Rychlost zpracování platby a odeslání zboží.
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlost zpracování platby a odeslání zboží.
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czale je problém s dopravou
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czrychlá komunikace
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czVše z mé strany proběhlo jak mělo
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czKomunikace se zkazníkem.
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czRychlost vyřízení, výborná komunikace ze strany zaměstnanců obchodu Zofi.
Zboží jsem si vyzvedl na výdejním místě, kde bylo nachystáno. Na tomto místě mi však vydali jiný produkt, než ten, který jsem si objednal. Toto jsem však zjistil až posléze o týden později. Objednal jsem si pastovitou omítku - rýhovanou o velikosti zrna 3 mm, celkem 8 kbelíku po 25 kg. Na vydané faktuře vše sedělo v pořádku, resp. bylo tam to, co jsem si objednal. Podepsal jsem její převzetí a šel jsem pro zboží do vydávajícího skladu. Zde mi skladník přivezl objednaný produkt. Zkontroloval jsem počet, odstíny barev a velikost zrna. Vše sedělo v pořádku. Po 9 dnech došlo k aplikaci produktu na fasádu domu. Zde jsem měl v zásobě ještě jeden kbelík též rýhované pastovité omítky. Tento byl spotřebován a byl otevřen nový, již objednaný kbelík, kdy bylo zjištěno, že se jedná o jinou pastovitou omítku, tedy nešlo o rýhovanou, avšak zrnitou pastovitou omítku. Kvůli této záměně muselo být upuštěno od dalších prací a fasáda domu zůstala nedodělaná! Tímto zjištěním jsem poté zkontroloval, že na starém kbelíku je za velikostí zrna napsáno písmeno "R", pravděpodobně rýhovaná, avšak na nových kbelících je napsáno písmeno "Z", pravděpodobně zrnitá. Ale jak mám vědět, co mohou jednotlivá písmena znamenat? Mohl jsem si myslet, že písmeno "Z" znamená zrno, jelikož na štítku bylo napsáno "OP 330Z". Na starém kbelíku (na té správné omítce) pak bylo napsáno 330R, na základě čehož jsem pak pochopil, co jednotlivá písmena znamenají. Proč tam jednoduše není napsáno rýhovaná nebo zrnitá? Skladník ve firmě Weber (Brno - Chrlice) mi vydal toto zboží jako správné dle faktury, tedy rýhovanou pastovitou omítku. Já přece daným zkratkám nerozumím a důvěřoval jsem pracovníkům dané společnosti. Ano, každý může udělat chybu a splést se. Avšak já se teď ptám, kdo mi uhradí cestu, kterou budu muset absolvovat pro novou omítku? Kdo mi uhradí práci zedníků, kteří udělali zbytečnou práci a aplikovaná omítka, která je nedokončená bude muset být odstraněna? Kdo mi uhradí škodu na pronajatém lešení, které tak musím platit do doby, než budu mít novou (správnou) omítku? A to vše jen kvůli jednomu písmenu a neochotě skladníka vydané zboží zkontrolovat. Faktura však byla vydaná správně s uvedením objednaného zboží. Chci však zdůraznit, že chyba nenastala na straně obchodu Zofi.
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czRychlost dodání
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czvstřícné jednání
rychlost dodání, komunikace
milé jednání, ochotu a rychlost vyřízení objednávky. Super obchod.
Komunikace a vstricnost.
bezproblémové a rychlé vyřízení objednávky
Rychlé dodání, vše v pořádku
Vše bez problémů, rychlost, i drobné objednávky
Zboží přišlo nekompletní, ale je zaplacené, tak už nekomunikují.
Zobrazit reakci obchodu eshop.zofi.czrychlé dodání ,vše ok
Velice vstřícné jednání.
Vše přišlo v pořádku
Dráha doprava
Rychlé dodání, perfektně zabaleno
Rychlost, komunikace, přístup, kvalita služeb. Rád nakoupím znovu.