Paní Giňová,
bohužel jste nereagovala na naši nabídku vrácení zboží a náhrady. Bohužel grafika byla dodána, dle Vámi schválené grafiky. Rozdíl mezi kroužkovou vazbou a mechanickou vazbou jsme se Vám snažili vysvětlit, která je která a kterou jste objednala. Byla Vám nabídnuta klasická reklamace, i když jste neměla na ní právo, tak v rámci dobrých vztahů a 100% spokojenosti naší firmy jsme Vám nabízeli, že Vám upravíme zboží v reklamačním řízení vrácení zboží za nové zboží. Reakce byla nulová, ačkoliv jsme se Vám snažili vyhovět bez podání reklamačního podmětu. (Reklamační podmět byl zahájen z naší strany po e-mailech plných vulgarismů a urážek.) Pokud stále máte zájem o vyřešení situace můžete nás kontaktovat. Stoprocentní spokojenost je pro nás vždy důležitá. S pozdravem a přáním pěkného dne StudioNula.cz