Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
  • Elektrokolo CRUSSIS e-Atland 7.5-S 17,5 Ah 27,5" 2020 20"
  • Elektrokolo CRUSSIS e-Atland 7.5-S 17,5 Ah 27,5" 2020 20"
  • Elektrokolo CRUSSIS e-Atland 7.5-S 17,5 Ah 27,5" 2020 20"
  • Elektrokolo CRUSSIS e-Atland 7.5-S 17,5 Ah 27,5" 2020 20"
Elektrokolo CRUSSIS e-Atland 7.5-S 17,5 Ah 27,5" 2020 20"

Produkt již není v prodeji

CRUSSIS e-Atland 7.5-S 17,5 Ah 27,5" 2020 20"

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Pánské, terénní, dural, dojezd 150 km, počet rychlostí 9Elektrokolo CRUSSIS e-Atland 7.5-S bylo vyvinuto pro pány, pro jejich výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili. Pánské horské elektrokolo se silnější baterií je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku.

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
32 923 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
11. 11. 202520. 11. 202530. 11. 202509. 12. 202531 000 Kč32 000 Kč33 000 Kč34 000 Kč35 000 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Elektrokola CRUSSIS

Více z kategorie

Informace o CRUSSIS e-Atland 7.5-S 17,5 Ah 27,5" 2020 20"

Popis

Elektrokolo CRUSSIS e-Atland 7.5-S bylo vyvinuto pro pány, pro jejich výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili. Pánské horské elektrokolo se silnější baterií je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 7.5-S se liší velikostí kol – dodávaný je na 27,5" kolech. Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Panasonic 36 V/630 Wh (17,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor Bafang Max Drive (M400) o nominálním výkonu 250 W (max 500 W) a s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě. Dojezd e-kola je 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. Jako u většiny elektrokol se ovládá prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 27,5", které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Deore a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy. Odpružená vidlice Suntour XCM HLO DS 27,5" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm. Kola jsou obuta do bikových plášťů Maxxis Forekaster 27,5 x 2,35, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno. E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Naopak součástí vybavení je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.

Parametry

Základní údaje

VýrobceCRUSSIS
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieElektrokola
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Určení

Určení
pánské
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Rozměry

Velikost kol
27,5 palců
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Odvozuje se z výšky postavy osoby, která bude kolo využívat. Závisí také na typu a preferovaném stylu jízdy.

Šířka pláště
2,35"
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Velikost pláště kola v palcích nebo milimetrech.

Odpružení

Odpružení kola
odpružená vidlice
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Odpružení kola se týká mechanismu, který je v rámu nebo ve vidlici kola a slouží k tlumení nárazů a nerovností terénu. To zvyšuje komfort jezdce a zlepšuje ovladatelnost kola.

Zamykatelnost odpružení
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Možnost uzamknout odpružení, aby vidlice za jízdy nepružila.

Výbava

Stojánek
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Ostatní parametry

Hmotnost (včetně baterie)
21,5 kg
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
25. května 2020
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Typ

Typ elektrokola
terénní
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Do extrémně náročných podmínek na nezpevněné cesty v přírodě plné kořenů a velkých kamenů.

Rozdělení na základě terénu, do kterého je elektrokolo primárně určeno.

Rám a konstrukce

Materiál rámu
dural
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
S nízkým nástupem
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Umístění motoru
střed
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Motor je umístěný ve středu kola.

Rozdělení na základě umístění elektrického motoru.

Skládací
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Pohon

Kapacita baterie
17,5 Ah
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Kapacita baterie 17,5 Ah je pro horská elektrokola běžná hodnota, nejlepší hodnoty se pohybují nad 22,2 Ah.

Množství elektrického náboje v ampérhodinách, které je akumulátor schopen při plném nabití pojmout.

17,5 Ah22,2 Ah
17,5  Ah
Dojezd
150 km
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Dojezd 150 km je pro horská elektrokola běžná hodnota, nejlepší hodnoty se pohybují nad 180 km.

Počet kilometrů, které elektrokolo na jedno nabití ujede.

130 km180 km
150  km
Výdrž baterie
630 Wh
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Výdrž baterie 630 Wh je pro horská elektrokola běžná hodnota, nejlepší hodnoty se pohybují nad 800 Wh.

Kapacita baterie ve watthodinách vznikne vynásobením kapacity baterie (Ah) a napětí baterie (V). Vyšší výdrž znamená, že baterie poskytne více energie po delší dobu.

625 Wh800 Wh
630  Wh
Napětí
36 V
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Napětí baterie. Pro dojezd je určující vztah napětí, kapacity a výkonu motoru.

Převody a brzdy

Počet rychlostí
9
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Jedná se o součin různých převodů, které umožňují jízdu v různých rychlostech.

Typ brzd
kotoučové
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Mohou být mechanické, nebo hydraulické. Oba systémy využívají tlak brzdových destiček na kotouč upevněný na středu kola.

Nejčastěji se využívají ráfkové a kotoučové brzdy.

Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení