Hlavička stránky
Logo obchodu eshop.zofi.cz

eshop.zofi.cz

3 458 hodnocení

96 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost zpracování platby a odeslání zboží.

eshop.zofi.czZobrazit reakci obchodu eshop.zofi.cz

Dobrý den, děkujeme za nákup u nás a pozitivní hodnocení. Pěkný den přeje tým ZOFI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

ale je problém s dopravou

eshop.zofi.czZobrazit reakci obchodu eshop.zofi.cz

Dobrý den, rozumíme Vám a mrzí nás, že jsme Vám nedokázali vyhovět. Bohužel u některého druhu našeho zboží je cena dopravy vyšší, což je zapříčiněno převážně nadrozměrnou zásilkou, váhou či "křehkostí" a levněji tak zboží doručit nedokážeme. Děkujeme Vám za pochopení a hezký den přeje tým ZOFI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlá komunikace

eshop.zofi.czZobrazit reakci obchodu eshop.zofi.cz

Děkujeme moc, budeme se těšit na další nákup. Pěkný den přeje tým ZOFI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše z mé strany proběhlo jak mělo

eshop.zofi.czZobrazit reakci obchodu eshop.zofi.cz

Dobrý den, máme radost, že vše proběhlo k Vaší spokojenosti a děkujeme za hodnocení. Pěkný den přeje tým ZOFI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Komunikace se zkazníkem.

eshop.zofi.czZobrazit reakci obchodu eshop.zofi.cz

Děkujeme za hodnocení. Kolegové z eshopu budou rádi. :-) Pěkný den přeje tým ZOFI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost vyřízení, výborná komunikace ze strany zaměstnanců obchodu Zofi.

Zboží jsem si vyzvedl na výdejním místě, kde bylo nachystáno. Na tomto místě mi však vydali jiný produkt, než ten, který jsem si objednal. Toto jsem však zjistil až posléze o týden později. Objednal jsem si pastovitou omítku - rýhovanou o velikosti zrna 3 mm, celkem 8 kbelíku po 25 kg. Na vydané faktuře vše sedělo v pořádku, resp. bylo tam to, co jsem si objednal. Podepsal jsem její převzetí a šel jsem pro zboží do vydávajícího skladu. Zde mi skladník přivezl objednaný produkt. Zkontroloval jsem počet, odstíny barev a velikost zrna. Vše sedělo v pořádku. Po 9 dnech došlo k aplikaci produktu na fasádu domu. Zde jsem měl v zásobě ještě jeden kbelík též rýhované pastovité omítky. Tento byl spotřebován a byl otevřen nový, již objednaný kbelík, kdy bylo zjištěno, že se jedná o jinou pastovitou omítku, tedy nešlo o rýhovanou, avšak zrnitou pastovitou omítku. Kvůli této záměně muselo být upuštěno od dalších prací a fasáda domu zůstala nedodělaná! Tímto zjištěním jsem poté zkontroloval, že na starém kbelíku je za velikostí zrna napsáno písmeno "R", pravděpodobně rýhovaná, avšak na nových kbelících je napsáno písmeno "Z", pravděpodobně zrnitá. Ale jak mám vědět, co mohou jednotlivá písmena znamenat? Mohl jsem si myslet, že písmeno "Z" znamená zrno, jelikož na štítku bylo napsáno "OP 330Z". Na starém kbelíku (na té správné omítce) pak bylo napsáno 330R, na základě čehož jsem pak pochopil, co jednotlivá písmena znamenají. Proč tam jednoduše není napsáno rýhovaná nebo zrnitá? Skladník ve firmě Weber (Brno - Chrlice) mi vydal toto zboží jako správné dle faktury, tedy rýhovanou pastovitou omítku. Já přece daným zkratkám nerozumím a důvěřoval jsem pracovníkům dané společnosti. Ano, každý může udělat chybu a splést se. Avšak já se teď ptám, kdo mi uhradí cestu, kterou budu muset absolvovat pro novou omítku? Kdo mi uhradí práci zedníků, kteří udělali zbytečnou práci a aplikovaná omítka, která je nedokončená bude muset být odstraněna? Kdo mi uhradí škodu na pronajatém lešení, které tak musím platit do doby, než budu mít novou (správnou) omítku? A to vše jen kvůli jednomu písmenu a neochotě skladníka vydané zboží zkontrolovat. Faktura však byla vydaná správně s uvedením objednaného zboží. Chci však zdůraznit, že chyba nenastala na straně obchodu Zofi.

eshop.zofi.czZobrazit reakci obchodu eshop.zofi.cz

Dobrý den, velice se Vám omlouváme za tuto nepříjemnost, kterou jste absolvoval. Jak už píšete, došlo k pochybení ze strany našeho dodavatele. Po konzultaci s kolegyní by mělo být už vše v pořádku a jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci s řešením této situace. Děkujeme za Vaši důvěru a věříme, že už příště proběhne vše hladce. Pěkný den přeje tým ZOFI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

eshop.zofi.czZobrazit reakci obchodu eshop.zofi.cz

Dobrý den, jsme moc rádi, děkujeme. :-) Hezký den přeje tým ZOFI.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

vstřícné jednání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání, komunikace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

milé jednání, ochotu a rychlost vyřízení objednávky. Super obchod.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Komunikace a vstricnost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

bezproblémové a rychlé vyřízení objednávky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, vše v pořádku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše bez problémů, rychlost, i drobné objednávky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží přišlo nekompletní, ale je zaplacené, tak už nekomunikují.

eshop.zofi.czZobrazit reakci obchodu eshop.zofi.cz

Dobrý den, omlouváme se za nedorozumění. Do Vaší objednávky nebyl omylem přidán dárek ZDARMA - Pistole na PU pěnu. Tato akce v době Vaší objednávky končila a nedorozuměním z naší strany nebyla vložena do balíčku. Dnes Vám ji posíláme přepravní službou. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Tým ZOFI

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlé dodání ,vše ok

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Velice vstřícné jednání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Vše přišlo v pořádku

Dráha doprava

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, perfektně zabaleno

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, komunikace, přístup, kvalita služeb. Rád nakoupím znovu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Bankovní převodHotověDobírkaNa fakturu

Doprava

FOFRZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Kontaktní údaje