Dobrý den,
moc nás mrzí, že došlo k takovému nedorozumění. Dovolte mi prosím, abych situaci objasnila.
Objednala jste si od nás dva druhy zboží, z kterého byl jeden skladem a u druhého byl uvedený termín naskladnění v květnu. Proto Vám byla nabídnuta možnost, zda chcete zaslat zboží skladem (zahradní soustavu nábytku) ihned a zbytek doposlat až se naskladní. Zboží v objednávce se nerezervuje, proto nabízíme možnost objednávku rozdělit. Platba poštovného by proběhla jen jednou s doručením prvního produktu.
Bohužel se to sešlo tak, že byl zahradní nábytek v objednávce zrovna v barvě, která se již nebude prodávat, ale byl Vám nabídnut jako náhrada stejný nábytek v jiné barevné variantě, který je skladem a byl Vám ihned odeslán.
Moc nás mrzí Vaše zklamání, ale opravdu jsme nemohli situaci vyřešit jinak, nemůžeme urychlit naskladnění produktů.
Omlouvám se, ale ohledně Vašeho osočení s tím, že bychom neměli vrátit peníze za objednávku nebo snad zaslat objednané zboží, musím reagovat. Nikdy se nestalo, že bychom nedoručili objednané zboží bez řádného vyřešení, nebo nevrátili za objednávku peníze. Tím spíš, že u nás objednávku vždy zákazník platí na dobírku při fyzickém převzetí zboží. Proto se nemůže nic podobného stát ani teoreticky, natož reálně.
Ještě jednou se moc omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za hodnocení.
S přáním krásného dne,
Avenberg.cz