřed měsícem
Doporučuji obchod

Cena, rychlost doručení,kvalita

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jirakolikpřed měsícem
Doporučuji obchod

Vždy vše v pořádku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
stetvacpřed měsícem
Doporučuji obchod

Zboží bylo opravdu dobře zabaleno, tak aby se při přepravě nepoškodilo.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
petrkrizek1977před měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Poškozený pant

Nahlásit
Nahlásit recenzi
petr.slamapřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

u této objednávky vůbec nic

Nakupuji zde dlouho a vždy to bylo bez problémů. Tato poslední objednávka však byla naprostá hrůza. Při objednání bylo vše skladem. Ale po odeslání a zaplacení objednávky mi hned napsali, že nějaké zboží není a co mají dělat. Část objednávky jsem tedy zrušil. Dostal jsem fakturu na kompletní objednávku. Po reklamaci mi napsali, že mi "odeslali" objednávku kompletní, alezahy hned byl problém s předáním dopravci. Doprava trvala 7 dní a jelikož to byly rostliny..... Musel jsem je tedy objednat znovu. Za první nedoručenou objednávku nemám ještě veácené peníze. Nová objednávka byla dražší, ale navýšení ceny mi odmítli kompenzovat. U této objednávky byl přístup INVITALU naprosto katastrofální. Chci věřit, že to bylo nějaké jednorázové pomatení....

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Radovan Buroňpřed měsícem
Doporučuji obchod

sortiment, cena, kvalita, rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zelezo.vpřed měsícem
Doporučuji obchod

Rychlost a velký výběr produktů pro akvaristiku.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
kristyna.fuchsovapřed měsícem
Doporučuji obchod

Nářadí vypadá kvalitně.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Mpřed měsícem
Doporučuji obchod

Rostliny doručeny krásné a silné.

U dekorace ulomený růžek a jeden písek do akvária byl roztržený. Jako kompenzaci obchod poslal kupon na slevu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
JaromirSch.před měsícem
Doporučuji obchod

rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
mikes.opřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost, dostupnost, ceny

Zkušenost z minulosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed měsícem
Doporučuji obchod

Rychlé dodání Kvalitní zboží

Kameny volně položené v baliku roztrhaly sáčky se substraty

Nahlásit
Nahlásit recenzi
pouzdrapřed měsícem
Doporučuji obchod

Kvalita, rychlé dodání, komunikace. Velké díky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
roracko810před měsícem
Doporučuji obchod

Vše přišlo bez poškození v dobré kvalitě super

Nahlásit
Nahlásit recenzi
sladekjosef51před měsícem
Doporučuji obchod

Rychlé vyřízení objednávky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
klara.balicapřed měsícem
Doporučuji obchod

Super rychlé doručení, kvalitní zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
VeronikaSona1991před měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Ochota a rychlost vec vyresit.

Objednala jsem set akvaria 240L. Zbozi prislo ale nekdo na sklade podelal objednavku a misto nadoby na 240L mi dle operatorky prisla nadoba na 200L, a ted skrinka a viko prislo tak jak melo tedy na 240L. Takze cekam a modlim se aby moje stare akvarium se nerozlepilo uplne a aby stacili nadobu vymenit, a hlavne se modlim aby to zase na sklade nekdo nepokonil... Pochybuji ze by to nejak resili s danym zamestnance protoze to jim taky kazi dobre jmeno. Jako tresnicku na dortu mi rekli at si ty ryby prendam do jine nadoby. Urcite mam jinou nadobu kam muzu dat 17 ryb. Ted byl vikend a dnes svatek. Moje ryby jsou kvuli podelani objednavky v polovypustenem starem poslepovanem akvariu uz 5 dni. A do stredy kdy ma prijit jine, jsou jeste dva dny. Dve ryby uz mi umřely protoze maji malo vody a zacali se mezi sebou mydlit. S nahradou ani nepocitam nebot mam mit akvarium nahradni dle operatoru. Uplne vidim jak budu mit nekde dalsi 240L akva. Nemam je kam dat, spolehala jsem na obchod ze mi doda zbozi vcas a tak jak ma, ty dva dny by ryby vydrzely, nikdy by me nenapadlo ze v dnesni dobe ctecek a skeneru na skladech nekdo dokaze objednavku zkonit, chapu ze se da splest, ale kdyz vam skenery pri nacteni spatne polozky dokazou ukazat chybu, tak by se tohle stat nemelo. Hlavne ne s obrovskym akvariem. Vsak i na ty palete to vypadalo divne, velika krabice s vikem a stolkem a akva mensi. Zarazi mne ze se nad tim nikdo nepozastavil. Ja tohle udelat ve sve praci tak jsem minimalne bez premii a pokec na koberecku u nadrizenych. Jinak zbytek v poradku, jak platba, tak i ochota a vyreseni na vlastni naklady.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Česká poštaGeisToptrans

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)Zásilkovna

Kontaktní údaje