poučení - vždy si hledat recenze o obchodu předem (tentokrát jsem zapomněla)
- komunikace (nebo spíš NEkomunikace) obchodu
- dodací lhůta i u zboží skladem
Ve čtvrtek v 8 ráno objednáno pouze zboží skladem, v obchodních podmínkách uvedena doba dodání do 5 dní. Pro urychlení odeslání vybrána platba na dobírku, aby se nemuselo čekat na připsání platby. Po necelých 3 hodinách od objednání zaslán informační mejl "připravujeme k odeslání".
V pondělí v poledne (tedy 4. den) zaslán dotaz, kdy bude zásilka odeslána, protože jsem na ní dost spěchala. Odpoveď přišla až v úterý v poledne, že zásilka bude expedována ve čtvrtek, až bude kompletní (což mi bylo už k ničemu, potřebovala jsem ji mít nejpozději ve středu). Očividně "zboží skladem" nebylo zbožím skaldem.
Zaslala jsem tedy hned zprávu, že stornuji celou objednávku. Obchod se ani po dvou dnech neobtěžoval odpovědět, že bere na vědomí.
Zboží nakonec objednáno jinde a doručeno druhý den.
