Hlavní obsah stránky
Slovník Slovník základních pojmů z marketingu a management

Slovník základních pojmů z marketingu a management

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, brožovanáSlovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel

Parametry

KategorieSlovníky
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo80-7168-504-6
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení