Hlavní obsah stránky
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 192, rok vydání 2009První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc.
Doporučené nabídky
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co…
Parametry
Výrobce | Nakladatelství GRADA Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Kariéra a ekonomika Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 192 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2009 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení