Naprosto tristní komunikace ohledně dodání zboží a problémů s objednávkou: Jelikož jsme navštívili prodejnu, kde jsme si ozkoušeli pár matrací a dostali doporučení na rošty apod., rozhodli jsme pořádně projít nabídku na eshopu. Tak se i stalo, a objednali jsme si krásnou postel s úložným prostorem. Po tento bod bylo vše v nejlepším pořádku. Proběhla platba, a začaly problémy. Orientační termín dodání je opravdu orientační, pozor (nejde o třeba pár dní dřív nebo později). Přítel si kvůli objednávce vzal ve zmíněný den (8. 2.), i několik dní před a po dovolenou, aby bylo jisté, že zboží bude mít kdo převzít. Kasvo ale poté nabídlo termín týden dopředu, kdy jsme bohužel zboží předat nemohli. Padla informace, že nový termín by měl být co nejdříve. Jaké překvapení bylo, když se nám notnou dobu nikdo neozval. Partnerovi pouze došel automatický email, že na nás nezapomněli. Realita nicméně působila trochu jinak. Další termín doručení byl nakonec až 29. 2. Dopravci tedy dorazili a začali vybalovat. Bohužel se ale naskytl problém, byla nám totiž doručena jiná postel (stejný model, jiná barva .. mělo se jednat o špatně vychystané zboží ze skladu). Postel jsme tedy odmítli, a požadovali tu, kterou jsme si objednali. Byli jsme upozorněni, že doručení se opět může protáhnout i na 3 týdny, což se bez pár dní opravdu stalo. Další doručení proběhlo 20. 3., kdy již byla dopravena správná postel, ale nastal problém u čel šuplíků postele, potažmo u úchytek na nich. Dopravci si tedy čela šuplíků odvezli, a nám tu teď stojí o zeď opřené části šuplíků, a čekáme již na 3. termín dodání (nebo spíš dokončení postele), který bude snad poslední. Toto byla první a poslední objednávka u této společnosti. Pokud mohu něco doporučit, určitě u Kasvo.cz nenakupujte, pokud nechcete přijít o nervy. Možná je situace jiná při nákupu přímo na prodejně, s tím ale zkušenost nemáme.
Kasvo.cz
49 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Sedačka po krátké době totálně prosezená. Katastrofa. Po třech letech ji mohu vyhodit.
Konečné jednání paní v účtárně
Nedoporučuji, po delším čekání sedačka dorazila, po měsíci reklamace, prosezená, velice arogantní chování pána při jejím vyřizování, nedodržení lhůty 30 dní a pak čekáte dalších 30 dní na vrácení peněz, takže ztracené dva měsíce.
Tento obchod už nikdy více. Nedodržen termín dodání a neochota dopravců! Po několika urgencích dispečerka do telefonu tvrdila, že mi konečně doručí objednávku a dopravci pomohou s výnosem. Po příjezdu a dotazu, zda mi pomohou zboží vynést do druhého poschodí, protože jsem byla doma sama mi bylo sděleno, že ne, protože zboží “tahali” od rána. Přijeli po poledni. Zboží leželo před schody v bytovce do večera dokud se nenašel někdo, kdo by pomohl. Díky, KASVO
Rád bych zde trochu vyvážil špatné recenze, objednaná rohová skříň přišla za necelé dva týdny, i přes nízkou cenu se zdá velmi kvalitní, jednotlivé díly byly i bezpečně zabalené. Pánové z dopravy pomohli až k výtahu.
Jediný zápor, že dopravce přijel zhruba o hodinu dřív než bylo domluveno s operátorkou, ale nevadilo jim počkat i přes 20 minut.
jednání v prodejně při výběru zboží
Jednání po poškození zboží dopravcem - vedoucí prodejny ve Zlíně začala být arogantní, dopravce (pozor- je to jiná firma) se k tomu neznal. Jejich sliby o vyřízení takové situace ke spokojenosti zákazníka jsou lživé.
Přivezli špatnou postel . Čekal bych že to budou chtít napravit co nejdřív a ne, že nám řeknou, že to bude trvat klidně i týdny ...
Nikdy více! Nejen že přišla jiná barva, ale dokonce nedodali ani židle....
Nic
Navod je absolutne zmateny, nekompletni, vsechny komponenty jsou v jednom pytliku. Clovek dyl premysli a hleda nez aby skladal. Oproti Jysku je tohle velka bida. Uz nikdy vic.
nic
délka dodací lhůty , cca 1 měsíc, cena dopravy 2 bederních polštářků v ceně 819 kč byla 490 Kč !!!!!!!
Vůbec nic.
Neuvěřitelně špatná zkušenost. Čekání na objednané zboží půl roku místo slíbených tří měsíců, abychom se nakonec po opakovaných urgencích dozvěděli, že sedačka nebude, protože ji ve firmě po naskladnění zničili při manipulaci. Neuvěřitelné, nikdo nedal vědět, žádná komunikace, nic. Už nikdy. Objednávka zrušena, už se nedivím cenám nábytku, když si v obchodě půlku sami rozflákají.
Při objednání sedačky dne 13.1.2022 mi bylo řečeno že bude vyrobena do 8 tydnů dneska tj 22.3.2022 mi bylo řečeno nejdříve na tři až 4 měsíce !!!!!!! Hrůza vědět, že obchod nedodrží termín tak tak nic nenakoupím.
Absolutně nic.
Operátorka vám slíbí něco, o čem řidič nemá tušení a pak se stane, že v době , kdy předem avizujete, že nebudete doma, vám zboží přivezou. Bohužel, špatná komunikace.
17.9 udelana objednavka. Je zde snaha o profi komunikaci, ale bohuzel v terminu nemuzeme byt doma a tak nam rekli, ze na to budeme cekat dalsi 3 tydny. Dnes je 19.10. Zbozi zhodnotit nemuzu, protoze jsem ho jeste nevidela a opravdu nam doma sedacka chybi. Priste uz ne.
Nábytek se tváří bytelnější než konkurence v podobné cenové hladině
Naprosto tragické návody k montáži, kdy zásadní úkony jsou kolikrát vynechány, nebo popsány velmi nepřehledně. Složitější nábytek laik dříve zničí, než složí, předvrtané díry často nesedí, díry na dřevěné kolíky mají rozdílnou hloubku atd. Rozhodně nedoporučuji, bohužel
Rychlé vyřízení, rychlé dodání, zboží přesně podle popisu, sedačka pohodlná a hezká, velká spokojenost.
Nic
NIC ...
Špatná firma ,žádná komunikace , nedodané zboží . Termín dodání nedodržen ,.
Velmi nepříjemná paní prodavačka na prodejně v Hodoníně.
Rychlost dodání
Přivezli úplně jinou pohovku a když jsem chtěl reklamovat tak doprava 1500kč tak že už více ne
komunikaci
kvalita výrobku- předvrtané díry špatně, zásuvka nejde zavřít, odřené a chybějící šrouby.... reklamace neuznána
Komunikace na prodejně: Příjemní zaměstnanci, co se snaží co nejlépe poradit. Velký výběr zboží jak na prodejně, tak na eshopu, a to za pěkné ceny. Možnost výnosu i montáže za přijatelné ceny.