Hlavička stránky

Dalekohledy-puskohledy.cz

Málo zkušeností s obchodem

Pro přesný výpočet hodnocení potřebujeme alespoň 5 názorů. Jakmile nakoupíte přes Dalekohledy-puskohledy.cz, oceníme vaši recenzi. Díky vašemu hodnocení budeme brzy zobrazovat celkové skóre. Děkujeme!

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Jsem s e-shopem velmi spokojena. Objednávala jsem tchánovi k narozeninám myslivecký dalekohled. Dalekohled nám došel za tři dny. Perfektně zabalený, navíc přiložený dárek. Určitě ještě koupíme mikroskop, už máme vyhlídnutý. Chválím hlavně Dobrý výběr Super ceny Rychlost dodání Dárek - LED svítilna do kapsy

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

velký výběr na jednom místě cena

nemá kamennou prodejnu a zboží nelze vyzkoušet nelze se dovolat, pouze hlasový asistent 30.3.2020 zakoupen Bresser National Geographic 114/900 12.4.2020 po marných pokusech se dovolat odeslána informace, že mi nevyhovuje a akceptuji výměnu za jiný, dražší a lépe vybavený 14.4.2020 prodejce 1. Bylo zboží rozbaleno a zkoušeno? 2. Zaznamenali jste nějaké vady na zboží? 3. Nese nyní zboží, krabice známky použití? 17.4.2020 zákazník: zbozi bylo rozbaleno a ozkouseno,vyrobek je neposkozen a kompletni. Obal je kompletni a nese znamky poskozeni od izolacni pasky. 17.4.2020 prodejce: Při zkoušení žádné vady? Bylo smontováno? 17.4.2020 zákazník: Bez hlubší znalosti nelze říci, zda vše funguje jak má. Teleskop se značně chvěje, oproti jiným má patrně nevhodně řešený pohyb teleskopu ve stativu. Posoudit zda vše funguje jak má neumím. 23.4.2020 žádost o reakci 23.4.2020 prodejce: Tyto teleskopy na základní montáži, stativu jsou vždy náchylné na otřesy při sebemenším pohybu. To je bohužel daň za nízkou cenu, je to standard. Jinak tedy nevidíte žádnou vadu, která by bránila používání? 23.4. 2020 zákazník: děkuji za rychlou reakci. Odpověď na Vaši otázku je nepodstatná a nemění nic na faktu, že dalekohled chceme vrátit. Proto prosím odpovězte, kam dalekohled poslat a jak dále postupovat abychom vše zdárně dokončili. 23.4.2020 prodejce: otázka v jakém je zboží stavu, je velmi podstatná. Pokud chcete zboží vracet, musíme znát v jakém je stavu a zda má vady bránící jeho používání. Zboží bylo odesláno v březnu a je již několik týdnů mimo naši kontrolu. 23.4. 2020 zákazník: chápu Vaši obavu, ale po emailu to nezjistíte a mohu napsat cokoliv. Pokud by bylo zboží poškozeno nebo nekompletní, nebudu Vás přece žádat o vrácení peněz a už vůbec né jiné zboží za násobnou hodnotu. Zboží bylo pouze rozbaleno a sestaveno. Krabice je logicky poškozena, ale legislativa jasně definuje, že to není překážka. Vracené zboží je kompletní a až na utržený roh vnitřní bílé krabice a roztržené sáčky není poznat použití. Navrhuji Vám zboží poslat, zkontrolujete si že nic není poškozeno a nechybí a domluvíme se jak objednat nový. 23.4. 2020 prodejce: Zmiňujete, že legislativa definuje, že poškozená krabice není překážka. Na jakou legislativu se odvoláváte? Na výměnu nemáte právní nárok. 24.4. 2020 zákazník: Děkuji za Vaši komunikaci ze které není zřejmé kam se posouváme. Nárok na výměnu zboží není, ale informaci že zboží nechceme jste obdržel v zákonné lhůtě a to 12.4. a od té doby se nikam neposouváme. Zajímavé, že chcete doručit zboží do 14 dnů a zároveň toto dementujete v dalším odstavci odkazující na nutnost dodání infomace od Vás. V naději slušnosti, že si objednáme jiné zboží jste ukázal, že nemáte zájem. Dovolat se Vám nedá a všude je odkaz na pokyn, který slibujete dodat a nedodáváte. Mimochodem, výměnu na svých stránkách popisujete a asi by bylo zákazníky dobré informovat, že jsou informace zavádějící a taková možnost reálně neexistuje. Vynechme tedy další diskuze o právech a povinnostech, to ať v případě potřeby posuzují kvalifikovaní. Prosím tedy o informaci, kam zboží odeslat. V opačném případě bude odesláno na fakturační adresu. 24.4. 2020 prodejce: 12.4. jste neodstoupila od smlouvy, tudíž nemáte nárok na vrácení zboží. Pouze jste napsala „Rádi bychom požádali o výměnu teleskopu“ . Viz níže Váš e-mail. Na Vaší žádosti jsme začali pracovat a požádali o standardní informace ke každém zboží, které je vraceno. Místo jednoznačné odpovědi, která by směřovala k uzavření žádosti, jste začala diskuzi o (ne)podstatnosti otázek směřující na stav vraceného zboží. Na výměnu nemáte právní nárok, můžete o ni požádat, my žádost prověříme a pokud je schválena, sdělíme adresu pro vrácení. Viz.naše stránky „Jakmile bude žádost na výměnu zboží schválena a budete vyzvání k vrácení stránky. Na výměnu zboží není právní nárok, může být prodejcem odmítnuta či spojena s poplatkem.“ Jelikož se jedná o hvězdářský teleskop, který byl jak jste postupně uvedla, vybalen z originální krabice, sestaven, zkoušen, následně demontován a zabalen, dále jste uvedla, že krabice je poškozena, nemůžeme bohužel Vaší žádosti vyhovět. U hvězdářských dalekohledů při neodborné manipulaci může dojít k posunům optiky, navíc sestavený dalekohled nese známky montáže a demontáže, ty jsou patrné jak uvádíte i na obalu. Omlouváme se za komplikace, ale zboží Vám bohužel nevyměníme Názor ať si každý utvoří sám.

Dalekohledy-puskohledy.czZobrazit reakci obchodu Dalekohledy-puskohledy.cz

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Situace nás mrzí, a proto bychom rádi využili možnosti připojit naše stanovisko ke zveřejněné části komunikace. Zákaznice chtěla vyměnit hvězdářský teleskop. Přestože na výměnu nebyl právní nárok, chtěli jsme vyjít vstříc. Jak ze zveřejněné části komunikace vyplývá, celý problém vznikl, protože jsme chtěli před výměnu vědět, zda vracené zboží má vady bránící používání. K negativním bodům si dovolujeme uvést, že není pravdou, že se k nám nelze dovolat. Zákazníci požadující radu s výběrem zboží nás mohu standardně volat v pracovní době. Zmiňovaný hlasový asistent pomáhá zákazníkům volajícím zvláště mimo pracovní dobu k získání informací ohledně reklamací, výměn, odstoupení atd. K druhému bodu, ano opravdu jsme e-shop bez možnosti kamenné prodejny, zákazníci informaci mají před nákupem. I díky tomu můžeme držet přijatelné ceny. Ke vzniklému problému uvádíme následující. 26.3. zákaznice objednala zboží. 12.4. v poledne tedy na velikonoční neděli nás kontaktovala pro osobní výměnu za jiné zboží, což samozřejmě i vzhledem k nouzovému stavu nebylo možné. Nicméně okamžitě první následující pracovní den 14.4. jsme zákazníci kontaktovali a začali žádost řešit. Vše mohlo být rychle vyřešeno odpovědí na náš dotaz ke stavu zboží. U zboží mající vady je postup výměny jiný (závislý na typu vady) než u bezvadného zboží, proto jsem na odpovědi trvali. Navíc se objevili nesrovnalosti (např. ze začátku byl obal poškozen páskou, pak již byl utržený roh krabice a roztrhané sáčky). I když je nás nespokojenost zákaznice mrzí a za nevyhovění žádosti jsme se omluvili, nemůžeme vyhovět žádostem, kdy druhá strana neposkytne požadovanou součinnost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 9 lety
Doporučuji obchod

Vše proběhlo bez problémů. Super

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 9 lety
Doporučuji obchod

Perfektní konzultace výběru zboží. Rychlá reakce na e-mai. Zboží dobře zabaleno a doručeno dle dohody. Není co vytknout.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaDPD CZ

Kontaktní údaje