Hodnocení: 80%
Běžné

| 5 | 2x | ||
| 4 | 2x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Běžné
- elektrokolo bude sloužit pouze jako skládačka pro krátký přejezd
- baterie se dá z rámu vyjmout a kolo použít jako normální skládačka
- ovládání motoru umožňuje také spouštění předního i zadního osvětlení
- přípomoc motoru v zadním náboji je dostatečná pro náš účel
- na kole je dobrý stojánek
- kolo se dobře složí ale moc lehké není (vše odpovídá nízké ceně)
- elektrokolo je i po složení dost těžké a velké ale s tím se musí počítat
- za tuto nízkou cenu jsou obsaženy jen levné díly - brzdy, přehazovačka (ale není to sportovní elektrokolo za 100 tisíc)
- nikde v návodech jsem nenašel informaci jak se skládá hlavní rám kola (po odklopení páčky je nutno ji ještě zvednout aby cvakla - volal jsem výrobci)
Pro účely krátkého dojíždění s přípomocí motoru je to skvělá volba. Nenahrazuje ovšem sportovní elektrokolo. Dobrá skladovatelnost (v autě nebo v lodi) je důvodem k používání tohoto elektrokola.
Máme už několik let,cca 7 let, předchůdce tohoto typu .Nechali jsme si předělat baterii,dnes bez problému dáváme 70 km.Chtěli jsme skládačku,bereme si kola vždycky s sebou,naposledy v Barceloně a v Alpách.Nikdy nás nezradily,máme celkem tři.Najezdili jsme už tisíce kilometrů ve všech terénech a na všech površích.
Motor v zadním kole je konstrukční chyba.Kola mají malý průměr 20" a úhel záběru motoru a převodu kroutícího momentu je prostě nešťastný.Abych to zkrátil.Abychom eliminovali efekt trhání výpletu kola,nechali jsme zadní kola přeplést silnějšími dráty a praskání jsme odstranili.S naší váhou to nemá nic společného,protože dráty nejvíce praskaly tomu nejhubenějšímu,cca 60 kg.
Kolo doporučuji.V poměru cena a užití je velice výhodné.Pouze bych výrobci doporučil a nakonec i novým zákazníkům,opatřit si loukoťová kola.