Hlavička stránky
Logo obchodu Mirjan24.cz

Mirjan24.cz

57 % spokojených zákazníků

47 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 290 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
dub.kvě.čvn.čvc.srp.zář.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Chanzaapřed 5 lety
Doporučuji obchod

Zakoupila jsem si sedací soupravu Alvin bis, čekala jsem 4 týdny ale oplatilo se čekat. Přišla mnohem hezčí než na fotkách a materiál je wow.

Čekací doba není tak krátká jak by si člověk představoval.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, jsme velmi rádi že jste s nákupem spokojen. Děkujeme za Vaši recenzi a budeme se těšit na Váš další nákup. :-) S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nekompletni dodavka Sidlo spolecnosti neni v CR Pri nedodrzeni vlastnich obchodnich podminek nuti zakaznika poslat zbozi zpet na vlastni naklady po 5ti mesicich od objednavky neni zbozi kompletni a prodejce odmita vratit penize a odvezt si vyrobek Otresna zakaznicka podpora Dne 2.3.2021 byl objednan stul. Delsi doba dodani nez byla uvedena, ale chapu ze je korona. Dne 31.5. jsem reklamoval ze u dovezeneho stolu chybi veskery spojovaci material a stul nelze sestavit. Po 2 mesicich (jiz nedodrzeli reklamacni lhutu) firma Mirjan poslala 12ks sroubku (tedy asi 1/10 chybejicicho spojovaciho materialu). Po otevreni balicku jsem opet musel psat a telefonovat, a doted (26.7.2021) nemam po temer 5ti mesisich ani pouzitelny stul, ani penize zpet. Spolecnost nuti zakaznika posilat zbozi na jeho naklady zpet (Coz je samo o sobe v rozporu s platnymi obchodnimy zakony v CR). Nedodrzuje obchodni podminky. Odmita reklamacni lhutu (Zacala si pocitat novy termin i kdyz vubec nevyresila reklamaci nekompletniho dodani) Asi nejhorsi zkusenost v mem zivote, zakaznicka podpora otres. DURAZNE ESHOP MIRJAN24 NEDOPORUCUJI

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, tyto komplikace nás velmi mrzí. Nekompletnost montážního materiálu jsme reklamovali u výrobce a bohužel je výrobce zaslal opět nekompletní. Na nové díly čekáme a jakmile je pro Vás budeme mít k dispozici obratem Vám je zašleme. S Vámi jako zákazníkem komunikujeme, taktéž se několikrát omluvili a nabízeli slevu za zpoždění. Jakmile bude pro Vás reklamace připravena obratem Vám díly budou zaslané. Mrzí nás Vaše nízké hodnocení. S pozdravem a přáním příjemného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Baumannovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Po mé zkušenosti s nákupem postele na Mirjan24 už nikdy více. Na postel byla dlouhá čekací doba. Výrobek přišel naprosto nekvalitní a nemožný složit. Jednotlivé díly do sebe nezapadaly a při montáži docházelo k porušení samotného výrobku. O tomto faktu jsme ihned informovali e-shop. Reklamace byla zdlouhavá. Neustále si nás předhazovali z reklamačního oddělení. Dožadovali se fotodokumentace, kterou jsme odesílali několikrát. Spolu s tím se dožadovali o podrobný popis závad a to opět několikrát. Urgovali jsme společnost a dožadovali jsme se vyřízení. Neustále nám bylo vtloukáno, že toho mají hodně a že se určitě někdo ozve. To se nestalo. Proto jsme se rozhodli o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě. Nastal nový boj o vyplnění neskutečného počtu dotazníků atd. Bylo nám řečeno, že musíme výrobek na vlastní náklady zaslat zpět a ještě si to vše pojistit, aby nedošlo k porušení výrobku. Tuto skutečnost mají v obchodních podmínkách. Jejich obchodní podmínky jsou v rozporu se zákonem. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí výrobku a tím mu vzniká nárok i na zajištění dopravy prodávajícím zvláště pak jedná-li se o výrobek větších rozměrů. Vše projednáno na ČOI. Rozhodně nebudeme trpět takové jednání a hodláme se obrátit na soud. Tímto žádám další nespokojené zákazníky, ať se mi ozvou na mail veronika.baumannova@seznam.cz. Děkuji.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace. Rádi bychom potenciálním zákazníkům vysvětlili o co se jednalo. Reklamovali jste postel a špatně dodané šrouby, které následkem montáže poškodili časti nábytku. Prosili jsme Vás o doplnění o jaké díly přesně se jedná a z Vaší strany jste nám sdělili, že si přejete odstoupit od smlouvy. Problém jsme chtěli vyřešit formou reklamace, ale v případě, že nám neposkytnete konkrétní informace pro výrobce nemůžeme problém adekvátně vyřešit. Tím, že neuplynula ještě lhůta 14 dnů od dodání jste mohli odstoupit a vracíte na vlastní náklady. Vás jako zákazníka jsme prosili o vyplnění formuláře o reklamaci a o odstoupení. Mrzí nás Vaše nízké hodnocení a stále doufáme, že se nám ohledně uvedených komplikací ozvete. S pozdravem a přáním příjemného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Prodamauto 009999před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Tento obchod rozhodne nedoporucuji! Po dodani zbozi 3 krabic (skrin) jsme zjistili podkozeni diku uvnitr jedne krabice. Po nafoceni a vyreklamovani nam po 3tydnech prisly nove dily a starou krabici, ktera vazi 40kg si nikdo neodvezl i presto, ze v telefonickem hovoru jsem se na toto dotazoval operatora! Rozhodne nedoporucuji nic objednavat, pokud nechcete mit doma skladiste poskozenych dilu.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás vzniklé komplikace, opravdu došlo k poškození nábytku a v rámci reklamace jsme již původní poškozené díly nepožadovali zpět. Odvoz poškozeného zboží od zákazníka již není naší povinností, ovšem pokud by si díly zákazník přál odebrat jsme povinni mu proplatit náklady spojené s jeho likvidací. Rádi bychom Vám náklady proplatili, bohužel jsme neobdrželi z Vaší strany žádný požadavek ani doklad tohoto typu. Mrzí nás Vaše hodnocení a toto nízké hodnocení a doufám, že se nám ohledně uvedených komplikací ozvete. S pozdravem a přáním příjemného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Monika K. před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Všechno špatně. Objednala jsem si postel v modré barvě vel. 180 x 200; po asi 3 týdnech dorazila postel béžová vel. 160 x 200. Přirozeně jsme reklamovali - chtěli po nás nafotit zboží - nafoceno, následně chtěli nafotit štítky z krabic - nafotili jsme, následně chtěli nafotit jiné štítky z krabic (je jich tam kupa). Po focení a posílání fotek štítků měsíc reklamaci řešili... Následně si špatnou postel odvedli a přivezli novou. Bočnice byly naprosto křivé, tak jsme je opět reklamovali. Fotky totálně křivých bočnic nestačily, chtěli fotku manuálu se znázorněním, která bočnice je špatně.... Nakonec mi došly nervy a prkno jsme si spravili a postel nainstalovali, vrže jako postel stará 15 let... Jako zaručeně nejhorší e-shop, na který jsem za poslední dobu narazila, rozhodně nelze doporučit vůbec nic. Už nikdy víc.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás tyto komplikace. První reklamace byla špatně dodaná postel u které jsme potřebovali štítky z krabic. U druhé reklamace přišel díl poškozen a potřebovali jsme jej označit. Rozhodla jste se ale reklamaci vyřešit sama ačkoliv jsme ještě neměli možnost vyřešit s výrobcem. Stále s Vámi reklamaci řešíme a doufáme, že bude dořešena k Vaší spokojenosti. Mrzí nás Vaše hodnocení a toto nízké hodnocení a doufám, že se nám ohledně uvedených komplikací ozvete. S pozdravem a přáním příjemného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem skříňku u které bylo uvedeno, že je skladem a do 5 dnů je doručení. Následně mi volala paní, s tím, že ji nemají a musí se vyrobit. Musela bych čekat 12t. Tak mi obj. zrušila. Po několika dnech jsem Koukala na nabídku s tím, že skříňka byla skladem. Tudíž jsem udělala obj. znovu. Zase telefonát a tentokrát se mi ozvala velmi arogantní slečna s tím, že vzhledem předešlému stornu bude chtít 30% zálohu. Načež jsem vetovala, že byla chyba u nich a tudíž nechápu proč mám něco hradit. Ještě stihla dodat, že skříněk mají dost na skladě. Asi mají v Polsku super linku..... Tak jsem odmítla s tím, že to není nikde v podmínkách uvedeno. Rozloučila jsem se s ní... Ta arogance a ještě klamné praktiky ... takže u nich v životě nic. Vše jsem napsala na ČOI, protože to zavání podvodem

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás vzniklé komplikace, ovšem abychom se vyjádřili k Vaší situaci. Paní si u nás zakoupila nábytek s rychlou dobou dodání a poté stornovala z důvodu zpoždění. Zboží již bylo na cestě k nám a zpoždění bylo několik dnů. To Vám ale nevyhovovalo a tak jste objednávku zrušila. Při druhé objednávce jsme ji upozornili na variantu, že může dojít ke stejné situaci a jsme nuceni požadovat zálohu. S tou jste souhlasila. Ačkoliv jsme se velmi snažili tak bohužel došlo k opětovnému zpoždění a znovu jste si přala stornovat v momentě, kdy již bylo na skladě. Nové zboží nemělo dobu dodání 12 týdnů, ovšem byl k dispozici původní nábytek a po domluvě s Vámi byl znovu zaslán a to včetně slevy za komplikace. Z naši strany jsme Vás žádným způsobem nechtěli oklamat a na vše Vás s předstihem upozornili. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Iveta Maderovapřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

VazneVůbec nic. Jsem neskutečně sklamana. Už nikdy si zde nic neobjednam.V. Nedoporučuji nikomu. Budete zklamaný. Jsem velmi naštvaná.

Můj manžel objednaval+koupelnový set,tkzv.polici nad wc a zasupovaci dveře se zrcadlemNa objednávku už čekáme přes 3 měsíce a objednávka do dnes neprisla.Objednali se 3 věci, které byli skladem. Ale pres opětovně volání nám pokaždé říkají, že objednávka nen staleí na skladě.A to už přes 3 měsíce.Penize chtějí hned ale na zboží čekáme tak dlouho. Porušují podmínky. Jsem dost naštvaná, přímo nasr....Hlavne píši rychle dodání.Ze se nestydí.Lidicky nic si od nich neobjednavejte.Budete sklamanyJsou neochotně,nespolehlivy.Chystam si na ně stěžovat za nedodržení smlouvy a jejich neochotu.Pozenu to vejš už jsem strašně znechucena.To už vážně není možné tak dlouho abych čekala na zboží. Je to hnus,měli by se stydět.Zda to čte ředitelství tohoto podniku tak žádám spetnou vazbu.Jinak to vážně budu řešit i přes soud

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, Vaše nespokojenost nás mrzí. Objednali jste zboží, které mělo dobu dodání do 14 týdnů, ovšem jak uvádíte došlo ke zpoždění, za což jsme se Vám omluvili a nabídli slevu. S touto slevou jste nesouhlasili. Po navýšení slevy jste souhlasili s tím že počkáte. Zboží máme již od výrobce na cestě k nám a jakmile jej naskladníme budeme Vás obratem informovat. Zpoždění je aktuálně cca 2 týdny. Vaše vyjádření nás mrzí, neboť každou Vaši stížnost nebo telefonát jsme řešili a termín 14 týdnů byl telefonicky potvrzen. Doufáme, že ostatní potencionální zákaznici si tedy naše vyjádření taktéž přečtou. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
HAKOVA MARTINApřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Pochválit tuto firmu vůbec nejde

Komunikace na bodu mrazu paní na telefonu nepříjemná dokonce po mě do telefonu křičela doba dodání nedodrzena a ani nám nikdo nebyl schopen říct kdy bude zboží dodané objednávku sme stornovali a tuto firmu nikomu nedoporučuji nevhodné a nekorektní jednání

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu k objednávce. Ovšem nás mrzí Vaše vyjádření a hodnocení. Objednali jste si u nás zboží s krátkou dobou dodání. Poté jste nás kontaktovala ohledně informaci skrz doručení. Bohužel jsme ještě neměli přesnější informace a čekali na naskladnění od dodavatele. Již v tento moment jste nám uvedla, že problém budete řešit přes ČOI a svého právního zástupce, ačkoliv termín nebyl z naší strany porušen. Poté jsme Vás informovali, že bohužel dojde ke zpoždění několik dní. V rámci komplikací jsme navrhli slevu, ale tu jste odmítla a přála si zrušit. Ohledně Vaší objednávky jsme s Vámi jednali profesionálně, ovšem mrzí nás, že došlo ke zpoždění. Děkuji za pochopení. S pozdravem Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sabina M.před 5 lety
Nedoporučuji obchod

Komunikace pred odesláním objednavky

Minuly tyden mi z tohoto eshopu dorazila nastenna skrinka. Bohuzel s poškozenou predni stranou. Predni strana je ve vysokém lesku a byly na ni rýhy. Jedna byla videt i pres ochrannou fólii. I presto jsme ale skrinku složili s tim, ze to treba nepujde na stene videt. No, bohuzel jsme meli v planu skrinku pověsit primo pod okna a rýhy byly o to vic videt. Hned jsem tedy zacala resit reklamaci. Poslala jsem foto skříňky, kdy si pani pres mail vyžádala dalsi foto, ostřejší. Poslala jsem tedy dalsi foto. Byly mi nabídnuty dve možnosti reseni- odstoupeni od smlouvy do 14 dnu nebo reklamace s tim, ze zbozi zašlu na vlastni náklady zpet. Protoze jsem se na strankach docetla, ze pri odstoupeni od smlouvy do 14 dnu se zákazníkovi vraci o 30% z castky zbozi méně, pokud bylo zbozi již sestaveno, rozhodla jsem se pro reklamaci, nebot to, ze zbozi prislo poškozené nebyla nase vina, proto jsem nevidela duvod, proc bychom meli volit tento způsob, kde bychom prisli o náklady za dopravu zpet a jeste o 30% castky zbozi. Odpovedela jsem tedy na mail, ze bych rada zbozi poslala zpet pres reklamaci. A protoze nikdo pres email od vcerejska nereagoval, poslala jsem dnes pres stránky formular s reklamaci (na strankach je uvedeno, ze bez tohoto formulare nelze reklamaci zahájit), bohuzel mi ani o doručení tohoto formulare neprislo zadne potvrzeni (poslala jsem 2x). Dnes mi prisel email o odeslani dalsi objednávky, kterou jsem mela objednanou. A protoze jsem se po předešlých zkušenostech (minuly rok jsem z tohoto eshopu objednavala postel za cca 14tis, ktera prisla poškozena v uloznem prostoru, za coz mi byla nabídnuta sleva ve směšné vysi, cca 600Kc, letos zmíněnou nástěnnou skrinku, ktera prisla poškozena ryhou na predni strane) bala převzít dalsi objednavku, i kdyz jsme na ni cekali, nez ji naskladni, zavolala jsem na linku, abych se zeptala ohledne reklamace, abych se nemusela bat převzít dalsi zásilku. Slecna/ pani, ktera linku obsluhuje, nevidela slusne chovani ani z rychlíku! Arogantní, az to hezke neni! Obvinila me, ze obchod osočuji. Ze mi nikdo nenutí si od nich objednavat. A at si nevymyslim, ze mi nikdo nereaguje na emaily, kdyz mi posledni email od eshopu prisel pred 23 hodinami. Po přečtení recenzi na tento obchod jsem ale zjistila, ze nejsem ani z daleka jedina, kdo ma spatne zkusenosti a to predevsim s poškozeným zbožím a touto pani na lince. Dalsi objednavku pani s radosti na mou zadost stornovala a storno potvrdila tónem, jakoby vyhrála válku. Sama pracuji s lidmi a jsem rada, ze v nasi firme plati pravidlo a vsichni jej s úctou k zákazníkovi dodrzujeme: Nas zákazník, nas pan. Jednim slovem KATASTROFA!!!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše rozhořčení, několikrát jsme se Vám omluvili. Abych ostatních potenciálním zákazníkům nastínila situaci, měla jste u nás několik objednávek. První byla na postel, kterou jsme si chtěli telefonicky potvrdit, ale bohužel jste nereagovala, takže jsme ji zrušili. U další objednávky na postel opravdu došlo ke poškození a nabízeli jsme slevu za poškození a s tímto řešením jste bez jakýchkoliv problému souhlasila. V případě závěsné skříňky jste nás informovala až když byl nábytek složený, že si jej přejete vrátit. Uvedený problém bylo možné řešit odstoupením nebo reklamaci. Pokud odstupujete od smlouvy, tak nábytek by neměl být složený nebo použitý. Při reklamaci také nevzniká automatický nárok na odstoupení od smlouvy. Navrhovali jsme tedy dodání nového dílu, což jste razantně odmítala. Poslední objednávku jste stornovala v souvislosti s vzniklými komplikacemi u ostatních objednávek. S každým zákazníkem jednáme slušně a s úctou a velmi nás mrzí, že zde uvádíte, že nekomunikuje, když jsme se s Vámi během jednoho dne vyměnili několik emailů a snažili se dojít ke kompromisu. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Olaf kyspřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nábytek přišel v pořádku,tam není co vytknout.

Hrubé až posmněšné jednání jejich zástupce. Ta pani u telefonu svým jednáním poškozuje jméno firmy,kvůli tomu již nikdy více.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše recenze, neboť se všemi zákazníky jednáme na profesionální úrovni. V rámci Vaší objednávky jsme jednali pouze ohledně objednávky a doručování. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Barbora Štefanovápřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Prvotní komunikace super. Tím to ale skončilo.

5 týdnů čekání na zboží, které přišlo poškozené. Dalších 30 dní tudíž čekání na vyřízení reklamace, poté přišlo zboží nové, opět poškozené. Při komunikaci dlouhé několikadenní čekání na odpověď. Po požadavku o vrácení peněz se mi několik dní nikdo neozýval, poté přišel email, že vrácení platby není možné. Byla mi nabídnuta sleva.... Rovných 145Kč.....vau! Má objednávka měla hodnotu 2 500Kč.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, mrzí nás Vaše zklamání z objednávky. Při doručování došlo k poškození a problém se řešil formou reklamace a dodáním nového dílu. Při dodání reklamace došlo opět k poškozeni ze strany přepravy a tak jsme Vám navrhli slevu, kterou jste odmítla, tak jsme navrhli nové díly to jste také odmítla. Dle rozhodnutí reklamačního oddělení Vám ovšem nevzniká automatický nárok na odstoupení od smlouvy nebo vracení peněz. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Motlpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Postel objednána, obratem objednávka potvrzena s předpokládaným termínem (10 týdnů) dodání včetně výroby. V daný termín dodáno, včasná informace o termínu předávky, zboží bez poškození.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, jsme velmi rádi že jste s nábytkem a našimi službami spokojen. Děkujeme za Vaši recenzi a budeme se těšit na Váš další nákup. :-) S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dr Voroninpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nejhorší firma se kterou se mi podařilo potkat. Žádná komunikace, poškozené zboží a dodání, arogantní chování, nespoluprace a nevstricnost. Zpoždění dodání zboží o tyden, na prosbu udělat slevu na poškozený materiál nabídli sotba par korun. Nechtějí kontaktovat s zakaznikem a odpovídají jednou za týden přes mail. Kontakty na manažere či spojení s obchodem na Slovensku žádné. Už nikdy a nedoporučuji. Kvalita zboží nestojí těch peněz

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše reakce a uvedené hodnocení, neboť jsme s Vámi aktivně komunikovali, abychom jak problém se zpožděním, tak s reklamací vyřešili. Bohužel ke zpoždění v objednávce došlo a proto jsme se omluvili a nabídli Vám slevu se kterou jste souhlasil. Následně po doručení se zjistilo poškození a vada ve funkčnosti nábytku. Problém jste si přál řešit formou slevy, kterou jste sám navrhl a také jsme Vám ji následně zaslali. V rámci řešení jsme Vám navrhovali výměnu, ale tu jste odmítl. Z naší strany se jednalo o profesionální jednání dle požadavků Vaší osoby. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petra Kožíškovápřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Vcelu vůbec nic

V době koronavirové jsme byli nuceni objednat sedačku přes internet. Firma po nás požadovala platbu 30% předem na účet. Sedačku po 5 týdnech poslali přes firmu TOPtrans. Bohužel v reálu byla sedačka úplně jiná než na fotkách. Zaplatili jsme tedy řidiči zbylých 17 tisíc a rovnou se s ním domlouvali ohledně vrácení zboží. Pan řidič nám tedy nabídl, že sedačku rovnou odveze a peníze nám na místě vrátil. Firmu jsem ihned kontaktovala, omluvila se za problémy a napsala jim e-mail, že v zákonem stanovené lhůtě chceme zboží vrátit. Bylo nám sděleno, že navrácení zálohy nemáme nárok, jelikož sme neuhradili celou objednávku a tudíž nám záloha 30 % - částka přes 7 tisíc, nemůže být vrácena. Nerozumím tedy, proč by nám firma měla blokovat více peněz, než je nutné. Obávám se, že bychom se již nemuseli dočkat ničeho, jsem tedy moc ráda, že jsme nepřišli o celou částku. Obchod rozhodně nedoporučuji.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, jak zákazník uvádí při objednávkách ve vyšší hodnotě je po zákazníkovi požadována záloha ve výši 30% z ceny objednávky. V případě, že ovšem zásilku zákazník bez důvodu nepřevezme tato částka není vracena, neboť se jedna o porušení smlouvy a tato záloha je sankcí za porušení smlouvy. Se zákazníkem jsme se ale domluvili a byli mu naúčtované pouze náklady vzniklé s přepravou nikoliv jiné náklady, které vznikly firmě. Mrzí nás, že jste nebyly spokojeni, ale tyto informace byly uvedeny v obchodních podmínkách se kterými jste souhlasili. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hanickahorkapřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel asi nic. Už na dotaz kdy mi bude dodána sedaci souprava, paní při odpovědi byla hrubá a protivná

Kvalita a neochota přijmout reklamaci.

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, omlouváme se Vám, že došlo k problému s nábytkem a bylo nutné jej reklamovat. Jako zákazník jste nás informovali ohledně reklamace ovšem, při žádosti o zaslání videa pro výrobce jste odmítli. Navrhli jsme další možnost zaslání k nám na sklad, abychom mohli problém posoudit a nábytek Vám dali do pořádku. S touto variantou jste také nesouhlasili. Bohužel v souvislosti s Vaši nesoučinností jsme reklamaci byly nuceni ukončit. Děkuji za pochopení. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dolezalova 95před 6 lety
Nedoporučuji obchod

Neprofesionální jednání

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše recenze, neboť se všemi zákazníky jednáme na profesionální úrovni. V rámci Vaší objednávky došlo k nekompletnímu dodání zboží, za což jsme se velmi omluvili a chybějící díly Vám v rámci reklamace doručili. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Skoro nic

Kvalita vyhotovení výrobků na nic. Byla jsem zklamaná. Prezentují se jako spolehlivá firma s KVALITNÍMI VÝROBKY a přitom to není pravda. Objednaný TV stolek v kvalitě na ..... a pohovka v dodaném jiném vyhotovení. Prý je to v pořádku. Na své náklady můžu zaslat zpět (na Slovensko). Moje chyba. Už jsem ponaučena

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, ve Vašem hodnocení bohužel neuvádíte o jakou objednávku se jedná, ovšem nás mrzí pokud byl jakýkoliv problém. Vzniklé reklamace se zákazníky chceme řešit, ovšem na tuto recenzi nemůžeme relevantně prověřit. Děkuji za pochopení. S pozdravem a přáním krásného dne Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Nelly před 6 lety
Nedoporučuji obchod

Doba dodání nesplněna. Na stránkách uvádějí dodání do 5prac. dnů a ze mají zboží skladem. Po 8 dnech žádná informace. Až po mem zavolání mi bylo řečeno ze skrin nemají ani skladem od dodavatele a čekají. Navíc tón zamestnankyn neuvěřitelně arogantní. Absolutne nedoporučuji!!!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, v recenzi neuvádíte číslo objednávky, z toho důvodu se Vám neumíme prověřit relevanci Vaší recenze. Pokud došlo ke zpoždění velmi nás tato skutečnost mrzí. V případě, že víme o zpoždění všechny zákazníky obratem informujeme. Doufáme, že i přes tuto špatnou zkušenost u nás ještě zakoupíte. S přáním krásného dne tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veradudova 80před 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednaná sedačka, po týdnu prosezela, vrže a materiál při rozkladani zcuckovatěl. Při reklamaci si máme zařídit svoz, pojistit a zaslat zboží na SK. Jednání na bodu mrazu. Za nás určitě nebrat!!!!!!!

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, omlouváme se, že se u nábytku projevila tato vada. Pravidelně jsme s Vámi komunikovali a reklamace byla vyřešena k Vaší spokojenosti a nábytek opraven a doručen znovu. Doufáme, že je vše již vše v pořádku. S přáním krásného dne Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martinsvetpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

cena, avšak po zkušenosti s výrobkem bych si raději připlatil za lepší kvalitu

dlouhá doba dodání oštípané hrany-zřejmě tupá pila, ulámané hrany, evidentně již z výroby, chybějící spojovací materiál, dokonce i zmetky (šrouby bez závitu) prostě katastrofa

Mirjan24.czZobrazit reakci obchodu Mirjan24.cz

Dobrý den, v recenzi neuvádíte číslo objednávky, z toho důvodu se Vám neumíme prověřit relevanci Vaší recenze. V případě uvedených vad bychom Vám zboží vyreklamovali a problém rádi vyřešili. Za komplikace se Vám omlouváme. S pozdravem tým Mirjan24.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Vlastní přeprava

Kontaktní údaje