Hlavní obsah stránky

Kapa-toner.cz

Hodnocení: 79%
(43)
79 % spokojených zákazníků
96 % spokojeno s termínem dodání
88 % spokojeno s komunikací
90 % spokojeno s dodáním zboží

Platba

Bankovní převodHotověDobírkaNa fakturu

Doprava

DHLPPL

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Vybrané kategorie obchodu

Náplně a toneryKalkulačkyPrůmyslová lepidlaTiskárny štítkůSkartovačkyPastelky

Více na Firmy.cz

Informace o obchoduVýdejní místa

Hodnocení obchodu

Tento obchod mohou hodnotit pouze ověření zákazníci.
Kolatkovi
22. září 2022

Rychlé dodání.

Nic

babinskasona
21. září 2022

rychlost

nic

Eva
18. srpna 2022

Rychlost

zchvatal
6. srpna 2022

spolehlivost

Anonym
17. dubna 2022

Zrcadla nejsou vůbec kvalitní, po roce mi začalo ze spoda černat. Pán lže, než jsem zrcadlo objednala, tak mi říkal do telefonu, že mají na zrcadlo záruku 5 let. Nejsem vůbec spokojená, už bych nekoupila.

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Paní zákazníce, velmi arogantní a vlulgární.Nevím, kde přišla na to že poskytujeme záruku 5let.Pokud se ji něco takového objevilo v době záruky 2roky, nevím proč ihned nereklamovala, dostala by nové zrcadlo.Na zrcadle zřejmě výrobní vada, jelikož tyto zrcadla dodáváme již více jak 10let, mezi zákazníkama máme více jak 2500ks těchto zrcadel a bez problému.Kvalitní výrobce zrcadel AGC MIROX Belgie.

Miroslava Konfráterová
30. října 2020

nic

zboží mi doposud nepřišlo, a na telefonních číslech jsem nikoho nezastihla.

Anonym
21. dubna 2020

Nic

Objenavka byla provedena 6.3 a dnes 21.4.stale zbozi nedodano.Na strankach uvedeno,ze je zbozi ihned k odeslani....objednavku rusim!

Anonym
18. dubna 2020

Nic

Vše

Anonym
13. ledna 2020

Kvalita zboží.

Doručení od PPL je na dnešní dobu špatné a zdlouhavé.

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Anonym
19. října 2019

Kvalita komunikace a rychlost vyřízení objednávky. Zboží kvalitně zabaleno. Mohu jen a jen doporučit.

Zklamalo mě jen dodání na jinou adresu než jsem chtěl, za to ale obchod Kapa-toner.cz nemůže. PPL si jednoduše ulehčuje práci na úkor zákazníků.

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Ověřený zákazník
25. ledna 2018

RYCHLOST

NIC

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Anonym
23. ledna 2018

Cena

nic

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Anonym
21. prosince 2017

nic

tonery nefunkční, sypaly se

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Dobrý den, nemáme od Vás žádnou reklamaci na nefunkční tonery.

Ověřený zákazník
3. října 2017

rychlost

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Ověřený zákazník
29. září 2017

Rychlost, profesionalitu.

-

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Anonym
6. září 2017

Rychlost dodání

Reklamace nelze vyřešit nekomunikují V konečném výsledku zaplatíte nefunkční toner, poštovné a svůj zbytečně strávený čas. Odpověď po reakci. A ještě ke všemu lžou. Ano reklamace je z roku 2016, ale firma asi neví do kdy ji má vyřídit!! Do dnešního dne jsem od vás neobdržel žádný vyměněný toner. Druhý reklamovaný toner nebyl spotřebován,ale dodán prázdný a ani jste mě písemně nekontaktoval ohledně vyřízení reklamace. V e-shopu je reklamace označena jako nevyřízená. Takže lžete.

Ověřený zákazník
20. června 2017

++++++

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Ověřený zákazník
19. června 2017

vše proběhlo v naprostém pořadku

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Anonym
14. června 2017

prodejci prodávají levné zboží tak dlouho, než přijdou na to, že nemusí stát zas tak málo.

nakoupení nekompatibilního zboží, a produktů, které spolu nekomunikují. nadhodnocený produkt, který měl kdysi cenu. Nyní se vracím k originálním tonerům. Prdim na internetové prodejce elektroniky.

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Děkujeme za recenzi.

Anonym
31. května 2017

>>> NEKUPUJTE ZDE - DORAZIL NEFUNKČNÍ Š-M-E-J-D!!! >> OBCHOD NEHODLÁ UZNAT REKLAMACI, MÁM VIDEO O NEFUNKČNOSTI, BUDU S OBCHODEM SOUDIT. ZVAŽUJI TRESTNÍ OZNÁMENÍ ZA POKUS O PODVOD >> TRAGICKÁ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM <<< dorazil zcela nefunkční toner - Š-M-E-J-D!!! toner opakovaně vložen do tiskárny, netiskne, původní toner jiného výrobně tiskne zcela bez problému, tedy tiskárna je v pořádku.

Obchod Kapa-toner.cz odpověděl

Zboží zákazníkoví vyměněno, bohužel vadný kus z výroby. Trošku drsná reakce zákazníka.