Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Budujeme důvěryhodnou firmu - doc. PhDr. Ivo Rolný Ph.D.

Budujeme důvěryhodnou firmu - doc. PhDr. Ivo Rolný Ph.D.

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 192, rok vydání 2014, brožovanáPosláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného tématu i praktické příklady.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
SEVT
Hodnocení
97% (10 350)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
Neznámá dostupnost
Cena
490 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
379 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+111 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
10. 11. 202520. 11. 202530. 11. 202509. 12. 2025370 Kč405 Kč440 Kč475 Kč500 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Budujeme důvěryhodnou firmu - doc. PhDr. Ivo Rolný Ph.D.

Popis

Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru. Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného tématu i praktické příklady. V teoretické části jsou objasněny historické souvislosti chápání etiky v podnikatelské sféře. V prakticky zaměřených kapitolách jsou vysvětleny postupy, které umožňují zkvalitnit podnikovou strategii transparentně etickým přístupem. Cílem je vybudovat důvěryhodnou firmu pro všechny subjekty na trhu. Ve vnějším prostředí podniku přináší kredibilita jednoznačné preference zákazníků, odběratelů, dodavatelů, investorů atd. v rámci vnitřního prostředí výrazným způsobem pozitivně ovlivňuje efektivitu managementu, komunikaci, mezilidské vztahy, loajalitu zaměstnanců a celkovou úroveň firemní kultury. Legitimní požadavek společenské odpovědnosti v podnikání se v současnosti stává obecným trendem všech ekonomických aktivit. Firmy, které jej nezachytí a nebudou etiku systematicky implementovat do své strategie, se vystavují nebezpečí, že z dlouhodobého hlediska ztratí svoji pozici na trhu. Publikace je určena především vlastníkům firem, podnikovému managementu, ale i studentům MBA programů a v neposlední řadě studentům vysokých škole ekonomického zaměření.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
192
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2014
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-286-1
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
24. srpna 2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Společenské a humanitní vědy C. H. Beck

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI