Paní, s kterou jsem telefonovala (druhý a třetí telefonát), byla příjemná a vstřícná.
Ani po 7 dnech po údajném odeslání zásilky mi nepřišla zpráva sms/e-mail o zaslání zásilky. Volala jsem na Atlasformen. Nebyli schopni mi říct trasovací číslo zásilky a prý ať zkusím Zásilkovnu podle jména a tel. čísla. Volala jsem na Zásilkovnu, kde mi řekli, že od Atlasformen pro mě žádnou zásilku ani nepřevzali, a že mi musí říct na Atlasformen trasovací číslo zásilky, pokud to opravdu odeslali - musí ho mít. Opět jsem volala na Atlasformen. Paní byla velmi příjemná.Vytvořila novou objednávku s dobírkou za stejnou cenu, jako byla ta původní (platba předem) a snad mi tentokrát zásilka dojde. Ovšem jsem zvědavá, kdy uvidím zpět i své peníze za první zásilku, kterou podle Zásilkovny vůbec nepřevzali, podle Atlasformen je prý na výdejním místě (kde mi ji ovšem nevydají bez kódu) a prý až jim přijde zásilka zpět, tak mi peníze vrátí. A teď komu a čemu mám věřit. Jestliže zásilka vůbec neodešla, jak se může vrátit? No jsem zvědavá na celé vyřešení případu. Doufám, že se na Atlasformen "pochlapí" a peníze mi vrátí zpět na účet brzy a bez problémů a bez nutnosti dalších telefonátů, e-mailů apod. Každopádně je to dost nepříjemné.
Zobrazit reakci obchodu Atlasformen.cz