Hlavička stránky
Logo obchodu Alza.cz

Alza.cz

417 690 hodnocení

94 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Vždy vše v pořádku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Dobrá cena, rychlé dodání

Poplatek za alzabox i při velké hodnotě objednávky

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, Libore, děkujeme Vám za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že jste s námi nebyl zcela spokojen. Poplatek bohužel účtujeme ve chvíli, kdy zboží na výdejní místo musíme doručit. Tato částka nám pokryje nezbytně nutné náklady na převoz na Vámi zvolené výdejní místo. Pokud byste se chtěl tomuto poplatku vyhnout, doporučuji Vám volit zboží, které je skladem přímo na Vámi zvolené pobočce. Případně bych Vám doporučila zvážit možnost našeho členství AlzaPlus+, díky kterému máte dopravu na výdejní místa zdarma. Více informací naleznete zde: Naprostá spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou, o niž se každodenně staráme. Pevně věřím, že Vaše další nákupy proběhnou bez problému a odnesete si z nich nejen Vámi vybrané zboží, ale také pozitivní zážitek. V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na recenzecc@alza.cz, na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111. Se srdečnými pozdravy Eliška, péče o zákazníky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Nebyl udán důvod zrušení

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Velice nás mrzí, že nedošlo k doručení Vaší objednávky. Finanční prostředky za nedoručenou objednávku jsou již vráceny zpět na Váš účet. Jelikož si Vás jako zákazníka velice ceníme, zaslali jsme Vám v rámci omluvy e-mailem dárkový poukaz na další nákup. Pevně věřím, že se jednalo o výjimečnou záležitost a věřím, že vyřízení Vaší další objednávky proběhne v pořádku. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz, nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Dobré ceny Rychlé vyřízení objednávky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Paráda sehnali vše.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost dodání Ceny

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

rychlost vyřízení objednávky dostupnost sortimentu

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Alza je top. Nakupuji primarne zde.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

nabídka

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost jakou bylo zboží dodáno na pobočku!

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Pouzdro na Samsung S21 nelze pouzit. Je vetsi.

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za sdílení Vaší recenze. Velmi nás mrzí, že s námi nejste spokojen. Je mi líto, že se mi s Vámi dnes nepodařilo spojit v krátkém telefonickém hovoru, abych od Vás mohla zjistit více podrobností. Mrzí nás, že Vámi zakoupené zboží není vyhovující. Do 14 dnů máte vždy možnost ho vrátit, jestliže s ním nejste spokojen. Vrácení je možné uskutečnit hned několika způsoby. Nejkomfortnější volbou v případě malých produktů je zaslání prostřednictvím AlzaBoxů. Nadále je možné produkt předat osobně na jedné z našich poboček, případně jej také zaslat přímo na adresu našeho reklamačního střediska. Bližší informace ke všem těmto možnostem naleznete zde: Pevně věřím, že v budoucnu budou Vaše objednávky již provázeny čistě pozitivními zkušenostmi. V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na recenzecc@alza.cz, na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111. Se srdečnými pozdravy Eliška, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

rychlost

že bylo zboží naházené ve schránce, aspon nějak spojené to mohlo být...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost dodani , ochota

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost doručení a super cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

Rychlost , cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé vyřízení objednávky

Zpožděné doručení externím dopravcem DPD a to i s jiným výdejním místem s omezenou možností vyzvednutí.

Alza.czZobrazit reakci obchodu Alza.cz

Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Mrzí nás, že došlo ke zpoždění Vaší objednávky. Rychlost doručení je pro nás důležitá a snažíme se zajistit co nejrychlejší doručení všech objednávek. Bohužel v některých případech může dojít ke komplikacím na skladě, či při samotné přepravě objednávky. Vaše objednávka byla bohužel přesměrována do náhradního výdejního místa z kapacitních důvodů Alzaboxu. Chápeme, že pokud pro svou objednávku vyberete konkrétní výdejní místo, že je pak zklamáním, když se dopraví na místo jiné. Pokud se dopravci nepodaří Vaší objednávku doručit do Alzaboxu, přesměruje ji na náhradní výdejní místo. Dopravce se snaží objednávku doručit na co možná nejbližší místo. Jelikož si Vás jako zákazníka velice ceníme, zaslali jsme Vám v rámci omluvy e-mailem dárkový poukaz na další nákup. Pevně věřím, že se jednalo o výjimečnou záležitost a věřím, že vyřízení Vaší další objednávky proběhne v pořádku. V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail recenzecc@alza.cz, nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111. S přáním pěkného dne Patrik, péče o zákazníky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

rychlost, komunikace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod

rychlost, spolehlivost

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Online platby (PayPal, PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Úvěrové karty (Aura karta)Bankovní převodHotověDobírkaNa fakturu

Doprava

Česká poštaDPD CZDHLDSVFOFRGebrüder WeissGeisGLSHDSMessengerPPLTNTToptransUPSFedExRaben LogisticsVlastní přepravaOne CourierRhenus Home DeliveryDB SchenkerZásilkovna (na adresu)

Výdejní místa

Vlastní místaDPD PickupPPL ParcelShopZásilkovnaBalíkovnaAlzaBox

Kontaktní údaje