Dodací doba je přiliš dlouhá
Hlavní obsah stránky

Shineracer.cz
Hodnocení: 42%
(24)Vybrané kategorie obchodu
Vůně do autaOstatní autokosmetikaAutovoskyAutošampónyČističe autoskelAditiva a přísady
Více na Firmy.cz
Informace o obchoduHodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlá komunikace
Žádné informace ohledně stavu objednávky
Nic. 6.11 objednáno a 22.11 nedoručeno bez žádné informace.
Nedoručeno a bez komunikace. Telefon nefunguje.
Rychlá komunikace
Opakované porušení vlastních slibů Pomalé doručení Koupil jsem zboží, u kterého prodejce uváděl "skladem u dodavatele" a hned v jednom z prvních emailů po platbě psal "Doba dodání, která je uvedena u produktu je 4-7 dní. Ale věřte nám, často to zvládneme mnohem rychleji! ". Po 7 dnech a 1. urgenci prodejce sliboval odeslání v ten/příští den. Po 2. urgenci 11. den opět sliboval odeslání a už další den přišel email z balíkovny, ohledně převzetí balíku.
Zboží s velkou prodlevou dorazilo. Nemají ho skladem, na to pozor
Zboží zaplaceno hned, jak požadovali, přišlo ale až po 13 dnech. Docela o nervy jestli vůbec dorazí, zvlášť, když jsem poslala skoro dva tisíce. Hodně mě zklamalo, že nemají zboží skladem, kdybych to věděla, tak tam ani neobjednám. Recenze mě napadlo hledat až poté, co měla zásilka tak velkou prodlevu. Komunikace probíhala pouze po emailu, ale z jejich strany byla, odpovídali. Pokud chcete dát někomu zboží jako dárek, dejte pozor na dlouhou dobu doručení. Objednávají jinde, poté přeposílají Vám.
Nabízí k objednávce produkt, který nakonec nedodají.

Dobrý den, děkujeme, že jste věnoval čas zpětné vazbě. Předpokládám, že myslíte akci ručník ke každé objednávce zdarma. Zkontroloval jsem Vaši objednávku a ve Vašem případě jste si ho bohužel nepřidal v košíku mezi položky, nemohli jsme Vám ho tedy odeslat. Nicméně pokud máte o ručník zájem, napište mi prosím na email honza@shineracer.cz a ručník Vám dopošleme.
zboží ani po 11 dnech nedorazilo , na opakovanou písemnou reklamaci , že zboží nedošlo obchod nereaguje . Telefonicky se tam nedá dovolat.

Dobrý den, děkujeme, že jste věnoval čas zpětné vazbě. Prošel jsem si Vaši objednávku, vidím, že jsme Vám zboží již druhý den po objednáno, ale bohužel přepravce zásilku poškodil a nám se vrátila. Vidím, že jste nám psal email s reklamací, kterou jsme vyřešili a za týden, jen co nám dorazil poškozený balíček, jsme Vám zboží odeslali. Jako omluvu za celou situaci jsme Vám zaslali do emailu slevu na další nákup.
Zatím nic
Špatná komunikace

Dobrý den, děkujeme, že jste věnoval čas zpětné vazbě. Snažil jsem se najít komunikaci, která proběhla, ale žádnou jsem nedohledal. Můžete mi prosím na email honza@shineracer.cz napsat, s kým jste komunikoval, ať sjednám nápravu? Také vidím, že jste si objednal zboží, které jsme uváděli s dostupností do týdne a termín dodání jsme splnili.
Zbozi objednano prrd 10ti dny a dopredu zaplaceno a nedodano stale. Velmi pomale dodani a nejistota. Urcite prostor k vyraznemu zlepseni. Uz zde nebudu objednavat dale.

Dobrý den, děkujeme, že jste věnoval čas zpětné vazbě. Koukal jsem na objednávku a máte pravdu, že došlo k pozdějšímu dodání vlivem zdržení na straně dodavatele. Do emailu jsem Vám zaslal omluvu se slevou na další nákup, který pevně věřím, že bude v pořádku.
Vše perfektní, ochota, odbornost

Moc děkujeme za hodnocení :-).

Dobrý den, děkujeme, že jste věnoval čas zpětné vazbě. Můžete nám prosím poskytnout více informací, proč jste nám dal negativní hodnocení? V pátek odpoledne jste si objednal zboží a ve středu jsme ho odesílali. I přes to, že je u něho deklarovaná doba dodání 7 dnů.