Hlavní obsah stránky
Televizor Recenze TCL 50" QLED (50C635)

Produkt již není v prodeji

Recenze TCL 50" QLED (50C635)

Nahlásit
Nahlásit chybu

Televize s chytrými funkcemi TCL 50" QLED (50C635) s úhlopříčkou 127 cm vás vtáhne do filmového světa v rozlišení 4K (3840 × 2160). Zobrazovací technologie QLED, jež obsahuje speciální vrstvu kvantových teček, zobrazí obraz s velmi vysokou svítivostí a vysokým počtem barevných odstínů. Klíčové vlastnosti - technologie obrazu: QLED - velikost televize: 50" - rozlišení TV: 4K (3840 × 2160) Televizor s úhlopříčkou 50" je ideální pro sledování ze vzdálenosti zhruba 1,6-2 m proto ji volte především do menších místností. 4K rozlišení (3840 × 2160) je ideální pro větší obrazovky.

Hodnocení 80%

Hodnocení: 80%
9 hodnocení
5
4x
4
3x
3
1x
2
0x
1
1x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Registrovaný uživatel21. července 2022
Hodnocení: 80%

Kvalitní obraz i zvuk.Poměr cena výkon na úrovni.Řada nabídek k instalaci různých aplikací.

Složité nastavováni pro starší uživatele. Je nutno nastavit spoustu parametrů než se propracujete k vlastnímu spuštění programů.Po naladění programů pro satelitní sledování Skylink při jejich přepínání docházelo k výpadku programů ČT stanic.( s hlášením,že jsou šifrované).Bylo nutné provést znovu jejich naladění. Po čase se situace opakovala znovu.Došlo až k úplnému zamrznutí obrazu a programy se nedaly přepínat.Všechny tlačítka na ovladači přestaly být funkční. Exitem se nedalo vystoupit z předešlých situací,či problémů.Dokonce se televizor nadal vypnout ani hlavním vypínačem !!! Vypnutí televizoru se muselo provést vytaženim vidlice ze síťové zásuvky..Celý problém jsem řešil přes rady na internetu. Na doporučení jsem šel znovu do továrního nastavení a celý složitý proces prvotního ladění jsem začal od začátku.Programy pozemního i satelitního vysílání se podařilo naladit.bez problémů.Potíže jsou v tom,že k televizoru jsou dodány dva dálkové ovladače, které nejsou v manuálu obrazově znázorněny.Tím chybí názorný popis funkcí jednotlivých tlačítek k čemu slouží. Proto,musíte použít jejich stlačením funkci : pokus omyl. Některé po stisknutí vůbec nereagují,například tč.LIST . Problémy jsou též s nastavováním HbbTv funkci,či s aplikací účtú : iPrima. Televizor nabízí čtyři možnosti, a žádná vám neumožní se přihlásit,vždy vykazuje nějakou bezďůvodnou chybu.Takže se přes mobilní aplikaci pomocí sejmutého QR kódu, ani zadáním vygenerováno několika místního kódu nebylo možno přihlásit a umožnit sledovánívání vybraného programů. To ukazuje,že tento televizor jako novinka na trhu ještě nemá dokonale propracované softwarové vybavení,protože vykazuje tolik problémů při jeho nastavování.

Výrobci TCL televizorů této řady přišly na trh s novinkou,která má pěkný obraz i zvuk ale nemá ještě vychytány některé výše uvedené softwarové problémy,které uživatelům znepřijemňují život a nervy v jejich provozování. Proto,šli z cenou ťěchto televizorů dolů. Věřím,že se výrobci v brzké době tyto problémy podaří odstranit ke spokojenosti úživatelů těchto televizorů.

Varianta 43"
Registrovaný uživatel29. srpna 2022
Hodnocení: 80%

Cena - výkon

Zatím jsem nenašel jak nastavit aby se po zapnutí zapnula TV a ne android s aplikacemi.

Varianta 50"
Registrovaný uživatel9. října 2022
Hodnocení: 100%

zrcadlení mobilu, nízká cena, 5 let záruka, 2 ovladače, rychlá intuivni instalace, Android, hezký obraz. Máme už druhou takovou TV od TCL, první od 05/2022.

Nejsou.

Koupit, zejména s ohledem na 5 let záruky.

Varianta 50"
Registrovaný uživatel28. srpna 2022
Hodnocení: 100%

Zatím spokojenost se vším

Varianta 43"
Registrovaný uživatel24. října 2022
Hodnocení: 20%

Možnost zdarma prodloužení záruky

Obraz není vůbec plynulý ale spíše trhaný

Varianta 50"
Registrovaný uživatel4. ledna 2023
Hodnocení: 60%

QLED - jsem si představoval na výší úrovni. Na černém pozadí se promítají červené fleky a na světlejším obraze občas proběhnou modré proužky. Tady jsem se snažil cirka týden o nastavení a vyvážení barev, ale vše marné. Ale co mě tady dostalo, tak je nastavení časovače vypnutí televize. Než se proklikáš celým systémem a dostaneš se k časovači, tak do té doby usneš.

Varianta 43"
Registrovaný uživatel12. prosince 2022
Hodnocení: 80%