U

umobil.cz

122 hodnocení

69 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Braunik Žákovápřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

Mobil seč byl prodáván jako nový přišel odřený.Dostala jsem jej jako dárek k vánocům takže už nešel vrátit.Mobil nejspíš od někud z Polska při zapnutí polština a azbuka!!!!!!!Tragédie

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Martinek Poddanypřed 9 měsíci
Doporučuji obchod

Levné Rychlé dodání (objednání v pondělí v noci a ve středu už to mám u sebe)

FRANTISEK VOTAVApřed rokem
Nedoporučuji obchod

Koupil jsem v lednu hodinky měly být nové což byly použité ale hodinky se vždy do 10min vypnou a na nabíječku nereagují reklamace číslo 1.po týdnu vracet že jsou ok ale jen je dáte na ruku do 10min se vypnou ikdyz mají 70%baterky a. Zapnout už nejdou poslal jsem formulář s fakturou o odstoupení smlouvy kvůli neodstraní závady ale od té doby už semnou nekomunikuje. Tak že vše má. COI na policii podáno trestní ozneni. Absolutně nedoporučuji nakupovat.

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Egrmaier Vaclavpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nic

Koupil jsem si v tomto obchodě hodinky Samsung Byl jsem v O2 aby mě nastavili hodinky nastavili ale nešlo sněhulák Poslali mi do speciální prodejny Samsung tam to zkontroloval řekli že je to v pořádku že musím do O2 vo2 mi s tím nic neudělali tak jsem hodinky vrátil když jsem hodinky koupil divil Jsem se že nemají fólii na sklíčku při vrácení hodinek mně bylo sděleno že jsou značně opotřebované fólie na sklo 200kč řemínek 800Kč a mou vinou jsem nedal hodinky na tovární nastavení a tak mně bylo řečeno 1000Kč za vymazání celkem 2000 s tím jsem nesouhlasil dovolat se nejde a mail jsem napsal že nesouhlasím že hodinky jsem nenosil ale už mi odpovězeno nebylo a poslali mě o dva tisíce méně na účet Takže víc Nemusím povídat o firmě a takovýchto recenzí jsem našel hromadu nedoporučuji nikomu aby tu tu firmu navštívil

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

zklamalo mne hlavně to že jsem tam volal a ptal se zda je to originál zabalený bylo mi potvrzeno že ano ale přišla otevřená krabička a v ní telefon který už někdo rozbalil žádná ochranná folie z výroby ani zezadu ani zepředu ani z boku. Navíc na krabičce je napsáno od samsungu pokud je tato pečeť poškozena nepřebírejte telefon bohužel to jsem zjistil až když jsem rozdělal balíček co od nich přišel hlavně že se na to ptám dopředu proto že to má být dárek k vánocům jak může být někdo v té firmě tak bezcitný prodávat takové věci a klamat zákazníky v této firmě už nikdy nakupovat nebudu a všem doporučuji to samé!!!

vladimír meixnerpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic, nákup proběhl na základě hodnocení 73% spokojených zákazníků. Ale je to lež!!!!!!!!!!!

Poslal jsem reklamaci, celý měsíc to tam leželo a těsně před koncem lhůty že prý prasklý display. Evidentní lež, poté jsem se podíval na recenze. Totální katastrofa a evidentně používá stejné taktiky. Okamžitě podán podnět čoi a konzultace o podání trestního oznámení.Vyvarujte se této firmy. Navíc absolutně nekomunikuje telefonicky.

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Bedřich Zítkopřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Ach ano, stal jsem se zákazníkem společnosti Umobil a mám na to samozřejmě jakožto důkaz i fakturu s údaji společnosti a mými údaji, jakožto odběratele, co jiného si přát ve standartním obchodním vztahu, že? Toto uvádím záměrně, neboť by někdo mohl spatřovat komplikaci v tom, že k nákupu dopomohl k nějaký vyhledávač, třeba Google. Ano, i to se stalo. Ale dost humoru, stal jsem se zákazníkem společnosti Umobil.cz a jelikož právě vy nyní čtete tuto recenzi, zvažujete to taktéž. V krátkosti, můj příběh. Blíží se Vánoce a sháníte, jakožto dárek, mobilní telefon Samsung. Rozhodně chcete CZ distribuci, protože jej dáte jako dárek a tak chcete obdarovanému v případě reklamace maximálně usnadnit život a samozřejmě, jak to taktéž vypadá, někomu nadělit od Ježíška mobil třeba z Polska, že? Použijete vyhledávače, vyjde vám zajímavá nabídka od společnosti Umobil a telefon objednáte, vždyť má přímo přívlastek "CZ distribuce" v názvu telefonu. Tohle jste přece hledali. Ostatně, i dnes mají všechny telefony nabízené touto společností přívlastek "CZ distribuce" . Telefon dorazil, funkční, v krabičce. Nepopírám, pod vánočním stromkem jsme si ale užili spoustu legrace, alespoň, že Android byl přepnut do češtiny, jinak je telefon našlapaný polskými aplikacemi a samozřejmě v polštině. Ne, nelíbilo se mi to, je to přesně to, co jsem nechtěl, ozval jsem se, vystavil recenze a odpověď od společnosti Umobil? Na můj vkus poněkud arogantní, v jejich podání, oni jsou česká společnost, s českým kapitálem a tak vše, co prodávají je přece "CZ distribuce". A telefon z Polska? No a? Stejně přece mají svoje vlastní podmínky pro reklamaci. A balík aplikací v polštině, co jsou v telefonu napevno a nejdou odinstalovat? Tak ať je přece nepoužívám a když zbydou nějaké systémové prostředky, tak si přece můžu stáhnout i nějaké české. Já vím, humoru se těžko jeden ubrání. Ale vážně, telefon z Polska s označením "CZ distribuce" a s aplikacemi v polštině, to je realita. Takže, sháníte-li "CZ distribuci" telefonu Umobil ji vnímá přesně takto. Rozmyslete si to. A já už pilně trénuji svou polštinu.... Závěrem, mé jméno je pravé, stal jsem se zákazníkem společnosti Umobil a mám takovouto zkušenost, pro úplnost dodávám e-mail : bedrichzitko@seznam.cz

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Petrpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání Ceny zboží Telefon jsem už stihl i reklamovat, ale s reklamací nebyl žádný problém I po reklamaci velmi rychlé dodání (do druhého dne)

Reklamace trvala přesně 30 dní

Hospodkovaaneta 17před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Rychlé dodání

Zakoupené zboží mi nevyhovovalo, poslala jsem zpět se vším, co obchod požaduje. O tom, že telefon dorazil zpět nikdo nevěděl, dokud jsem nenapsala e-mail s dotazem, jak to bude s reklamací, telefon tam někde dva dny ležel a nikdo se neozval, telefonicky nekomunikují a peníze dorazí bůhví kdy.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nic.

Zakoupil jsem si u společnosti UMOBIL mobilní telefon Nokia 7 plus, mobilní telefon mi byl doručen s UK nabíječkou, společnost UMOBIL mi jako kompenzaci zaslala adaptér UK/EU. Po nabití přístroje jsem zjistil, že telefon bohužel naplno nekomunikuje se SIM kartou vodafonu, při hovorech se volaným nezobrazovalo telefonní číslo, ale skryté číslo. Domníval jsem se, že by mohlo jít o chybu SIM, tuto jsem si nechal vyměnit operátorem za jinou, postupně se chyba SIM vyloučila. Zaslal jsem proto mobilní telefon k reklamaci s výše popsanou závadou. Telefon se vrátil zpět s informací, že se závada neprojevila, celý proces se znovu opakoval, znovu jsem telefon odeslal, znovu se vrátil zpět s informací, že se závada neprojevila. Telefon jsem znovu odeslal, následně jsem zjistil, že tento konkrétní telefon není určen pro CZ distribuci, informaci jsem sdělil prodávajícímu s požadavkem, že na základě výše uvedeného odstupuji od kupní smlouvy a požaduji vrácení platby. Následně jsem obdržel informaci, že mobilní telefon je mechanicky poškozený – rozbitý displej a nelze proto reklamaci ani odstoupení od kupní smlouvy uplatnit. Prodejce uplatnil za poškozený balík náhradu škody u České pošty. Prodejce mě vyzval ke sdělení čísla účtu pro vrácení platby, že platbu vrátí, až dostane náhradu škody od České pošty, to byla poslední reakce firmy UMOBIL, platbu jsem do dnešního dne nedostal. V současné době běží soudní spor o náhradu škody, jehož jednání bude 2. března 2020. Pokud máte někdo obdobnou zkušenost, můžete se na mě obrátit: vlberanek@seznam.cz.

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Mobil už mám dva roky. Celou dobu telefon jel v pořádku. Těsně před ukončení záruky se mi zobrazily na zadním fotoaparátu černé tečky, tak jsem mobil poslala na reklamaci. Vyfotili mi pár fotek a tvrdili, že s mobilem nic není a na fotografiích nejsou žádné tečky. Když jsem ovšem fotografie přiblížila, šlo jasně vidět, že se zadním fotoaparátem není něco v pořádku. Tak jsem jim odpověděla, že na fotografiích je stále vada a poslala jsem jim ještě případné fotografie. Na to už neodpověděli a poslali mi telefon zpět s neuznáním reklamace. Jak mi telefon přišel domů, ještě jsem si to ověřila, jestli tam ty tečky jsou, a byly... Tak jsem se jim snažila dovolat nejméně týden (už tady jde vidět ta neschopnost). Pán mi pověděl, že on s tím nic neudělá a že jim mám telefon poslat znovu. (Jak mi telefon přišel domů, tak už jsem ho teoreticky měla po záruce, ale tím, že byl na reklamaci měsíc, tak se mi záruka měla prodloužit). Tak jsem jim telefon zaslala znovu a rozepsala jsem jim celý můj problém, zasla jsem fotografie s vadou. Tři týdny se neozývali, pak ovšem napsali, že telefon mi posílají zpět a že už mám po záruce. Opět mi reklamaci neuznali. Když ten mobil měli celkem 2 měsíce, tak pokud vím, tak by se ta záruka měla prodloužit. Opravdu neochota a neschopnost.

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Lžou, nabízejí Nokii 7.2 128, ale jde o 64.

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Reklamace

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Cena

Složitá komunikace, když je potřeba reklamace. Telefon vrátili s falešnou fotkou prasklého lcd displaye a odřeli telefon ze zadní strany. Reakce byla, že telefon přišel ve stavu jakém ho odeslali. Nemožnost servisu v autorizovaném obchodě, protože telefon je registrovaný v Italii. Doporučuji známe obchody a rozhodně ne tenhle.

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Obchod mohu doporučit již třetí telefon a vše v naprostém pořádku

Nemám co vytknout

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Ceny - ovšem žádná sleva není zadarmo (viz níže)

Rozhodně nedoporučuji - při reklamaci mi zničili mobil !!! Telefon jsem poprvéreklamoval kvůli žluté skvně na dipleji, reklamace byla zamítnuna a odůvodněna neprojevením závady během testování, nicméně telefon se mi vrátil s novými kryty a závadu již nevykazoval. Když se tato závada po nějaké době objevila znovu, telefon jsem reklamoval stejným způsobem, který vyžaduje prodejce, tedy poslal poštou na adresu prodejce s vyplněným reklamačním protokolem a popisem závady. Telefon nebyl nijak mechanicky poškozený. Přesně po uplynutí 30-ti dní na vyřízení reklamace mi prodejce poslal emailem vyjádření k reklamaci, která byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození - zlomený (ohnutý) telefon. Ten ale nijak ohnutý ani zlomený při odeslání nebyl a prodejce mi tak vrátil zařízení poškozené mnohem více, než jak jsem jej odesílal. Při snaze tento problém vyřešit mě prodejce obvinil, že telefon poškozený byl a že se pokouším svoji nešikovnost svést na ně. Bohužel jsem tedy nepořídil a mám telefon ještě v horším stavu, než jsem jej měl před reklamací. Předáno ČOI

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Dobrý den vytopený mobil ani být nemusí ,oxidace na zákl.desce vznikne třeba i častým položením přístroje v kuchyni kde se vaří ! Tomu by člověk ani neuvěřil jak jsou dnešní mob.tel na výpary háklivé ! To by měl ale rozeznat odborník v servisu ale málo kde se najde takový který by tohle rozlišil a spravedlivě a hlavně v zájmu zákaznína posoudil ! Většinou to primitivové svedou na vytopení aby nemuseli uznat záruč. opravu !

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Pro toho kdo nakupuje poprvé a nemá zkušenost tak rychlé dodání

Přístup prodejce k reklamacím. Telefonu po roce a půl přestala fungovat navigace - stále hledal gps. Jinak naprosto bez problémový ale navigaci potřebuji do práce tak jsem ho donesl do autorizovaného servisu. tam telefon převzali bez výhrad , v předávacím protokolu žádné poškození. po 30 dnech mi telefon vrátili že LG nedodal náhradní díl a ať kontaktuju prodejce že mi vrátí peníze. V předávacím dokumentu mám vysloveně napsáno :Uznané , závada se projevila , MT je v souladu se záručními podmínkami. Dobropis žádejte u svého prodejce. Kontaktoval jsem prodejce a vysvětlil suituaci. Bylo mi řečeno že telefon jsem měl poslat rovnou k němu. Po 28 dnech mi přišlo toto vyjádření : Dobrý den. Vaše reklamace byla k dnešnímu dni vyřízena. Přístroj vykazuje mechanické poškození viz foto a nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Výrobek je prohlý, zlomený a prasklý. Vady na výrobku jsou způsobeny mechanickým poškozením. Nejedná se o vady výrobní. Oprava tohoto přístroje není v rámci záruky možná. Přístroj vykazuje také známky vniknutí kapaliny a tímto je nevratně poškozen. Viz foto. Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Vady na výrobku nejsou vadami výrobními. Výrobek vykazuje neoprávněný zásah - pokus o opravu. Viz foto - pozohýbané rohy zadního krytu. Výrobek v důsledku jeho poškození nemusí být funkční z části, či zcela. Váš telefon Vám posíláme zpět v nezměněném stavu. Neoprávněná reklamace. Takže dle tohoto prodejce jsem jim poslal totální šrot který je rozlámaný a ještě vykoupaný ! TAKŽE POKUD CHCETE TELEFON BEZ ZÁRUKY, TAK U NICH NAKUPUJTE ALE JINAK SE JIM VYHNĚTE VELKÝM OBLOUKEM !!!

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Po době 15 měsíců nabíječka přestala fungovat /a při tom má 24 měsíční záruku/, obchod vyžaduje odeslaní nabíječky spolu s mobilem. Podvodníci, nedoporučuji jejich výrobky, protože pák nejde zboží reklamovat. Věc se odevzdala ČOI k posudku.

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

NIC

zmatek. na www strankach pisete platba po brne 200,- v objednavce 300 + platba v hotovosti ... si to chlapci kapanek dejte do poradku.

Zobrazit reakci obchodu umobil.cz

Platba

Dobírka

Doprava

GLS

Kontaktní údaje

Kategorie