Hlavní obsah stránky

AMIRO

Hodnocení: 97%
(37)
97 % spokojených zákazníků
100 % spokojeno s termínem dodání
100 % spokojeno s komunikací
94 % spokojeno s dodáním zboží

Platba

Platba kartou (Master Card, VISA)Bankovní převodHotověDobírkaNa fakturu

Doprava

Česká poštaDPD CZWE|DO Home

Výdejní místa

Vlastní místaZásilkovna

Vybrané kategorie obchodu

TiskárnyBazénová chemieBazénové vysavačeOstatní příslušenství k tiskárnámNáplně a toneryBazénové testery a teploměry

Více na Firmy.cz

Informace o obchoduVýdejní místa

Hodnocení obchodu

AMIRO aktuálně neposkytuje data pro hodnocení od ověřených zákazníků

Jen u hodnocení označených zeleným štítkemmáte jistotu, že pochází od skutečných zákazníků obchodu.
Ověřený zákazník
12. září 2019

Vše proběhlo bez problémů

Ověřený zákazník
17. srpna 2019

Rychlost

Ověřený zákazník
4. srpna 2019

Jsem spokojen

Ověřený zákazník
30. června 2019

Rychlost vyřízení

Ověřený zákazník
11. června 2019

rychlé doručení

Ověřený zákazník
11. června 2019

rychlost vyřízení a možnost si vybrat zásilkovou službu

nic

Ověřený zákazník
10. června 2019

žádný problém

nic

Ověřený zákazník
22. května 2019

Po reklamaci záměny zboží za podobné to bylo tak rychle vyřízené, že jsem nestačil ani vyvalit oči. Velmi doporučuji takovýto obchod, který se dovede tak rychle a čelem postavit k malé nepozornosti svého zaměstnance ve skladu. První reakce na reklamaci s omluvou přišla ještě týž den večer.

Po prvotním zklamání ze záměny zboží a vidiny vleklých reklamací a zpětného zasílání zboží jsem byl velmi příjemně překvapen. Zboží vlastně ani nechtěli zaslat zpět a pro případ, že bych si jej nechtěl nechat se postarali o to abych s tím neměl žádnou práci. Takže zklamání vlastně žádné. Děkuji

Ověřený zákazník
28. dubna 2019

Rychlé vyřízení objednávky,kvalitní služby

Nic

Ověřený zákazník
17. ledna 2019

Vše ok

Anonym
10. listopadu 2017

Reklamace telefonu. Servis ani neotevřel telefon a uvedl, že základní deska telefonu je poškozena oxidací po vniknutí tekutiny a chyba je na mé straně. Když jsem dal telefon na vlastní náklady do servisu, tak problém byl v nabíjecím konektoru a ne jak uváděl servis od prodejce. UŽ NIKDY VÍC!!!

Obchod AMIRO odpověděl

Prodejce se vždy musí řídit tím, co mu napíše autorizovaný servis. Oxidace vniknuvší tekutinou mohla poškodit nabíjecí konektor. A nemůžete uvádět domněnky, že servis mobil ani neotevřel. To nemáte šanci poznat.

Ověřený zákazník
12. června 2017

Vše OK.

Anonym
14. února 2017

vše ok

Ověřený zákazník
22. dubna 2016

Vse OK

Ověřený zákazník
7. ledna 2015

rychlost, láce

Ověřený zákazník
30. července 2014

Výborná komunikace, ochota, rychlost a nabídka produktů

Ověřený zákazník
11. července 2014

spokojen

není

Ověřený zákazník
17. června 2014

Moznost osobniho odberu, prijemna obsluha

Mohla by byt lepsi odezva e-shopu ohledna stavu objednavky

Ověřený zákazník
27. ledna 2014

dobry

Ověřený zákazník
20. ledna 2014

vše ok